Ik wil niet weten wat jij wel boeiend vindt, hoor ?
En ze heeft wel spelinzicht en wel kwaliteit. Waarom allemaal op Tess kritiek geven. Is het zo erg dat jullie vriendje Lodewijk is weggestemd. Ochére toch. Ik zit met jullie in. Als Lodewijk echter wel sterk is, keert hij nog wel terug hoor. En Tess is wel degelijk sterk. Daar mag je vanuit gaan. Misschien niet met de pure kracht, maar mentaal heeft ze echter een tijgerkarakter, en ik denk dat Tess wel goed is, in wat ze goed moet zijn. Spelinzicht: ze heeft het al 2x bewezen.
Sorry voor mijn foutieve bewoording, ik persoonlijk vind haar niet veel boeiender dan Joke, Peggy en voorheen Zoe. Ze komt alleen wel iets prominenter in beeld. Ik weet ook niet waarom ze zoveel fans heeft hier, omdat ze er goed uit ziet en positief overkomt? Gold ook voor Zoe, alhoewel die idd 'n stuk slomer en zwakker overkwam.
Tess heeft geen tweemaal bewezen spelinzicht te hebben; in het plan Olivier weg te werken (Ruuds plan) moest Ruud meerdere malen uitleggen wat het idee was alvorens ze snapte (?) dat ze niet op Zoe moest stemmen. Laatste aflevering liftte ze dankbaar mee op het bestaande complot, dat kwam haar goed uit, zonder er enige gedachte over te laten gaan.
Ze geeft dus geen enkele blijk van initiatief of kracht (het touw en het zwemmen), laat staan inzicht.
Daarom zie ik haar liever gaan (van Peggy en Joke hebben we immers nog niet gezien of ze misschien meer in hun mars hebben, wellicht verrassen ze ons nog) dan Lodewijk of Fajah, die beiden voor de betere confrontaties/televisie kunnen zorgen. Jammer dat het tussen die twee moet.
Mijn vriendje is Lodewijk overigens niet, ik vind hem wel sympathiek en goed, maar ondanks dat de dolksteek zo vroeg kwam, had hij toch kunnen rekenen, indien zijn gedroomde samensmelting, dat een en een drie is, en hij er als eerste uit ligt. Ik vind hem dus wel degelijk naief.
Beste speler vind ik MinHee
Speciaal voor ZZStar Ik ben anti Tess en pro MinHee (zelfNL)