Nicolas, Ik heb ,had,nog nooit gereageerd op een programma ofzo, maar deze keer doe ik het dus wel. Naar de Pfaffs heb ik, buiten aantal fragmenten ,nooit gekeken (onnozel gedoe) en dus kende ik jou eigenlijk helemaal niet .Ik had wel al gehoord dat jij omschreven werdt ,als de luie ..en wat weet ik nog meer . Nu ,voor mij heb jij in EXP.ROB. getoond wie jij bent: een syphathiek,rustig persoon die als enige (man) de titel waard was. Zo'n energie, niet opdringerig ,niet zoals die Nico en anderen bezig met dat kinderachtig complotten gedoe.. Ik keek er graag naar, maar sinds vandaag is de goesting over.
Je leert hier wel hoe mensen ECHT zijn. Jij kwam daar voor mij heeel positief uit,terwijl vele anderen !!!!... Vooral die De Batzelier, die werkte mij sinds een hele tijd danig op de heupen, maar nu heeft ze het TOTAAL verkorven bij mij . Ik vind het dus heel jammer dat ze jou hebben "buiten gebonjourd".. Het is allemaal natuurlijk al achter de rug, maar ik dacht en vond dat je dit toch ook eens mocht horen. Groeten Johan Van Hecke
ps Voor mij had de uitslag moeten zijn :Jij Mister ROBINSON 2011 met TANJA als MISS
ROBINSON