Auteur Topic: Exit  (gelezen 13314 keer)

Offline willy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Exit
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2011, 12:38:40 »
Jochem, Sascha, Esther..

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2011, 12:47:24 »
eigenlijk lijkt dit wel heel erg op de pool.
Het zou leuk zijn als iedereen zijn keuze een beetje beargumenteerd.

Ik denk Sascha mede vanwege de vooruitblik. Daarbij is hij zich aan het losweken van Patrick en is hij naar Niko toegekropen. Ik denk dat Patrick dat niet gaat waarderen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2011, 12:49:54 »
Ik weet niet of we niet op het verkeerde been gezet worden.
Ik denk ook Sasha, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij, zoals we in de vooruitblik konden zien, gelijk had dat Esther er achter zat en dat hij dat via via hoort en haar hierover aanspreekt op de eilandraad. Terwijl hij toch niet weggestemd wordt omdat er mensen zijn die hem niet weg willen stemmen.

Maar dan denk ik eerder dat Nico of Lauretta gaat.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2011, 12:50:08 »
wat lukie zegt ::). Hoewel ik Niko ook wel een optie vind. Als hij een keer geen immuniteit heeft gelijk eruit :P. Sasha ligt er nu natuurlijk wel dik bovenop. Ik denk dat hij de twee zwarte stemmen krijgt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2011, 19:06:44 »
Sasha lijkt vanwege de vooruitblik kandidaat nummer 1, maar ja, vooruitblikken bedriegen helaas ook wel eens. Anders lijken mij Lauretta (die niet echt goed lijkt te liggen) en misschien wel Niko (die velen tegen zich in het harnas lijkt te brengen) de andere kandidaten... Maar (om het volgens Anne te zeggen): we shall see!
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 29-10-2011, 03:15:08 »
eigenlijk lijkt dit wel heel erg op de pool.
Het zou leuk zijn als iedereen zijn keuze een beetje beargumenteerd.

Je hebt gelijk. Het is wel interessant als mensen kort een reden opgeven..
Dus voor mij: -Jochem, ligt naar mijn idee het minst goed in de groep, het koffer-gedoe zal ook niet helpen
              -Sascha en Esther. Na het zien van het voorfilmpje, onder het motto: waar rook is is vuur..

Offline Addie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2011, 08:28:46 »
Ik denk niet dat Sacha weggaat, anders zouden ze het er toch nooit zo dik opleggen?
Of zie ik dat verkeerd, ik denk dat Niko of Lauretta moet gaan.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2011, 23:19:24 »
Ik denk ook niet dat Sasha weggaat, dan zouden de beelden veel verraden. Ik denk dat Jochem of Niko moet vertrekken. Lauretta is ook nog een optie, al zou het vreemd zijn gezien iets wat ik heb gelezen over wat ze heeft Getwitterd

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2011, 23:40:16 »
Ik denk ook niet dat Sasha weggaat, dan zouden de beelden veel verraden. Ik denk dat Jochem of Niko moet vertrekken. Lauretta is ook nog een optie, al zou het vreemd zijn gezien iets wat ik heb gelezen over wat ze heeft Getwitterd
haha ja, ze is nog erg positief. Maar opzich Jochem is ook vrij positief de hele tijd op twitter. En dat hij hier op vragen heeft beantwoord zegt voor mij iets dat hij misschien wel heel ver komt...... even mn pool switchen ::)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2011, 23:42:16 »
Jochem of Lauretta gaat denk ik. Miscchien dat Jochem zijn munten inzet en dan toch Lauretta vertrekt

Voorstukje kan toch moeilijk de afvaller gaan verraden ? Alhoewel ik dit jaar nergens meer van op kijk ;D.
You'll never walk alone

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2011, 23:45:00 »
toch denk ik dat Niko het meest logisch is. ::jaja::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 3-11-2011, 11:02:37 »
Fijn... hieruit kan ik dus weer opmaken dat er dus een spoiler in het voorstukje was, en dat dus hogostwaarschijnlijk niko eruit gaat

Bedankt! maakt het kijken dus een stuk leuker  ::ohno:: ::ohno:: ::niet-ok::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #32 Gepost op: 3-11-2011, 11:28:36 »
Fijn... hieruit kan ik dus weer opmaken dat er dus een spoiler in het voorstukje was, en dat dus hogostwaarschijnlijk niko eruit gaat

het is slechts speculatie dat Niko eruit gaat hoor

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 3-11-2011, 13:26:03 »
ik mag hopen dat de vooruitblik teveel op Sascha mikt, en dat er dus iemand anders uitgaat, omdat Sascha een tegencomplot bouwt/veel munten inzet/toch genoeg credits heeft bij de anderen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2011, 13:48:40 »
Mijn drie picks

1) Sascha - het doelwit tijdens deze ronde, het zou dus dom zijn om hem te negeren
2) Tanja - Als het op pure tactiek aankomt is dit de beste zet voor al de anderen, anders zal Tanja zich moeiteloos naar de laatste 3-4 kunnen loodsen. Als ze die laatste proef wint, is ze onverslaanbaar

Dit zijn meer rationele keuzes, maar ik denk niet dat het Sascha of Tanja zal worden. Mijn derde en eigenlijke keuze voor de volgende exit is:

3) Jochem, die een ZEER gemakkelijk doelwit is en Patrick heeft het op hem gemund, dus het is best mogelijk dat Jochem wel eens de verassing van zijn leven krijgt op de eilandraad. Dat is mijn kleine gokje van de week ^__^

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2011, 21:47:54 »
De promo voor afl 11 legt de nadruk wel heel erg op een vertrek van Niko, dat hij zijn eigen glazen heeft ingegooid en door het lint gaat, maar het zal me niet verbazen als jochem of Ester/Tanja ineens eruit vliegt. En Sasha, die zogezegd immuniteit nodig heeft, er nog wel even in blijft zitten :P

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2011, 22:01:14 »

en zie je? niko zit er gewoon nog vrolijk in. Eerst nadenken voordat je iets post ::niet-ok::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2011, 22:02:03 »
En wie zal er nu uitgaan ?

Mijn gok.......
Sascha Patrick blijven samen en zullen op Jochem stemmen.
Esther zal op Sascha stemmen
Tanja zal op Sascha stemmen
Niko zal op één van de vrouwen stemmen
Wie was er sneller bij de eerste proef ?
Of een zwarte stem van de proef?
Lastig....

Ik ga toch voor Sascha
« Laatst bewerkt op: 3-11-2011, 22:03:45 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2011, 22:04:15 »
Wellicht wordt het volgende week nog chaotischer, mijn gok: door een ultieme spelwending wordt Eddy weggestemd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2011, 22:07:14 »
Wellicht wordt het volgende week nog chaotischer, mijn gok: door een ultieme spelwending wordt Eddy weggestemd.
::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48