Auteur Topic: aflevering 10 - Donderdag 3 november 2011 - RTL 5  (gelezen 23493 keer)

Offline Sarita

• Forumlid
Re: aflevering 10 - Donderdag 3 november 2011 - RTL 5
« Reactie #20 Gepost op: 3-11-2011, 22:03:29 »
Jammer dat Jochem niet duidelijker naar voren heeft laten komen hoe Nico hem heeft geprobeerd erin te luizen met de eilandraad.

Dat snapte ik ook niet, Jochem moet echt wat pittiger worden anders is hij er straks alsnog het slachtoffer van.

Dat Lauretta er uit is vind ik wel best, ze droeg eigenlijk niks bij aan het programma.

Waarom stemt er eigenlijk nooit iemand op Patrick? Daar is toch ook niks aan en hij had een zwarte stem!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2011, 22:04:26 »
Jochem heeft in het inteview aangegeven dat hij voelde dat zijn denkvermogen was aangetast. Hij kon niet snel meer reageren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2011, 22:25:24 »
Leuke aflevering. Eindelijk eens wat geruzie en gekonkel.
(dankzij Niko ::ok::).
In eerste instantie dacht ik dat er helemaal geen complot tegen Sasha was, maar dat het Niko's idee was om anderen tegen Jochem te laten keren.
Jochem is al vaker het doelwit van Niko geweest, maar ik vraag me af of hij zich daar wel van bewust is. Hij komt zo naief over.
Wat nou uiteindelijk het plan was, zowel Jochem als Sasha zijn nu 2 munten kwijt (!!).
Misschien is het wel een strategie van "vooruit kijken", in plaats van de huidige eilandraad...
En zolang je mensen tegen elkaar op kunt zetten zit je zelf veilig natuurlijk.

Tanja, die heeft nou wel lang genoeg op de Roem-Van-De-Grot geteerd. Weg ermee.
Van mij mogen Jochem en Patrick in de finale.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2011, 22:41:00 »
Het idee van Niko heeft gewerkt, Lauretta ligt eruit, alleen ben ik bang dat hem nu uiteindelijk dit zelf de kop gaat kosten. Maar ik vond dit wel een meesterlijke stemming, zo heb ik er nog niet veel gezien. ::ok::

Sinds Nicolas weg is, is Patrick echt opgebloeid. Heb zelfs om 'm moeten lachen vandaag.  ::jaja::

Esther heeft van mij ook weer een paar punten gekregen, dat ze niet direct Tanja meenam, alleen omdat ze een moeder is. Precies. Prima dat Tanja alsnog mee mocht van Niko, maar het is inderdaad geen voorrecht. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2011, 22:43:13 door Daisy »

Offline De Gebaarde Man

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2011, 23:31:56 »
Yes! Laurette eindelijk eruit! Ze leverde echte niets bij de groep. Ben blij hoe deze aflevering is afgelopen. Had het zo niet verwacht. Was ook tevreden dat er tenminste een iemand een stem gaaf aan Tanja. Volgens mij heeft zij het idee dat ze een of ander immuniteit heeft gekregen omdat ze de grot heeft overleeft. Wel knap van haar maar kom aan, dat was lang geleden en ze krijgt nog steeds al dat onnodige respect van anderen! Na dat hele grot gebeuren gedraagt ze zich zo idioot vind ik.. telkens overdreven haar mond proppen en praten tegelijkertijd, steeds vreselijk Engels praten, onnozel gaan lachen en giechelen toen ze dat zwart balletje liet zien bij die proef van vandaag (ik weet niet meer voor wie dat balletje precies bedoelt was.. Jochem?), gaan janken bij Niko (net voordat hij bekend maakt dat hij zijn plaats wil ruilen met haar).. en wtf was dat fluisteren gedoe bij patrick in die ene samensmelting? Nee sorry, ik heb echt alle respect voor haar verloren nu...

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2011, 23:44:49 »
Wat een chaos, erg fijn voor de personen die in gevaar verkeren (Jochem en Sascha) maar uitermate vervelend voor de kandidaten die zich veilig wanen. Ik begrijp dan ook weinig van de redenatie van Niko voor deze ingreep. Voorafgaand aan de stemming had hij wellicht de beste positie in het spel maar doordat hij open kaart speelt verliest hij veel krediet en kwam zijn positie ook nog eens in gevaar. Twee stemmen bleken immers al genoeg om iemand naar huis te sturen. In theorie hadden Jochem/Sascha en Patrick de gelederen kunnen sluiten, door op veilig te gaan spelen en Niko weg te stemmen. Niko had enkel potentiële jury stemmen kunnen winnen door deze informatie te delen maar getuige de laatste afleveringen lag hij erg goed in de groep, hetgeen nu niet langer het geval is. Een schoolvoorbeeld van het ingooien van je eigen glazen.

Maar denk je dat het open kaart is en geen strategie van de kant van Niko?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2011, 23:51:57 »
Dit was wel een hele interessante aflevering. Ik heb in ieder geval een heel ander beeld gekregen van de meeste kandidaten. De mannen ( op Patrick na dan) heb ik me echt dood aan geërgerd. Als ik iemand een klap voor zn kop wil geven dan is het Niko wel ::jaja::, zou ook echt niet met hem op een eiland willen zitten ::ohno::. Patrick vond dat Nicolas eng keek, maar heb je Jochem wel eens gezien? Man wat kijkt hij eng! Toen hij zijn stem liet zijn, die ogen! werd er bang van. Vind zijn motivaties erg raar en ik snap zijn verhalen die hij verteld helemaal niet en volgens mij klopt er ook niets meer van wat ie allemaal uitkraamt. Sasha was deze aflevering ook al zo raar. Tanja heeft gewoon geen hard feelings erbij dat ze op hem stemt en dat kan je ook zien omdat ze er bij lacht. Sasha geeft haar een hatelijke blik terug ::). Zijn motivatie om op Tanja te stemmen vond ik ook gewoon vaag. Met dat vooruitzicht, wat Niko allemaal uitkraamt begin ik hem bijna te 'haten'. ( even tussen haakjes want haten is misschien een iets te groot woord ;))

Vond het erg dapper van Patrick dat hij zichzelf een zwart balletje gaf ::ok::. Mijn drie favoriete kandidaten op winnaarseiland. Lauretta was deze aflevering één en al vrolijkheid en zelfs toen ze eruit lach lachte ze nog! :o Esther is gewoon een topper en Tanja blijft gewoon een super mens ::love::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Martschout

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2011, 23:55:36 »
Leuke aflevering. Eindelijk eens wat geruzie en gekonkel.
(dankzij Niko ::ok::).
In eerste instantie dacht ik dat er helemaal geen complot tegen Sasha was, maar dat het Niko's idee was om anderen tegen Jochem te laten keren.
Jochem is al vaker het doelwit van Niko geweest, maar ik vraag me af of hij zich daar wel van bewust is. Hij komt zo naief over.
Wat nou uiteindelijk het plan was, zowel Jochem als Sasha zijn nu 2 munten kwijt (!!).
Misschien is het wel een strategie van "vooruit kijken", in plaats van de huidige eilandraad...
En zolang je mensen tegen elkaar op kunt zetten zit je zelf veilig natuurlijk.

Tanja, die heeft nou wel lang genoeg op de Roem-Van-De-Grot geteerd. Weg ermee.
Van mij mogen Jochem en Patrick in de finale.

Dit slaat nergens op. Jij zegt nu dus dat Jochem en Patrick beter zijn dan Tanja..

Nou,, volgensmij zijn hun juist degene die geen flikker uitvoeren op het eiland.
Okee, Tanja doet ookniet veel maar iig meer dan zij. En ik ben het er mee eens dat je die grot niet altijd erbij moet betrekken, maar dat betekent niet dat ze ongeschikt is voor de finale. Want dat is ze wel :P

Offline Martschout

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2011, 00:01:55 »
Wel knap van haar maar kom aan, dat was lang geleden en ze krijgt nog steeds al dat onnodige respect van anderen!
Ga zelf eens 2 weken in een grot zitten xD

Na dat hele grot gebeuren gedraagt ze zich zo idioot vind ik..
Ik vind het wel grappig :P

telkens overdreven haar mond proppen en praten tegelijkertijd,
Tjaa, ze hebben honger.

onnozel gaan lachen en giechelen toen ze dat zwart balletje liet zien bij die proef van vandaag (ik weet niet meer voor wie dat balletje precies bedoelt was.. Jochem?)
Vrouwen hea :P

Offline o0kirs0o

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 4-11-2011, 00:07:03 »
Wat grappig dat iedereen zijn eigen mening heeft over de mensen op het eiland en dat iedereen de woorden en daden van de kandidaten op hun eigen manier interpreteert en zo een 'voorkeur' creëert.

Vond Tanja echt leuk, maar deze aflevering had ik het ook iets minder met haar. Vond het flauw dat ze Niko huilend om zijn nek viel en daarmee Niko misschien wel 'dwong' om zijn plaats af te staan. ( Zo kwam het bij mij iig over)

Vond het van Patrick jammer dat hij de laatste weken zo wegzakte in het spel, maar heb toch wel altijd een symphatie voor hem gehad. Erg veel lef dat je jezelf een zwarte bal geeft om zo de rest wel die immuniteit te gunnen. Hij stijgt weer enorm in mijn aanzien!

Tja en Niko... Lastig verhaal. Van mij was hij de eerste aflevering de eerste die er uit mocht van mij, maar sinds hij van Kobe af is en dus in de samensmelting zit, ben ik hem meer gaan waarderen. En ja.. Misschien nog streeds erg strategisch, maar ja.. dat is toch ook een onderdeel van het spel? En als zijn doel was om ervoor te zorgen dat Jochem en Sascha hun munten kwijt zouden raken, is zijn plan gelukt.

Tot slot vind ik het netjes van Jochem en Sascha om toch op eigen gevoel te stemmen en niet op elkaar om toch hun eigen hachje te redden.

Offline De Gebaarde Man

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 4-11-2011, 00:13:54 »
"Ga zelf eens 2 weken in een grot zitten xD"

Dat heeft er niets mee te maken. Het is knap van haar zoals ik al zei maar wat ik ook wil zeggen is dat ze daarbij niet moet denken dat ze niet meer haar steentje moet bijdragen in de groep.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2011, 00:16:29 door De Gebaarde Man »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #31 Gepost op: 4-11-2011, 00:17:46 »
"Ga zelf eens 2 weken in een grot zitten xD"

Dat heeft er niets mee te maken. Het is knap van haar zoals ik al zei maar wat ik ook wil zeggen is dat ze daarbij niet moet denken dat ze niet meer haar steentje moet bijdragen in de groep.
Waaruit maak jij dan op dat ze 'haar steentje niet bijdraagt in de groep'?
En die grot zouden niet veel haar nadoen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #32 Gepost op: 4-11-2011, 00:28:44 »
Er zouden veel mensen zijn die haar dat nadoen. Alleen niet zo veel bners.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 4-11-2011, 00:30:27 »
Mooie aflevering!
Hopen dat Niko er volgende week inblijft... die heeft met name ervoor gezorgd dat dit een spannende eilandraad was... anders was het weer van te voren bekend!
Nee, Niko is zeker robinsonwaardig en komt er gewoon eerlijk vooruit, goed hij had het beter eerst met Jochem kunnen bespreken..

En zoals het moet, 1 van de zwakkere is eruit!

Tanja mag wat mij betreft de volgende keer eruit... Wil teveel op de voorgrond zijn...

Van mij mag de finale tussen Niko en Esther zijn...

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #34 Gepost op: 4-11-2011, 00:32:43 »
Wat is me trouwens afvraag is hoe die wederzijdse haat tussen Sasha en Tanja is ontstaan? Eerste eilandraad na de samensmelting stemde Tanja nog op Lauretta omdat ze het minste met haar had. Dus toen had ze nog niets tegen Sasha?
En ook de wederzijdse haat tussen (alweer) Sasha en Lauretta die op twitter te zien is... op het eiland leken ze wel redelijk bevriend en hier op twitter schelden ze elkaar uit ::). Beetje eigenaardig of niet?

Offline o0kirs0o

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 4-11-2011, 00:35:45 »
En ook de wederzijdse haat tussen (alweer) Sasha en Lauretta die op twitter te zien is... op het eiland leken ze wel redelijk bevriend en hier op twitter schelden ze elkaar uit ::). Beetje eigenaardig of niet?

Ja maar echt pas na de aflevering van vanavond volgens mij? De beelden van elkaar gescheiden (zij op winnaarseiland en hij op visserseiland) zien ze ook gewoon net als ons pas thuis als het uitgezonden wordt. Want berichtje van een paar weken geleden op Twitter was reuze vriendelijk...

Offline o0kirs0o

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 4-11-2011, 00:36:29 »
Er zouden veel mensen zijn die haar dat nadoen. Alleen niet zo veel bners.

Waarom bn'ers niet?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #37 Gepost op: 4-11-2011, 00:37:37 »
Ja maar echt pas na de aflevering van vanavond volgens mij? De beelden van elkaar gescheiden (zij op winnaarseiland en hij op visserseiland) zien ze ook gewoon net als ons pas thuis als het uitgezonden wordt. Want berichtje van een paar weken geleden op Twitter was reuze vriendelijk...
Dat zal het denk ik wel zijn ::jaja::

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 4-11-2011, 00:37:58 »
Hoe zet je dat twitter ding weer aan?

Offline CarpeSiem

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 4-11-2011, 01:44:56 »
Wat is me trouwens afvraag is hoe die wederzijdse haat tussen Sasha en Tanja is ontstaan? Eerste eilandraad na de samensmelting stemde Tanja nog op Lauretta omdat ze het minste met haar had. Dus toen had ze nog niets tegen Sasha?

Ik denk dat Sascha vooral zijn frustratie kwijt moest. Er werd in mijn ogen iets teveel over een 'complot' gesproken terwijl. Esther zei dit nog op de eilandraad, het meer een open inventarisatie naar elkaar was over wie op wie zou stemmen.

Heb trouwens wel enorm veel respect voor Jochem, telkens trouw blijven aan zijn eigen gevoel en precies genoeg munten inzetten om eilandraden te overleven. Speelt het spel in dat opzicht foutloos.