Gave eerste aflevering!
Geweldige eerste proef ook, inderdaad! Proeven waar zowat alles in zit en die alle kanten opkunnen, zijn het leukst vind ik! Het enige minpuntje vond ik ook wel dat de teams op voorhand vast gelegd zijn. Het is zoveel leuker als dat doormiddel van de proef gebeurd... En dan de tweeling samen mét nog een keer die andere pokerspeelster erbij ook, nee, dat hoefde voor mij ook niet. Hun hadden ze echt moeten scheiden vind ik, maar goed.
Verder vind ik de mangrove echt een leuke twist en vooral ook dat de afgevallen kandidaat gewoon terug meegaat!
Dat kan wel eens voor vuurwerk gaan zorgen in de loop van de tijd denk ik!
Duel vind ik ook goed op zich, zo krijgen weggestemde mensen zelf nog een kans om terug in het spel te komen. Ben Benieuwd wat voor een duel het zal worden.
En verder inderdaad leuke groep mensen. Enkel jammer dat de stemming alweer gebasseerd was op nationaliteit. Ik zou zelf nooit op iemand stemmen omwille van zijn of haar nationaliteit. Maakt echt niks uit wat mij betreft waar iemand van afkomstig is. Zoë was gewoon de zwakste en had moeten weggestemd worden. En Olivier die mag inderdaad ook gaan als ie niet veranderd...
Denk verder ook dat we dit jaar minder opgevers zullen zien, wat het zoveel leuker maakt. De mangrove vind ik op het eerste zicht trouwens ook leuker dan de grot van vorig jaar.
Ik heb er wel hoop op dat we dit jaar toch een leuk seizoen krijgen. Ik kijk alvast ook uit naar de volgende aflevering!