Ik vind het dit keer wel een leuke aflevering, een van de beste tot nu toe. Vorige week het beste deel: het verbaasde gezicht van Lauretta, leek er bijna op toen het Geert de kop kostte (complot van Hans, Yin en Geert tegen Hiu Kwan).
toen had ik weer heimwee naar onbekende NL en B in Expeditie Robinson.
Tanja blijkt toch tactisch te kunnen stemmen, ze is alleen niet zo slim.
Hoe langer je kiest niet op niko te stemmen, hoe meer hij zeker is van zijn plaats in de finale.
hij heeft tenslotte 3 munten. Sascha en Patrick stemmen volgens mij niet op Niko, Jochem en Tanja wel waarschijnlijk. Dan krijg je hem er alleen uit als hij 2 zwarte stemmen heeft, hij niet alle munten inzet en er niet iemand anders 3 stemmen tegen krijgt, zoals Jochem (wat een slap gedoe zeg, op Esther stemmen). Als Niko geen zwarte stemmen heeft, hoeft hij niet eens alle munten in te zetten, dan is 1 voldoende. Volgens mij is het ook nog maar 1 eilandraad voor de finale, dus dat wordt nog lastig. Maw, goed gespeeld van Niko.
deze aflevering teleurgesteld in 2 dingen (Jochem die op Esther stemt en Tanja die Niko niet meeneemt naar het eiland, terwijl hij haar 2 keer meeneemt en gvd zelfs zijn plaats aan haar afstaat, waren het dan toch krokodillentranen?)