Dan nog, hij was veilig, tot Ruud zelf besliste om met een complot de sterkste eruit te stemmen omdat die het niet zou verwachten.
Hij was niet veilig. Ruud en Tess wisten niet op wie de Belgen zouden stemmen en dat lieten ze ook blijken door beide 2 munten in te zetten!
Op zich niets op tegen, maar om dat dan te herhalen als Olivier er niet bij is om zich te verdedigen met een spottende ondertoon vind ik natrappen.
Dus als hij iets zou zeggen over dat Fajah als eerste is weggestemd dan is hij ook aan het natrappen? Dat Olivier het niet verwachtte dat hij werd weggestemd heeft hij zelf ook gezegd en is gewoon een feit.
Ja? Op wie zouden ze anders moeten stemmen?
Zoë natuurlijk, ze is eerder een last in het kamp dan een aanwinst. Ze willen toch niet alle proeven verliezen? want als ze Zoë blijven beschermen maken ze het kamp zuid wel erg makkelijk.
Het feit dat dit niet gebeurd is bewijst dat ze niet de juiste mentaliteit hebben om complotten te smeden en enkel op hun gevoel stemmen. Case closed lijkt mij.
Als je een discussie wilt eindigen dan moet je stoppen met reageren ipv case closed posten
.
Tess vind ik overschat, ze kon haar touw niet naar boven in de eerste proef maar dacht wel vanaf dag 1 dat ze sterker is dan bijvoorbeeld Joke, lijkt mij een beetje arrogant.
Ik heb nergens gelezen dat Tess sterker bevonden word dan Joke. Op het forum is Tess wel populairder maar dat zegt niets over of ze sterker is dan Joke. Joke is volgens mij een best wel sterke vrouw
.
Als lezer van dit forum vind ik dat exact het omgekeerde gebeurt. Olivier was sinds dag 1 volgens velen irritant en Gene werd een kwal genoemd, iedereen negeert de vele momenten waarin Zoe lacht en plezier maakt met haar kampgenoten ondanks hoe slecht het met haar gaat, men zwijgt hier niet over complottheoriën, terwijl elke scheet die de Nederlanders laten opgehemeld wordt. En als ik iets zie waar ik het niet eens mee ben dan laat ik dat weten door gefundeerd kritiek te geven.
Ik zie niet hoe 'de Nederlanders' hier worden opgehelderd. Fajah krijgt eveneens heel veel kritiek en is toevallig ook een Nederlander. Het ligt toch erg aan de persoon en niet aan de nationaliteit. Voorbeeld: Min Hee is erg populair op het forum en een Belg, Gene niet en ook een Belg. Fajah is niet populair en een Nederlander, Tess is weer wel populair en ook een Nederlander.
Het is duidelijk dat ze besefte hoe ze overkwam, of niet wou overkomen zoals ze eigenlijk was. Lees eens een paar van de interviews van Olivier over hoe ze op dag 1 tegen Zoë deed, zelfs iemand als Fajah beseft dat zoiets voor de camera's haar felle reacties van kijkers zou opleveren. ja? Mij leek het dat Paul met iedereen in het kamp goed overweg kon. Dat zei hij ook op de eilandraad. Nogmaals, toen Zoë op dag 1 een suikertekort had was ze zo gemeen tegen haar dat ze eruit gestemd is. Op dag 1 en als sterke kandidaat! Dat wil toch al iets zeggen denk ik. Dat je haar nu als Moeder Theresa wil voorstellen snap ik niet, als je de context kent.
Als Fajah had meegedaan om goed in beeld te komen dan had ze het heus wel wat rustiger aan gedaan in de eerste afleveringen. Het boeit haar niet wat mensen van haar denken dus het lijkt me sterk dat ze er nu opeens over na gaat denken.
Inderdaad, alle kritiek op Olivier, Gene en Zoë hier is gepost door evenwichtige rationele mensen puur op basis van de beelden, alle kritiek op Fajah en Ruud kan alleen maar komen van iemand die een minderwaardigheidscomplex heeft. Goeie observatie, doe zo voort!
Zoals gezegd: Er zijn ook veel Nederlanders die kritiek hebben op Fajah.
Trouwens dat er hier word verwezen naar 'de Belgen' die steeds deze reacties maken wil ik even uitlichten dat dit slechts een paar zijn. Er zijn ook een heleboel gezellige Belgen op dit forum
.