Hey Allemaal, wat denken jullie van mijn voorspelling
--------------------------------------------------------------------------------
Dit denk ik ( inclusief de stand nu ) :16. Willie Wartaal
15. Olivier Bisback
14. Aagje Vanwalleghem
13. Zoë Van Gastel ( zal verliezen tegen Fajah )
Kamp zuid verliest eindelijk de proef, kamp noord is gebrand om eindelijk eens te winnen, en MinHee en Paul blijken tijdens deze fysieke proef een uitstekende toevoeging te zijn. Bij zuid zijn bij deze proef de broertjes en peggy de zwakke schakels.
12. Fajah ( Fajah verliest van Lodewijk, die op zijn beurt erg verbaasd was over het pokercomplot )
11. Peggy ( Nu dat Lodewijk weg is, zie je dat kamp zuid een stuk minder sterk is, Peggy wordt gekozen door de broertjes en Fatima als volgende slachtoffer, Peggy verliest het duel eveneens van Lodewijk )
SAMENSMELTING10. Joke ( Verliest samensmeltingsproef )
9. Matthias ( Verliest samensmeltingsproef )
Lodewijk gaat verhaal halen bij Fatima en Christophe.
8. Gene ( Lodewijk zet munten in, is nu verstandiger en vertrouwd niemand meer, Gene krijgt stemmen van o.a. Ruud, Paul en MinHee )
7. Paul ( Verliest een proef of geeft op )
6. Lodewijk ( helaas, uiteindelijk toch de pineut
)
5. Fatima ( Het pokerteam haalt de finale niet.. te voorspelbaar )
4. Christophe ( Hij zal eventueel net voor de finale verliezen door een proef, schat Tess, Ruud en MinHee sterker in )
3. Tess ( Sterke meid, mooie meid, mijn favoriet, maar is in de finale proef niet opgewassen tegen Ruud en MinHee )
2. Ruud ( Verliest de finale proef op het nippertje van MinHee...helaas )
1. Min Hee ( de winnaar van ER 2012..
)
Hoop eigenlijk niet dat ik gelijk heb, en dat MinHee niet wint, toch ook wel voorspelbaar... maar ze heeft alles in zich om te winnen, zie volgende punten:* Houd zich een klein beetje op de achtergrond
* Mentaal sterk
* Fysiek een sterke vrouw
* Heeft aan Aagje beloofd om te vechten tot het eind
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken