Ik heb er ook paar dingen over gelezen.
Het komt er een beetje op neer dat elk jaar zo een beetje wordt bekeken over welke inbreng ze gaan gebruiken:
- In 2007 (de 100) mocht iedereen 3 items meenemen en hun eigen rugzak of tas --> vanaf de laatste 10 moesten ze deze afgeven en kregen ze ook dezelfde schoenen en/of sandalen.
- In 2008 was het weer back to basics met geen persoonlijke items maar met een gesponsorde rugzak,...
- Bij de strijd der titanen (2006) was het enkel te doen met de kledij dat ze aanhadden.
- In de beginjaren kregen ze elk nog een Zwitsers zakmes.
Ik denk dat het ook afhangt welke sponsors ze kunnen binnentrekken...
Qua voorbereidingen van de proeven en dergelijke werken ze samen met andere landen zodat de kosten gedeeld worden en ook een lange periode de eilanden constant bewoond worden.
Ik dacht ooit eens te lezen dat de voorbereidingen 1 tot 2 maanden op voorhand op de eilanden is maar het logistieke regelingen reeds vroeger van start gaan.
Ik heb ook vraag gezet op de facebook-pagina....maar je weet maar nooit of de redactie ook niet kijkt naar dit forum!
Ze komen hier zeker kijken maar heb nog nooit hier uit naam van de productie iemand zien reageren (buiten EP zelf destijds)