Los van het feit dat ie gewoon een veel te grote bek heeft en eigenlijk nog niet veel heeft verwezenlijkt (buiten een boompje doorzagen en doortrappen) vind ik het een goede keuze om Willie eruit te stemmen.
Als hij dan toch Ruud onder de bus wilde gooien, waarom heeft hij er dan niet op gestemd? Stel dat de Belgen zijn logica volgden dan was hij hoogstwaarschijnlijk de eerste om met de vinger wijzen dat de Belgen weeral een complotje hadden om zelf zijn handen te kunnen wassen in onschuld.
Niet om te schampen op zijn uiterlijk, maar als bijkomende factor zou ik zelf liever iemand van 55 kg bij een proef dragen of helpen dan iemand dat het dubbele weegt indien beiden zichzelf niet kunnen optrekken op een of ander platform. Misschien zal dat in volgende groepsproeven wel duidelijk worden. Zoë komt loyaal over en dat is in de eerste fase beter dan brute kracht, dus Zoë begrijpt het spelletje veel beter dan Willie
Wat Fajah nog bij de eilandraden te zoeken heeft is me nog een raadsel. Als het enkel is om een beetje komma-neukend te zeiken en de Calimero uit te hangen mag ze er voor mij zo snel mogelijk uit en kan ze letterlijk 'recht door zee' naar huis toe.
Olivier zijn grapjes mogen dan misschien flauw zijn, de persoonlijk gerichte 'humor' naar hem toe tussen Big Willie en Fajah vond ik dan weer totaal niet grappig...
Paul is voor mij persoonlijk dan weer de positieve verrassing van de aflevering en hopelijk ook van de reeks. Ik wist niet wie hij was voor ER en zag er beetje maf uit maar vind em wel goed bezig, zijnde voor de mooie verwoordingen met oa met Aagje, hun kokosnotenjacht,...