Auteur Topic: Tess Milne [Kandidaat NL]  (gelezen 67758 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 30-09-2012, 14:35:09 »
Wat is nou het grote verschil tussen Tess en Zoe? Afgezien van dat ene suikerdipje van Zoe vlak voor de eerste eilandraad? Waar ze verder trouwens geen last meer van heeft gehad? Zoe heeft op een eilandraad toegegeven voor haar eigen hachje te gaan en daarom met de andere Belgen op een Nederlander te stemmen. Net zoals Tess dat heeft toegegeven met Ruud vorige week.
Ik zie verder geen verschil hoor. t Is dat ze met een verschillend accent spreken... Beiden zijn lief en meelevend met kampgenoten, beiden doen even veel of weinig mee aan zoektochten naar eten of de proeven. Waarom vinden de meesten hier Tess dan zo geweldig en Zoe niet?

Ik snap het verschil ook nog niet zo. Vind Zoe op zich ook wel een leuke meid.
Heb niks tegen Zoe, vind haar leuke dan Joke. Zoe doet af en toe ook haar mond open. Dat vind ik wel leuk. Joke vind ik heel moeilijk te peilen.
Verdenk haar er ook van om heel tactisch te denken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 30-09-2012, 15:23:00 »
Wat heeft ze meegemaakt dan?

Ik weet niet wat Zoë allemaal in het echte leven heeft meegemaakt :), maar in het spel was zij al vanaf dag 1 een doelwit op de eilandraad, waardoor haar kans om ver te geraken toch wel drastisch verkleint. Tess heeft natuurlijk 'de belgen' tegen zich, maar ze wordt tenminste niet gezien als 'de zwakste'.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2012, 16:36:17 »
vanaf dag 1 doelwit op de eilandraad ?
Dat is echt niet waar. Dag 2 ;) was Fajah doelwit, dag 4 willie en pas op dag 6 was zijn het doelwit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2012, 16:49:47 »
vanaf dag 1 doelwit op de eilandraad ?
Dat is echt niet waar. Dag 2 ;) was Fajah doelwit, dag 4 willie en pas op dag 6 was zijn het doelwit.

Doelwit van de Nederlanders eh  >:D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 30-09-2012, 16:52:31 »
vanaf dag 1 doelwit op de eilandraad ?
Dat is echt niet waar. Dag 2 ;) was Fajah doelwit, dag 4 willie en pas op dag 6 was zijn het doelwit.

Ja ik zie Tess ook niet als doelwit omdat, de vorige eiland raad hebben de belgische dames Zoe en Joke op Ruud gestemd en niet op Tess ik denk dat Gene Tess wel ziet als concurrent omdat zijn maatje dankzij haar eruit ligt haha.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 30-09-2012, 20:59:09 »
Ik weet niet wat Zoë allemaal in het echte leven heeft meegemaakt :), maar in het spel was zij al vanaf dag 1 een doelwit op de eilandraad, waardoor haar kans om ver te geraken toch wel drastisch verkleint. Tess heeft natuurlijk 'de belgen' tegen zich, maar ze wordt tenminste niet gezien als 'de zwakste'.
Sorry hoor, maar een paar stemmen op verschillende eilandraden kan ik niet kwalificeren als 'alles wat ze al heeft meegemaakt'.
Dat ze flink ziek was en toen toch de moed niet op gaf, zelfs met enige humor op de situatie kon reageren, dat vind ik  ::ok::. Ik snap het anti-Zoe kamp dan ook niet.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 30-09-2012, 23:15:15 »
Tess is een van mijn favorieten, vind haar echt een tof wijf. Al hoop ik wel dat ze het spel nog iets pittiger gaat spelen, nu is het vooral Ruud die met de goede ideeën komt. Ben benieuwd hoe de herindeling van de kampen voor haar uit gaat pakken. 
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 1-10-2012, 00:57:04 »
Ik snap het verschil ook nog niet zo. Vind Zoe op zich ook wel een leuke meid.
Heb niks tegen Zoe, vind haar leuke dan Joke. Zoe doet af en toe ook haar mond open. Dat vind ik wel leuk. Joke vind ik heel moeilijk te peilen.
Verdenk haar er ook van om heel tactisch te denken.

Haha, je doet net of dat iets slechts is.  ::rofl::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 1-10-2012, 00:59:22 »
En dat Zoë "veel heeft meegemaakt" sloeg dus inderdaad nergens op, begrijp ik nu.

Vind Zoë wel leuk, hoor. Joke ook wel. En Tess, over wie dit topic gaat, ook wel. Bijna iedereen eigenlijk wel.  :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 1-10-2012, 22:18:10 »
Tess is geweldig.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 1-10-2012, 22:27:42 »
Tess is fijn..(maar ze zou wat minder 'chill' mogen zeggen)   ;D

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 2-10-2012, 11:27:54 »
Tess is ondoorzichtig en achterbaks. Ze was effe in paniek omdat ze het complotje die ze met Ruud smeede om Olivier eruit te stemmen, goed moest maken. Maar dat heeft ze niet gedaan, want ook zonder Olivier hebben ze de proef verloren, en voor mij deze keer de fout van Ruud, had hij niet geroepen de hamburgertjes zijn voor ons hadden ze misschien kunnen winnen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 2-10-2012, 16:30:59 »
Tess is ondoorzichtig en achterbaks. Ze was effe in paniek omdat ze het complotje die ze met Ruud smeede om Olivier eruit te stemmen, goed moest maken. Maar dat heeft ze niet gedaan, want ook zonder Olivier hebben ze de proef verloren, en voor mij deze keer de fout van Ruud, had hij niet geroepen de hamburgertjes zijn voor ons hadden ze misschien kunnen winnen.
aha waar slaat dat op. Ruud heeft de proef verpest omdat hij riep dat de hamburgertjes al van hun waren? De uitspraak was natuurlijk dom maar dit heeft volgens mij geen enkele invloed op hoe de proef eindigd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 2-10-2012, 17:01:43 »
aha waar slaat dat op. Ruud heeft de proef verpest omdat hij riep dat de hamburgertjes al van hun waren? De uitspraak was natuurlijk dom maar dit heeft volgens mij geen enkele invloed op hoe de proef eindigd.

Toch wel want daardoor is het andere team alles op alles beginnen zetten.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 2-10-2012, 17:07:55 »
Toch wel want daardoor is het andere team alles op alles beginnen zetten.

In een proef zet je sowieso alles op alles. Dat deed kamp Noord ook.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 2-10-2012, 17:21:02 »
Toch wel want daardoor is het andere team alles op alles beginnen zetten.

Ruud zei dat alleen maar omdat hij dacht dat Noord een enorme voorsprong had. Blijkbaar hadden ze dat niet omdat Zuid al hun touwen al klaar hadden liggen en daarom won Zuid uiteindelijk ook.
Ik denk niet dat Noord wel zou hebben gewonnen als Ruud die opmerking niet had gemaakt.  ;)

Lukie4: "En nu weer over Tess!"  ;D

Tess en Zoë vind ik overigens best wel verschillen. Zoë heeft leukere humor, vind ik. Een beetje sarcastisch (op de eilandraad) en simpel (zoals het spanningsgeluidje dat ze maakte toen ze de schatkaart zagen).
Tess lijkt iets meer echt te willen blijven. Ze was echt zo blij toen ze mocht blijven in aflevering 3, terwijl Zoë nooit echt bang of gefrustreerd lijkt wanneer ze weer eens bijna wordt weggestemd.
Toch vind ik ze allebei wel leuk.  :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 2-10-2012, 17:31:39 »


Lukie4: "En nu weer over Tess!"  ;D


::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 4-10-2012, 21:59:24 »
''Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?!'' aldus Tess op Twitter  :)
Daar kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn.

Respect voor Tess voor haar prestatie bij de eetproef.
Ik hoop ontzettend dat ze de samensmelting gaat halen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 5-10-2012, 00:05:05 »
Echt tof dat ze wat karakter toont ::ok::. Maar ze moet wel uitkijken. Ze laat zich wel erg makkelijk inpeperen door de broertjes en dat kan haar fataal worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tess Milne [Kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 5-10-2012, 00:28:51 »
Tess was sterk in de eetproef..Echt een tijger!   ::tandpastasmiley::