Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 18
Peggy, ik vind haar kleurloos en saai.En haar meeloperij met het stemmen vind ik ook dom.Wat dacht ze nu? Dat ze goed zat met het pokertrio?Ze zou toch moeten weten dat ze dan nooit verder dan de vierde plek zou komen. Hoop dat zij volgende week wordt weg gestemd, want ze voegt voor mij echt niks toe.
In de preview zie je dat ze het pokertrio pokerduo in de steek laat.Van mij mogen Paul en Min-hee wel weg.Ze hebben vandaag bewezen dat ze geen tactisch inzicht hebben.
Ja maar dat had ze deze stemming al moeten doen, dat ze het nu doet is logisch ze heeft geen andere opties meer.En in je motivatie voor Paul en Min Hee kan ik me wel vinden.Kon me er ook aan ergeren dat Paul zo laat dunkend deed over het feit dat hij misschien weg gestemd zou worden.
Nu zijn ze er aan begonnen dus ook afmaken die handel: Fatima en Christophe eruit
Nu nog 1 van de 2 eruit is voldoende.. de ander heeft geen poot meer op te staan dan, beter kijken de kandidaten uit voor het koppel Gene/Joke, die gaan nog MinHee erbij betrekken.
Dezelfde als vorige week: Peggy, Joke en Fatima...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
732 gasten en 2 vaste bezoekers