Auteur Topic: Tess Milne [Kandidaat NL]  (gelezen 67718 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #140 Gepost op: 13-10-2012, 13:09:02 »
 Als Tess het verteld had, terwijl ze er niets bij had te winnen, hadden ze het als een bewijs van vriendschap gezien (en dus niet op haar gestemd) Als er vervolgens één van de broertjes uitvliegt blijft er niet zoveel van die "bescherming" over. Ik denk trouwens dat Fatima het ook wel moeilijk had met haar stem op Lodewijk..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #141 Gepost op: 13-10-2012, 13:27:08 »
Als Tess het verteld had, terwijl ze er niets bij had te winnen, hadden ze het als een bewijs van vriendschap gezien (en dus niet op haar gestemd) Als er vervolgens één van de broertjes uitvliegt blijft er niet zoveel van die "bescherming" over. Ik denk trouwens dat Fatima het ook wel moeilijk had met haar stem op Lodewijk..

Eens. Waarom zouden ze haar niet geloven?
Ik vind het geen slimme zet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #142 Gepost op: 13-10-2012, 14:57:50 »
Ik denk ook niet dat Lodewijk en Peggy Tess geloofd hadden als ze naar hen toe was gegaan, en als het pokertrio daar dan achter was gekomen had ze een groot probleem gehad...
Ik denk dat ze haar niet geloofd hadden omdat ze nieuw was in de groep, en volgens hen een nepcomplotje wilde maken om haar eigen hachje te redden.

Naar mijn mening (maar dat weten jullie ondertussen wel volgens mij  ::schaam:: ) heeft Tess het goed gespeeld, want ze zit er nog in ::bravo::
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #143 Gepost op: 13-10-2012, 15:07:28 »
Welnee natuurlijk zouden ze het wel geloofd hebben, ze had gewoon het hele verhaal op moeten biechten. Dan zou lodewijk munten ingezet hebben omdat hij wel vermoedde dat ze de waarheid kon vertellen. Dan was hij in elk geval gewaarschuwd.
Nu heeft Tess ook Peggy en Lo tegen zich in het harnas gejaagd.
Ze heeft zelfs niks gepresteerd nog. Behalve een oog op te eten.
Jij bent zo gek van haar dat je haar zwakke kanten niet eens kan zien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #144 Gepost op: 13-10-2012, 15:10:07 »
Zwakke kanten zie ik ook wel hoor... Maar ik typ meestal alleen positieve kanten als ik een favoriet in Robinson heb, sorry daarvoor... ::schaam::

Ik post misschien veel over Tess, dat klopt, dat moet ik inderdaad wat minder doen, en dat zal ik ook zeker doen in de toekomst, maar ik zie nog wel zwakke kanten van mensen. Of ik ze typ is een tweede, op dit moment doe ik dat niet, maar ik zie ze wel, al lijkt dat soms misschien van niet.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2012, 15:24:33 door ER-Fan100 »
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #145 Gepost op: 13-10-2012, 15:10:40 »
Ik denk niet dat het Tess heel erg word aangerekend ;). Het plan kwam van de broertjes en Fatima dus als Lo wraak gaat nemen dan zal zij de laatste zijn op het lijstje. daarnaast stemden beide Peggy en Lodewijk op Tess. Dus dat Tess op Lodewijk stemt is dan een soort van gerechtvaardigd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

I-love-paars

  • Gast
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #146 Gepost op: 13-10-2012, 15:13:02 »
Welnee natuurlijk zouden ze het wel geloofd hebben, ze had gewoon het hele verhaal op moeten biechten. Dan zou lodewijk munten ingezet hebben omdat hij wel vermoedde dat ze de waarheid kon vertellen. Dan was hij in elk geval gewaarschuwd.
Nu heeft Tess ook Peggy en Lo tegen zich in het harnas gejaagd.
Ze heeft zelfs niks gepresteerd nog. Behalve een oog op te eten.
Jij bent zo gek van haar dat je haar zwakke kanten niet eens kan zien.

Stel je voor dat Tess alles had opgebiecht en dat Lodewijk dan toch zijn munten had ingezet om op zeker te spelen, maar toch op Tess had gestemd, omdat hij denkt dat het misschien een tactiek was om haar vel te redden.

Dat zou pas erg geweest zijn voor Tess. Dan lag ze er toch nog uit.


Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #147 Gepost op: 13-10-2012, 15:19:28 »
Ik denk niet dat het Tess heel erg word aangerekend ;). Het plan kwam van de broertjes en Fatima dus als Lo wraak gaat nemen dan zal zij de laatste zijn op het lijstje. daarnaast stemden beide Peggy en Lodewijk op Tess. Dus dat Tess op Lodewijk stemt is dan een soort van gerechtvaardigd.

Er is een verschil.. Lodewijk en Peggy stemden op Tess omdat ze haar (misschien terecht) de zwakste vonden..
Er werd daarentegen op Lodewijk gestemd omdat ze hem de sterkste vonden.. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #148 Gepost op: 13-10-2012, 15:23:19 »
Er is een verschil.. Lodewijk en Peggy stemden op Tess omdat ze haar (misschien terecht) de zwakste vonden..
Er werd daarentegen op Lodewijk gestemd omdat ze hem de sterkste vonden.. :)
Het is meer het idee dat als Lodewijk op Tess stemt om welke reden dan ook ( Volgens hemzelf omdat zij de nieuwe was) dan heeft Tess ook het recht om deze stem terug te geven ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #149 Gepost op: 13-10-2012, 15:27:09 »
Je kunt het dan net zo goed omdraaien, Tess was al veel eerder van plan op Lodewijk te stemmen.. ;)
« Laatst bewerkt op: 13-10-2012, 15:30:07 door bertje51 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #150 Gepost op: 13-10-2012, 15:41:42 »
Er is een verschil.. Lodewijk en Peggy stemden op Tess omdat ze haar (misschien terecht) de zwakste vonden..
Er werd daarentegen op Lodewijk gestemd omdat ze hem de sterkste vonden.. :)
Lodewijk zei duidelijk dat hij op haar stemde omdat zij als laatse in het kamp was gekomen, niet omdat hij haar de zwakste vond.
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #151 Gepost op: 13-10-2012, 16:01:38 »
Hij zal het vermoedelijk wel gedacht hebben..
Maar Tess is een schat van een meid, ik hoop dat ze zo ver mogelijk zal komen..   ;)
« Laatst bewerkt op: 14-10-2012, 22:10:38 door bertje51 »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #152 Gepost op: 14-10-2012, 12:08:35 »
Schattig naief ja.  ;)
Het is voor haar te hopen dat ze straks weer bij Ruud komt anders komt ze nooit ver. Spelinzicht heb je namelijk nodig hier.
Fajah waarschuwde haar niet voor niks voor Gene en zei er ook bij dat Tess een naief schatje was.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #153 Gepost op: 14-10-2012, 12:10:40 »
Dat heeft ze ook over haar zelf gezegd in volgens mij de tweede aflevering. Dat was het moment dat Willie voor zichzelf aan het strijden was en zij erbij stond en met open mond stond te luisteren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #154 Gepost op: 14-10-2012, 12:16:17 »
Ja precies Lukie.
Het is wel goed dat ze zelfkennis heeft hoor.
Dat is zeker een compliment waard. Maar ik vind dat ze van het spel weinig begrijpt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #155 Gepost op: 14-10-2012, 19:24:41 »
Toen Ruud haar probeerde te overtuigen moest hij het ook 2 x herhalen en bleef ze maar kijken of ze water zag branden, maar verder lief kind hoor daar niet van.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #156 Gepost op: 15-10-2012, 22:47:08 »
Feit is wel dat ze 2 keer betrokken is geweest in een 'complot' om de 'sterkste' van het kamp eruit te werken.   Dus zo lief blijkt ze toch niet te zijn.  >:D 

Buiten een oog te verorberen maar voor de rest het volgens een Survivor term uit te drukken 'riding coattails' toe te passen, vind ik haar niet echt een meerwaarde voor een team.




Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #157 Gepost op: 15-10-2012, 23:01:02 »
Ik denk dat Tess, na de samensmelting, niet ver zal komen.. ::zwaai::

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #158 Gepost op: 17-10-2012, 20:05:47 »
Schattig naief ja.  ;)
Het is voor haar te hopen dat ze straks weer bij Ruud komt anders komt ze nooit ver. Spelinzicht heb je namelijk nodig hier.
Fajah waarschuwde haar niet voor niks voor Gene en zei er ook bij dat Tess een naief schatje was.
Fajah is zelf een naief wicht.

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #159 Gepost op: 17-10-2012, 23:01:27 »
Wat maakt Fajah naïef? Ze heeft de dingen tot nu toe erg goed door...
Je kunt het niet eens zijn met hoe ze de dingen brengt, maar wat ze zegt klopt wel...

On topic: Ik zie Tess ook niet heel ver komen als het op strategisch spelen aankomt, ze kijkt niet verder vooruit dan de eerstvolgende stemming...