Je kunt je afvragen waarom zo'n oude kandidaat meedeed aan ER.. Misschien moet er een 'Senioren ER' komen..
Lijkt me interessant, al die oudjes die niet naar de grot willen..
Een senioren ER lijkt me ook interessant. maar niet om bovengenoemde reden. je zult verbaasd staan wat 'oude' mensen allemaal kunnen! Fysiek en mentaal.
Duidelijk is in de huidige ER's waar oudere bij waren, werden ze niet gewaardeerd en meestal vanwege hun minder fysieke kracht bij de proeven. Wat kracht betreft kan een oudere nooit tegen een 27 jarige op, dat is logisch. Fysieke proeven zouden dan aangepast moeten worden.
'oudere' mensen in ER zijn bij voorbaat al gedoemd eerder weggestemd te worden. Jonge mensen hebben geen behoefte aan 'oudere' mensen omdat jonge mensen denken dat ze altijd gelijk hebben. Dat hoort nu eenmaal bij die leeftijd.
Bovendien worden 'oudere' mensen zowiezo in de echte wereld niet zo gewaardeerd. Die worden op de TV min of meer seniel behandeld.
jammer hoor want het is soms een verademing een senior die vanuit ervaring en een zekere soort van wijsheid spreekt, te zien dan al die jonge mensen die allemaal hetzelfde doen en zeggen. En dan heb ik het niet over ingebeelde mensen als Mart Smeets.