Auteur Topic: aflevering 10 - Donderdag 3 november 2011 - RTL 5  (gelezen 23529 keer)

Offline willy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 10 - Donderdag 3 november 2011 - RTL 5
« Reactie #40 Gepost op: 4-11-2011, 02:32:15 »
Ik snap niet wat Niko verkeerd gedaan zou hebben..Hij had van Esther en Tanja gehoord dat ze op Sascha gingen stemmen. Zelf heeft hij steeds gezegd dat hij met de sterkeren de finale wilde spelen. Hij vond het niet ok om op Sascha of Jochem te stemmen, maar wilde de vrijheid hebben om op een in zijn ogen zwakkere kandidaat te stemmen (Lauretta). Dus waarschuwde hij sportief eerst Jochem en later Sascha en Patrick.
Het was denk ik niet zijn bedoeling dat Sas en Jochem hun munten kwijtspeelden; als hij ze niet van de stem-afspraak verteld had, hadden ze mischien helemaal geen munten (of te weinig) ingezet waardoor een van hen eruit had gemoeten.
Al met al een spannende aflevering.. :)

Offline boemertje

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 4-11-2011, 03:52:54 »
sorry mensen maar lauretta deed zeker meer dan patrick of esther of sascha (of hoe je het ook schrijft) of tanja of jochem of niko op het eiland. Baal er erg van dat ze er uit lag (hele slimme zet van die  niko), ik denk dat hij er volgende week er uit ligt als hij geen proef wint , en terecht dat tanja er ook uit mag, ze teert er te veel op dat zij teveel dagen in de grot heeft gewoont.  Winnaar denk ik sascha en tweede word esther of anders om hoop ik.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2011, 07:35:17 door Lukie4, Reden: ongewenst taalgebruik »
MBdW

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2011, 09:18:26 »
Hoe zet je dat twitter ding weer aan?
Dit Twitterblokje kan je ook uitzetten. Dan heb je weer de volle breedte van het forum. Ga naar je profiel, RealityNet voorkeuren, vink het hokje "Zet Twitter blokje uit" aan en sla je profiel op.

Ik denk dat je als je hem hiermee uit kan zetten dat je op dezelfde manier hem weer aan kan zetten ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 4-11-2011, 10:14:47 »
Na het mooie gebaar van Niko zou het de dames gesierd hebben als ze de worst hadden achtergelaten.. :)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 4-11-2011, 11:33:05 »
Wat een ontzettend stomme proef. Eén stemming per aflevering vind ik wel genoeg. En dan was de volgorde van namen ook nog eens van groot belang. Echt waardeloos. Om nog maar te zwijgen van die debiele worstenfinale.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #45 Gepost op: 4-11-2011, 11:47:18 »
Na het mooie gebaar van Niko zou het de dames gesierd hebben als ze de worst hadden achtergelaten.. :)
dat blijft toch niet goed?

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2011, 11:51:20 »
Na Evi's 'saucijs-tease' hadden de achterblijvers er echt wel raad mee geweten..   ::tandpastasmiley::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #47 Gepost op: 4-11-2011, 12:06:46 »
Na Evi's 'saucijs-tease' hadden de achterblijvers er echt wel raad mee geweten..   ::tandpastasmiley::
oh zo, maar ik denk niet dat dat toegestaan is..

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 4-11-2011, 12:19:34 »
oh zo, maar ik denk niet dat dat toegestaan is..

Ik zou niet weten waarom niet, Niko mocht toch ook zijn verkozenschap doorgeven aan Tanja?

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2011, 12:22:51 »
Ik had ook meteen voorgesteld om die worst achter te laten als ik een van de dames was. Er is zat eten (pizza!) op winnaarseiland en je kweekt er goodwill mee, wat ook niet onbelangrijk is.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #50 Gepost op: 4-11-2011, 12:28:05 »
Ik zou niet weten waarom niet, Niko mocht toch ook zijn verkozenschap doorgeven aan Tanja?
als je alles mag delen waarom nemen ze dan niet gelijk iedereen mee naar winnaarseiland?

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2011, 12:30:23 »
We hebben het hier over een paar worsten..Komop   ;D

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 4-11-2011, 12:32:50 »
We hebben het hier over een paar worsten..Komop   ;D

Ik kan me anders nog goed herinneren dat er onderhand een complete oorlog uitbrak vanwege een halve appel.  ::tandpastasmiley::

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 4-11-2011, 13:09:52 »
Wat een absurde aflevering! Gelukkig stond Niko zijn plaats af aan Tanja, anders hadden we waarschijnlijk weer naar zo'n suffe bedoening moeten kijken waarbij ze vlak voordat ze moeten stemmen de eilandraad bespreken. De chaos zou helemaal compleet geweest zijn als Jochem op Patrick had gestemd. Dan was Patrick verantwoordelijk geweest voor zijn eigen vertrek door het zwarte balletje dat hij aan zichzelf had gegeven. Nu is hij juist de grote winnaar van dit hele gedoe. Jochem en Sascha zijn hun munten kwijt en Niko, Esther en Tanja hebben alle drie wat krediet verloren, terwijl Patrick juist wat krediet heeft gewonnen door die zwarte bal aan zichzelf te geven.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 4-11-2011, 16:48:08 »
Hehe, eindelijk gebeurt er eens wat!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #55 Gepost op: 4-11-2011, 17:40:16 »
Dit was wel een heel verrassende aflevering, met vooral een van de meest verrassende eilandraden. Ik ben er overigens niet rouwig om dat Lauretta het slachtoffer was... De proef vond ik leuk, en origineel met die worsten, al was de manier waarop men de kandidaten bepaalde wel wat apart.
Dat winnaarseiland mogen ze van mij gauw weglaten, want het voegt niks toe, buiten een aantal tranen... En waarom iedere meer van die toch wel absurde te winnen prijzen?

Niko heeft het spelletje weer slim gespeeld, al vrees ik voor hem dat hij voor de aflevering van gisteren weleens afgestraft kan gaan worden... Maar door zijn actie zijn er toch maar mooi 4 munten uit het spel gehaald!
Ich bin ein Bärliner!

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 4-11-2011, 17:53:18 »
Ik kan me anders nog goed herinneren dat er onderhand een complete oorlog uitbrak vanwege een halve appel.  ::tandpastasmiley::
En dan is er nog het onopgeloste bananen-mysterie.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 4-11-2011, 17:58:52 »
Ik vond de mannen gewoon dom. Staan ze met zn vieren bij elkaar te balen dat Sascha weg moet. Ga gewoon ff rekenen, steek als Jochem en Sascha zijnde de koppen bij elkaar en allebei stem op dezelfde vrouw (Tanja of Lauretta). Die hebben geen munten of zouden zeer waarschijnlijk geen munt inzetten, en met hun eigen munten zouden ze er zo voor zorgen dat die dame eruit lag. Hadden ze niet eens een stem van iemand anders op diezelfde vrouw extra voor nodig.

Suffe kerels... :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #58 Gepost op: 4-11-2011, 20:27:09 »
Ik vond de mannen gewoon dom. Staan ze met zn vieren bij elkaar te balen dat Sascha weg moet. Ga gewoon ff rekenen, steek als Jochem en Sascha zijnde de koppen bij elkaar en allebei stem op dezelfde vrouw (Tanja of Lauretta). Die hebben geen munten of zouden zeer waarschijnlijk geen munt inzetten, en met hun eigen munten zouden ze er zo voor zorgen dat die dame eruit lag. Hadden ze niet eens een stem van iemand anders op diezelfde vrouw extra voor nodig.

Suffe kerels... :P

Sascha zou nooit op Lauretta stemmen. (Stemde deze aflevering Tanja.)
Jochem in eerste instantie nooit op Tanja. (Stemde deze aflevering Lauretta.)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #59 Gepost op: 4-11-2011, 20:35:47 »
Patrick zou ook niet op Lauretta stemmen denk ik en Niko niet op Tanja.
Dus dan is de chaos weer compleet ;D