Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Wat een enorm vals kreng die Tanja. Op dit forum gaat het vaak over "Robinson-waardig". Ik vind gewoon ronduit liegen niet echt Robinson-waardig.
is liegen dan geen tactiek?
Geweldige afl., leuke proef die zeer tactisch werd gespeeld door Niko, slim gespeeld van Patrick/Tanja (voor de Tanja haters, het was Patrick die het plannetje opperde ja! ) en tja Jochem is er weliswaar ingetuind maar het had ook niks uitgemaakt als hij op iemand anders had gestemd toch! Ben wel heel benieuwd wat ze nu nog voor werden gelegd tijdens deze eilandraad die nog niet afgelopen was?
Weten jullie al wie er uitligt?
Doe jij ook altijd ja
Hij heeft het nergens over tactiek toch
Ik vind het niet zo erg wat ze doet hoor. Ik erger me stiekem wel een beetje aan de mensen hier die zo anti tactisch zijn en dan als Tanja het doet helemaal pro zijn.. Komaan..
Ik was in het begin wel tegen het complot van Niko en Kobe omdat ze zo vroeg in de expeditie dat deden. Ze wouden de sterkere en leukere kandidaten wegstemmen en daar ben ik gewoon tegen. Op dit moment zijn alle kandidaten sterk en moet je tactisch stemmen, dus wat Tanja dan doet is geweldig.
Maar dit slaat toch eigenlijk nergens op?
Natuurlijk wel. Als je heel laf je sterke teamgenoten weg gaat stemmen zo vroeg in het spel, dat is gewoon stom. Daarbij vond ik Kobe en Niko gewoon geen leuke personen en geen leuke karakters hebben.
Volgens mij gaat het vooral om je tweede reden. Of je nou sterke kandidaten in het begin of aan het eind weg stemt.. is gewoon hetzelfde. Niks lafs aan want het is dezelfde reden!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
910 gasten en 6 vaste bezoekers