Wow, net de aflevering bekeken, wat een temenens spannende finale!
Respect voor Tanja om zo te blijven vechten, zo ver zat ze nu ook weer niet achter Niko aan. Geweldig toch hoe ze daar zoals ze zelf zei, de knop 'Robinson' omdraaide. Een echte winnaarsmentaliteit, en ze presteerde best wel goed t.o.v. de vorige eerste keren.
Verder heb ik mij redelijk veel geërgerd aan Niko die zich al meteen de winnaar waande van bij het begin van de proef! Maar hij heeft dertig dagen geen Playstation gespeeld dus zal hij wel niet winnen. Man zeg, wat is me dat weer voor een flauw excuus.
Voor Sascha zou het natuurlijk geweldig zijn om van de eerste keer raak te schieten, maar ikzelf zie dat liever niet gebeuren, dat soort van beginnersgeluk. Zou ik een onterechte winnaar vinden, de hele tijd achterliggen en dan pief poef paf de eerste pijl raak.
Dat gezegd zijnde heb ik er toch wel mijn bedenkingen bij om op deze manier de winnaar te bepalen. Weet het niet zeker, maar dit is toch de eerste keer dat ze het zo doen of niet? Ik vind het een te grote prijs om het zomaar weg te geven aan de winnaar van een spel. Die jurystemming hoort gewoon bij het programma,
Over Patrick kan ik kort zijn: He had it coming!
En heb je dat ooit meegemaakt, ze stonden op de balk met hun hele garderobe, zelfs met hun sportschoenen aan. Zo raar, nog zoiets wat nog nooit is voorgekomen.