Ik was blij dat een van de actieve mensen de proef won, zodat we niet de luie nietsnutten op winnaarseiland hadden. Knappe proef van Niko, ik had alleen Tanja ook de beloning wel gegund… Ze verhogen wel de inzet door de verliezer twee zwarte stemmen te geven…
Ik erger me echt groen en geel aan Patrick, die kop als ter sprake komt dat hij mee de boot op zou kunnen gaan… “ ik pieker er niet over” want je zou eens van je luie reet af moeten komen… En dan mauwen dat er zo’n fijne relaxte sfeer hangt als de anderen er niet zijn… Ze zouden met zijn allen mooi relaxed verhongeren, want nog steeds steekt niemand een poot uit om eten te zoeken, en dan Lauretta wel zeggen dat ze zo’n honger heeft, maar toch niet genoeg om zelf er iets aan te doen… Sasha snapt in elk geval dat hij maar beter wel iets kan doen, en is daar ook meteen voor beloond…
Heel erg balen dat Nicolas eruit ligt, weggestemd door een stel luie zeikerds… Hij was een echte Robinson en had van mij mogen winnen… Nu is Tanja mijn favoriet, gevolgd door Niko die zich van een goeie kant heeft laten zien deze keer…
Ze zullen Nicolas nog wel missen als ze merken hoeveel hij deed wat nu niet meer gebeurt… Ik weet niet of Niko wel zin heeft om al het werk te doen, hij had er eerder al moeite mee, zou erg mooi zijn als hij een keer tegen Patrick enzo zegt vang je eigen eten maar!