Auteur Topic: De proeven  (gelezen 10560 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De proeven
« Reactie #20 Gepost op: 1-11-2013, 00:37:59 »
Aaaaapjes ::love::, ik hou van aapjes ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De proeven
« Reactie #21 Gepost op: 1-11-2013, 11:14:19 »
Die apenproef  ::ok:: hardstikke leuk! Wat ik zelf wel niet zou doen om op die hindernis te kunnen spelen..  ::schaam::

Helemaal mee eens! Wat een geweldige proef, die zowel voor de kandidaten als voor ons kijkers precies op het juist moment kwam. Deze proef was precies de vrolijke noot die nodig was, alle kandidaten vonden hem leuk en iedereen had een eerlijke kans! Geweldig!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De proeven
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2013, 16:00:33 »
Wat een geweldige proef ditmaal. Eindelijk een proef waarbij in principe echt iedereen evenveel kans had! De beste van dit jaar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De proeven
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2013, 11:57:36 »
Eens met de bovenstaande posts: prachtige proef. Daar is duidelijk veel aandacht aan besteed. Schitterend! ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De proeven
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2013, 20:24:15 »
stemmen kan weer :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De proeven
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2013, 21:39:52 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De proeven
« Reactie #26 Gepost op: 16-11-2013, 20:29:52 »
Tja de proeven... Mooi in beeld gebracht en op zich leuke proeven maar, zoals al vaker hier genoemd, er zit naar mijn idee te weinig variatie in. Fysiek sterke kandidaten maken de grootste kans om te winnen. En het ontbreken van de mogelijkheid om tegenstanders te saboteren maakt het spel alleen maar voorspelbaarder. Wat Anna en Zimra deze uitzending ook al zeiden: Meer proeven met uithoudingsvermogen. Zoals aan een balk hangen, of de helft van je eigen gewicht zo lang mogelijk in de lucht houden. De eetproef moet nog komen denk ik (was in 2008 ook pas aan het eind).
In 2010 vond ik dat er een stuk beter nagedacht werd over de proeven. Ik weet nog dat ze aan een balk moesten hangen en dan gewichtjes mochten plaatsen bij de ander. Dit soort tactische moves tijdens de proeven maken het spel extra spannend. Ook een leuk aspect tijdens proeven vind ik het dilemma van eten of doorspelen voor immuniteit (ook in 2010 voorgekomen). Dat ontbrak ook deze serie, jammer  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 16-11-2013, 20:37:38 door Mollenmania »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De proeven
« Reactie #27 Gepost op: 19-11-2013, 19:51:34 »
Er kan weer gestemd worden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.