Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 35260 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2012, 00:17:21 »
We weten ook(of zouden moeten beseffen) dat beelden langs alle kanten geknipt en geplakt (kunnen) worden, en ook al is dat blijkbaar het enige waar bepaalde mening hier geapprecieerd worden vind ik het persoonlijk interessant om alle pistes open te houden en alle info rond ER ook mee te nemen...
en daar sta ik ook open voor ;). Ik heb nu een beoordeling gemaakt naar wat ik heb gezien en als ik later uit een andere informatiebron iets tegenstrijdigs lees dan kan ik mijn mening bijstellen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2012, 00:20:27 »
Wat een vervelende discussie, zeg. Ik moet zeggen dat het ook steeds minder leuk wordt om hier te komen, sinds types als ZZ Star en debby70 de dienst uit denken te maken door andere mensen hun mening op te dringen (die wat mij betreft trouwens helemaal nergens op slaat, maar dat doet nog niet eens ter zake) en totaal niet open te staan voor een andere visie dan de hunne.

+1
Geniet nooit met mate...

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #102 Gepost op: 3-10-2012, 00:33:05 »
-Door het complot van de vlamingen [...]
welk complot? Hoe ben je zeker dat er een was?
-ze laten duidelijk zien dat ze een complot maken?
neen, ze laten duidelijk zien dat ze vertellen op wie ze stemmen.
-volgens mij is dat een complot, iemand vertellen op wie je gaat stemmen. Ik gebruik mijn eigen definitie die ik nergens post.
dus een naam noemen is een complot
-Neen maar euhm, er was een complot, dat was duidelijk te zien in, euhm ,het is gewoon zo!! maar, euhm, jij met je argumenten altijd, met argumenten kan je alles bewijzen!!! blijf weg aub

En dan ben ik de onredelijke ::dom::
« Laatst bewerkt op: 3-10-2012, 00:35:42 door ZZ*Star* »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2012, 07:02:42 »
Volgens mij heeft Zoe op de Eilandraad waar Willie werd weggestemd toegegeven dat er een complot was, om haar huid te redden. Ga maar eens terugkijken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #104 Gepost op: 3-10-2012, 08:31:07 »
Jullie zitten allemaal in het verkeerde topic! ;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 4
« Reactie #105 Gepost op: 3-10-2012, 08:33:31 »
Mensen hier lijken wel Gene, die draait er ook altijd zo omheen dat er geen complot was.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4
« Reactie #106 Gepost op: 3-10-2012, 10:16:18 »
ik ben er wel een beetje klaar mee ::niet-ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #107 Gepost op: 3-10-2012, 10:18:56 »
ik ben er wel een beetje klaar mee ::niet-ok::

Tijd voor aflevering 5 dus... ;) #vooruitkijken!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 4
« Reactie #108 Gepost op: 3-10-2012, 12:44:20 »
ik ben er wel een beetje klaar mee ::niet-ok::

Ik ook. Ik nodig jullie hierbij van harte uit om onderlinge meningsverschillen over de definitie van een complot of een stemafspraak te bespreken via PM zodat niemand er verder last van heeft.

Ik ga geen berichten verwijderen, want dat heeft blijkbaar maar weinig zin dus we gaan hier weer gewoon verder over aflevering 4. Laten we het gezellig houden mensen!!!
The sun came up and reality set in.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #109 Gepost op: 4-10-2012, 06:21:23 »
Ik vond het een beetje vreemd dat kamp Zuid hun net zo dichtbij mangrove bomen plaatsten..
Dan kun je toch verwachten dat je piepkleine visjes vangt..

Offline debby70

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #110 Gepost op: 4-10-2012, 11:39:21 »
-Door het complot van de vlamingen [...]
welk complot? Hoe ben je zeker dat er een was?
-ze laten duidelijk zien dat ze een complot maken?
neen, ze laten duidelijk zien dat ze vertellen op wie ze stemmen.
-volgens mij is dat een complot, iemand vertellen op wie je gaat stemmen. Ik gebruik mijn eigen definitie die ik nergens post.
dus een naam noemen is een complot
-Neen maar euhm, er was een complot, dat was duidelijk te zien in, euhm ,het is gewoon zo!! maar, euhm, jij met je argumenten altijd, met argumenten kan je alles bewijzen!!! blijf weg aub

En dan ben ik de onredelijke ::dom::

Troost u zenne, je bent niet alleen, ik ben er ook bij ::jaja:: Ze hebben blijkbaar hier ook niet graag dat er vlamingen zijn. Zoals de Vlaamse kandidaten al zeiden, Nederlanders moeten altijd luidruchtig zijn en doordrammen, Vlamingen hebben een andere kijk hierop, zijn rustiger en zeggen alleen waar het op staat. En ik doe nu weeral geen aanval op Nederland - België he.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #111 Gepost op: 4-10-2012, 15:18:39 »
Na de fantastische aflevering vorige week, vond ik ook deze weer erg leuk!
Ik vind het ook goed dat Olivier eruit is! Ik vond 'm persoonlijk ook nogal arrogant. :P Fajah met dr botox, supergrappig ::rofl::
Ben benieuwd hoeveel duels ze nog gaat overleven. Ze speelt die proef mijn inziens goed en slim, dus ik zie haar er nog wel enkele overleven. :)

Leuke proef ook weer! Ontzettend jammer wel de exit van Aagje. :( Ze was m'n favoriet en vind het dan ook ontzettend jammer dat ze eruit is. :(
Na vorige week zag je het natuurlijk al wel een beetje aankomen, dit avontuur kwam gewoon te vroeg voor haar. Best jammer want ik zag haar nog heel ver komen en wie weet wel meestrijden voor de winst! Ondanks alles blijft ze ook voor mij een toppertje! :)

Leuke wending die zwarte stem, hadden ze niet zien aankomen. ::ok::
Ben benieuwd hoe alles nu zal gaan lopen als de kampen opnieuw ingedeeld zijn. Hopelijk zal het rode team er dan eindelijk eens in slagen een proef te winnen. :P ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #112 Gepost op: 4-10-2012, 16:27:00 »
Troost u zenne, je bent niet alleen, ik ben er ook bij ::jaja:: Ze hebben blijkbaar hier ook niet graag dat er vlamingen zijn. Zoals de Vlaamse kandidaten al zeiden, Nederlanders moeten altijd luidruchtig zijn en doordrammen, Vlamingen hebben een andere kijk hierop, zijn rustiger en zeggen alleen waar het op staat. En ik doe nu weeral geen aanval op Nederland - België he.
foutief, foutief, de Vlaamse kandidaten vínden dat Nederlanders altijd luidruchtig zijn en doordrammen ;)

Grapje, kon ik niet laten :D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #113 Gepost op: 4-10-2012, 20:16:05 »
En nu nog een tupocje voor afl. 5 please ..   ::love::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 4
« Reactie #114 Gepost op: 4-10-2012, 20:20:10 »
owja goed plan ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.