Auteur Topic: Tess Milne [Kandidaat NL]  (gelezen 67738 keer)

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 12-10-2012, 16:10:45 »
Ik vind Tess tactisch echt niet sterk, en ik zie nog steeds niet waarom ze zoveel sterker zou zijn dan Zoe...

Tess voegt volgens mij veel meer aan het team toe dan Zoe. Ze is vrolijk, grappig, en kan volgens mij goed steun geven aan de personen die het nodig hebben. Verder is ze een stuk stoerder dan Zoe, dat kun je ook wel zien bij het tv-programma de Fukkers... Haar eetproef was veelbelovend, en fysiek zou ze wel eens onderschat kunnen worden door sommige hier... Fatima is ze niet, maar in mijn ogen wel sterker dan Zoe. Uit de eetproef blijkt wel dat Tess een echte doorzetter is. ::ok::
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 12-10-2012, 18:32:58 »
Ach tess wilde zich gewoon bewijzen bij de eetproef op een veel te fanatieke en doorzichtige manier. Min Hee kon het immers ook.
Knappe prestatie hoor, maar was puur eigenbelang.
Ruud heeft haar huid een keer gered omdat hij wel tactisch inzicht heeft.
Dat touw kwam ze niet eens op. Als ik er zo over na denk weet ik nog dat ik 2 afleveringen geleden zei: die tess vind ik toch een beetje too much. Beetje te ja, ik weet niet wat. Maar mijn persoon is het niet zo.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 12-10-2012, 18:41:51 »
Tess zwakker dan Zoe. Miljaar  ::oink::

Tess was slim, Tess heeft het goed gedaan, sterk. En credit bij Lodewijk had ze echter niet, want zowel Peggy als zowel Lodewijk stemden op haar. Deze keuze was de beste die ze kon nemen, en ik zie haar altijd nog als een stevige kandidate om ER te winnen. Bovendien zijn jullie blijkbaar "Tatiana" al vergeten. Die was erg.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 12-10-2012, 18:53:29 »
Hoho, ik zeg niet dat ze zwakker is dan Zoe, maar ik zie niet dat zoveel sterker is dan Zoe dan heel veel mensen hier willen laten blijken.

Ik denk echt dat ze er beter aan had gedaan om naar Lodewijk en Peggy te stappen en 1 van de pokeraars weg te stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 12-10-2012, 19:21:47 »
Wat was er erg aan Tatiana? in het begin vond ik haar vervelend dankzij Iwein vooral. Maar ik vond Sebastiaans vete tegen haar compleet kinderachtig en onterecht. Zeker mentaal was tatiana een sterke tante hoor. Vond het knap dat ze steeds naar het duel ging en iedere keer won.
Het is moeilijk als er iemand is die zo'n hekel aan je heeft om wat je de eerste tijd gedaan hebt en daarna verbeterd hebt.

Ik ben het met Swifty eens dat Tess en Zoe ongeveer qua sterkte voor mij gelijk staan.
Zoe heeft wel tactisch inzicht want die stemde met de belgen mee in het complot om haar eigen hachje te redden, Tess deed dit ook. Even sterk dus. Ja met de eetproef was Tess sterker maar met de eerste proef Zoe. Dus ja even sterk vind ik wel kloppen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 12-10-2012, 19:52:23 »
Wat was er erg aan Tatiana? in het begin vond ik haar vervelend dankzij Iwein vooral. Maar ik vond Sebastiaans vete tegen haar compleet kinderachtig en onterecht. Zeker mentaal was tatiana een sterke tante hoor. Vond het knap dat ze steeds naar het duel ging en iedere keer won.
Het is moeilijk als er iemand is die zo'n hekel aan je heeft om wat je de eerste tijd gedaan hebt en daarna verbeterd hebt.

Ik ben het met Swifty eens dat Tess en Zoe ongeveer qua sterkte voor mij gelijk staan.
Zoe heeft wel tactisch inzicht want die stemde met de belgen mee in het complot om haar eigen hachje te redden, Tess deed dit ook. Even sterk dus. Ja met de eetproef was Tess sterker maar met de eerste proef Zoe. Dus ja even sterk vind ik wel kloppen.
Dat dueldat jaar was bagger, en Tatiana is mentaal zwak. Ik vind dat Sebastiaan echt gelijk had, ze is en blijft robinson-onwaardig.

En Zoe is veel veel veel zwakker dan Tess. Kom zeg, ze kan niet eens een emmer vullen ???

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 12-10-2012, 20:38:44 »
Tess heeft in ieder geval laten zien wat ze kan bij de eetproef (eigen belang of niet), en ik vind het jammer dat Lodewijk naar het duel moet, en ik ben het ermee eens dat ze misschien beter iemand van het pokertrio had kunnen wegstemmen, maar daar had ze vast een goede reden voor, en mijn favoriet is ze nog steeds. ::bravo::

Verder is Expeditie Robinson een spel, en iedereen wil winnnen. Sommigen doen daar echt alles voor, en iedereen speelt en bekijkt dit op zijn eigen manier. Soms moet je gewoon even tactisch zijn, wat mij verschrikkelijk lijkt, maar als het jouw plaats in de expeditie red moet je het vooral doen als je wil winnen.

In mijn ogen is Tess erg sterk, en een stuk sterker dan Zoe, maar ik kijk heel erg op mentaal gebied. Min Hee en Fatima vind ik ook super, maar het is toch knap van Tess dat ze een paar keer door het oog van de naald kroop, en nog steeds postief ingesteld is.

::bravo:: Go Tess! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2012, 20:45:46 door ER-Fan100 »
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 12-10-2012, 21:38:36 »
Dat dueldat jaar was bagger, en Tatiana is mentaal zwak. Ik vind dat Sebastiaan echt gelijk had, ze is en blijft robinson-onwaardig.

En Zoe is veel veel veel zwakker dan Tess. Kom zeg, ze kan niet eens een emmer vullen ???

Dat duel dat jaar was juist een enorme mentale uitputtingslag. Tatiana heeft kracht getoont door dat iedere keer goed te doen ondanks dat ze weg getreiterd werd door Sebastiaan.
Tatiana heeft voor mij nog steeds meer mentale kracht getoont dan tess in haar hele expeditie.
Ik vind de Tess ophemelaars niet echt objectief hier moet ik zeggen. Beetje te grote fans.  :-X
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 12-10-2012, 22:32:03 »
Viel me tegen dat ze de proef niet durfde te doen.
Minpuntje voor Tess. Staat nog in mijn top drie, maar niet meer op 1.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 12-10-2012, 22:35:24 »
Niet mijn favoriet in ieder geval  ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 13-10-2012, 03:27:50 »
Beetje off topic, maar hoe kun je Tatiana nou mentaal zwak noemen lol?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 13-10-2012, 10:32:43 »
Ja dat snap ik ook niet Narya.  ::oink:: Die arme stakker heeft het vanaf de samensmelting alleen moeten doen met een constante verneder factor om zich heen en elke week naar het duel.
Tatiana is in mijn ogen een van de sterkste dames van dat jaar.
Dat duel was een ware mentale uitputtingsslag. Daarna moest ze dan ook nog meteen door naar de volgende proef, erg zwaar dus.
Tess doet voor mij tot nu toe dus onder voor Tatiana.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 13-10-2012, 10:36:38 »
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tatiana zwak vind...

Het enige dat ik gezegd heb is dat ik Tess erg sterk vind.

Dat was niet negatief naar Tatiana bedoelt.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2012, 10:38:22 door ER-Fan100 »
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 13-10-2012, 10:52:23 »
Ik vind Tess niet erg sterk. Natuurlijk was ze goed in de eetproef, maar ze kan geen touwklimmen (zwakke armspieren) en is bang een paniek-aanval te krijgen onder water..
Belooft niet veel goeds voor verdere proeven.. :)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 13-10-2012, 11:31:44 »
Idd Bertje, plus dat ze 0,0 tactisch inzicht heeft. Zat net nog de laatste aflevering te kijken en vind het zo dom van haar dat ze niet naar Lodewijk en Peggy is gestapt om het complot op te blazen.
Denkt ze nou echt dat het trio haar er niet uit zal wippen hierna.
Nee ik moet zeggen dat ik haar dom over vind komen qua tactisch inzicht.
Een van de tweeling had er natuurlijk uitgemoeten nu.
Bovendien vind ik het dom van haar dat ze de proef niet gedaan heeft, zo naait ze wel het team.
En daarna lodewijk nog eens. ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 13-10-2012, 12:21:14 »
Inderdaad..Als Tess naar Lodewijk en Peggy was gestapt:
a: had ze geen stemmen tegen gekregen
b: ze hadden dan met zijn drieën op Matthias of Christophe kunnen stemmen. Één munt van Lodewijk zou dan genoeg geweest zijn om een van beiden eruit te stemmen..
« Laatst bewerkt op: 13-10-2012, 12:33:37 door bertje51 »

Offline Vahnstad

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 13-10-2012, 12:30:03 »
Inderdaad..Als Tess naar Lodewijk en Peggy was gestapt:
a: had ze geen stemmen tegen gekregen
b: ze hadden dan met zijn drieën op Matthias kunnen stemmen. Één munt van Lodewijk zou dan genoeg geweest zijn om Matthias eruit te stemmen..
Nee, dan had Tess wel dikke problemen. Wie zegt dat Lodewijk en eggy haar geloven. Het zou verzekerst zijn omdat ze haar eigen hachje wou redden, en Lodewijk kennende zou die dan naar de tweeling gaan.

Waarom weten jullie het allemaal beter zeg ?
Mijn vriendje ligt eruit :O En Tess wordt bekeken alsof ze iemand bestolen heeft.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #137 Gepost op: 13-10-2012, 12:38:18 »
Idd Bertje, plus dat ze 0,0 tactisch inzicht heeft. Zat net nog de laatste aflevering te kijken en vind het zo dom van haar dat ze niet naar Lodewijk en Peggy is gestapt om het complot op te blazen.
Denkt ze nou echt dat het trio haar er niet uit zal wippen hierna.
Nee ik moet zeggen dat ik haar dom over vind komen qua tactisch inzicht.
Een van de tweeling had er natuurlijk uitgemoeten nu.
Bovendien vind ik het dom van haar dat ze de proef niet gedaan heeft, zo naait ze wel het team.
En daarna lodewijk nog eens. ::ohno::
Zoals al in een ander topic gezegd: dan zou je er wel vanuit moeten gaan dat Lodewijk (en Peggy) haar geloofd... En gezien zijn uitspraken in erdere afleveringen vraag ik mij dat ten zeerste af...

En of het trio haar eruit zal wippen hierna waag ik te betwijfelen. In mijn optiek is het voor hun verstandiger dat ze eerst van Peggy afkomen. Tess kan voor hun nog van belang zijn, zoals ze zelf al hadden aangegeven. Of het dan weer verstandig is van de kant van tess om de hele tijd met het trio in zee te gaan is natuurlijk dan weer een ander item...
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #138 Gepost op: 13-10-2012, 12:45:46 »
Waarom zouden ze haar niet geloven?  Tess zou zowiezo niets te vrezen hebben op de eilandraad, er zullen anders immers 4 stemmen op Lodewijk vallen..
« Laatst bewerkt op: 13-10-2012, 12:52:01 door bertje51 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #139 Gepost op: 13-10-2012, 13:00:43 »
Waarom zouden ze haar niet geloven?
Omdat, zoals Lodewijk al zei, ze er als laatste bijgekomen is? Daarbij, zoals hij al bij de eilandraad meldde: het voelde als een dolk in de rug; met andere woorden: hij kon gewoon niet geloven, dat degenen die hij volledig vertrouwde en met wie hij naar de samensmelting zou gaan, hem wegstemden. Gezien hij dacht met de pokeraars een samenwerking te hebben, vraag ik werkelijk af, of Tess hem daarvan had kunnen overtuigen. Zou hij niet veel eerder hebben gedacht dat Tess dit probeerde om haar eigen hachie te redden? Sowieso zou Tess zich dan zeker in de vinger hebben gesneden, want nu geniet ze nog enigzins de bescherming van het pokertrio...
Ich bin ein Bärliner!