Dit was wel een hele interessante aflevering. Ik heb in ieder geval een heel ander beeld gekregen van de meeste kandidaten. De mannen ( op Patrick na dan) heb ik me echt dood aan geërgerd. Als ik iemand een klap voor zn kop wil geven dan is het Niko wel
, zou ook echt niet met hem op een eiland willen zitten
. Patrick vond dat Nicolas eng keek, maar heb je Jochem wel eens gezien? Man wat kijkt hij eng! Toen hij zijn stem liet zijn, die ogen! werd er bang van. Vind zijn motivaties erg raar en ik snap zijn verhalen die hij verteld helemaal niet en volgens mij klopt er ook niets meer van wat ie allemaal uitkraamt. Sasha was deze aflevering ook al zo raar. Tanja heeft gewoon geen hard feelings erbij dat ze op hem stemt en dat kan je ook zien omdat ze er bij lacht. Sasha geeft haar een hatelijke blik terug
. Zijn motivatie om op Tanja te stemmen vond ik ook gewoon vaag. Met dat vooruitzicht, wat Niko allemaal uitkraamt begin ik hem bijna te 'haten'. ( even tussen haakjes want haten is misschien een iets te groot woord
)
Vond het erg dapper van Patrick dat hij zichzelf een zwart balletje gaf
. Mijn drie favoriete kandidaten op winnaarseiland. Lauretta was deze aflevering één en al vrolijkheid en zelfs toen ze eruit lach lachte ze nog!
Esther is gewoon een topper en Tanja blijft gewoon een super mens
.