Auteur Topic: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 25438 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2011, 13:19:50 »
Sjongejonge dit jaar Robinson is een opeenstapeling van falen.. eerst dumpen ze alle goede en alle slechte apart van elkaar, dan geven ze die kampen ongelijke eilanden, dan die domme grot, dat oneindige aantal immuniteitsmunten, een Vlaams complotje in de eerste aflevering, 2X moeten stemmen in de tweede aflevering en om het nog even erger te maken een aantal superslappe deelnemers *freddy en katharien*hoest.
Heel erg jammer, vorig seizoen was epic.
Nu je het zo zegt ben ik het inderdaad ook wel met je eens... (behalve dat Vlaams complotje...)... Op de een of andere manier weet het me dit jaar ook weinig te boeien... :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LaLoupe

• Forumlid
  • ben een wolf zonder schaapskleren
« Reactie #41 Gepost op: 16-09-2011, 14:18:37 »
Ik vind het een super idee de grot.
Daarmee laat je echt zien dat je wat waard bent, fysiek en mentaal.
Jammer dat Sipke Jan gevallen is en niet meer mee kan doen. Ik denk dat hij echt van plan was er iets van te maken!
Ook jammer van Freddy dat hij de grot niet ingaat. Als oudere deelnemer had hij deze kans moeten nemen, zodat hij kon laten zien dat hij een échte kandidaat is.
Wie de grot overleeft is in mijn ogen een echte kanditaat voor de eindronde.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #42 Gepost op: 16-09-2011, 14:26:27 »
De grot is zeker een interessant idee... alleen geven ze wel heel makkelijk op. En degene die niet wilde opgeven (Sipke Jan) mocht van de dokter niet meer terug. Dat er een tweede keer gestemd diende te worden vind ik niet meer dan logisch. Had Freddy een paar uur eerder opgegeven, was er ook gewoon nog een stemming geweest, dus ik zie het verschil niet. Alleen wel heel erg flauw van Freddy, hij had gewoon een paar uurtjes naar de grot kunnen gaan, en dan kunnen opgeven.

Wat ik geen goede zet vond was de verplaatsing van 2 spelers naar de andere teams. Al heeft dat voor Zuid perfect uitgepakt, want Jochem was met afstand de sterkste deelnemer van de expeditie! Complimenten heeft hij zeker verdiend.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 16-09-2011, 14:46:23 »
Wat iedereen al zegt, raar dat bij niemand het kwartje viel dat Freddy ook gewoon na een kwartier in die grot kon opgeven.

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 16-09-2011, 16:38:43 »
Freddy snapte dat best toen Eddy het nog een keertje uitlegde, hij antwoordde daarop "ik blijf toch bij mijn besluit".

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 16-09-2011, 16:49:25 »
Ik denk echt dat dat is omdat hij zichzelf graag als een principiele/standvastige man ziet. Hij heeft een besluit genomen waar hij volledig achterstaat en zal daar niet mee marchanderen. Al had Eddy hem gezegd dat hij na tien dagen gegarandeerd mocht terugkeren in de samensmelting had hij het denk nog niet gedaan.

Overigens vind ik het niet zo relevant dat hij er anderen mee benadeelt. Zij wilden hem naar de grot hebben en dan moet hij vervolgens rekening houden met hun wensen en gevoelens??? Lijkt me niet echt nodig.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline jorge

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-09-2011, 17:18:04 »
Ligt het aan mij of hebben BN'ers en BV'ers veel minder zin/ kracht om echt diep te gaan?
Bij sommige vraag ik me oprecht af waarom ze meedoen en of ze het wel willen en dit niet alleen zien als een manier voor publiciteit.

Vorig jaar gaven Dennis, John, Stephanie en Maxime (liet op zich stemmen) op en dit jaar nu ook alweer 2 en dat terwijl deze Robinsons veel minder dagen tellen.

Geef mij maar weer onbekende mensen en een normale opzet. Dus niet 100 mensen of 12 vrouwen en 5 mannen etc.

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 16-09-2011, 17:57:10 »
Ligt het aan mij of hebben BN'ers en BV'ers veel minder zin/ kracht om echt diep te gaan?
Bij sommige vraag ik me oprecht af waarom ze meedoen en of ze het wel willen en dit niet alleen zien als een manier voor publiciteit.

Vorig jaar gaven Dennis, John, Stephanie en Maxime (liet op zich stemmen) op en dit jaar nu ook alweer 2 en dat terwijl deze Robinsons veel minder dagen tellen.

Geef mij maar weer onbekende mensen en een normale opzet. Dus niet 100 mensen of 12 vrouwen en 5 mannen etc.

Ligt niet aan jou, het is gewoon zo. Voor de bekende mensen is het gewoon iets grappigs tussen door. Ze hebben geen moeite hoeven doen om mee te mogen doen zoals normale mensen. De geld prijs is voor normale mensen ook echt een motivatie en voor hun niet.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-09-2011, 19:22:32 »
Dat het geldbedrag voor BN-ers geen motivatie is, daar ben ik het niet mee eens. Een gemiddelde acteur in Nederland verdient misschien net boven het minimumloon. En topsporters (voetballers niet meegerekend) kunnen ook maar net leven van wat ze verdienen (en vaak hebben die er een baan bij). Dus ik denk dat het geldbedrag echt wel een motivatie kan zijn. Regina was er vorig jaar ook echt blij mee.

Wel is het zo dat ze gevraagd zijn en dat ze zich niet uit zichzelf opgeven, omdat ze heel erg gemotiveerd zijn. En dat zie je inderdaad wel terug.

Offline poentje

• Winnaar pool ER 2013
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 16-09-2011, 20:06:38 »
Wel is het zo dat ze gevraagd zijn en dat ze zich niet uit zichzelf opgeven, omdat ze heel erg gemotiveerd zijn. En dat zie je inderdaad wel terug.

de bn'ers en de bv'ers staan in de rij om aan ER mee te mogen doen. Er is dus een selectie procedure.

Offline sylvana81

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 16-09-2011, 20:07:46 »
Bij de volgende wil toch iemand meedoen oh oh cherso

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2011, 20:19:00 »

Precies ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline sylvana81

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 16-09-2011, 20:20:11 »
weer hetzelfde als van een paar jaar geleden met de oud deelnemers (na 5 jaar)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #53 Gepost op: 16-09-2011, 22:33:43 »
de tweede stemming denk ik wel te weten wie op wie heeft gestemd:
Sasha op Tanja (gezien)
Patrick op Lauretta ( gezien)
Tanja op Sylvia ( gezien)
Nicolas op Lauretta ( aangekondigd van tevoren dat hij denkt dat mensen op lauretta stemmen en zie hem niet op tanja stemmen)
Sylvia op Tanja ( stemt niet op zichzelf ::))
Do op Sylvia
Lauretta op Tanja ( stemt ook niet op zichzelf)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Delphin

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 16-09-2011, 22:59:35 »
Dat het geldbedrag voor BN-ers geen motivatie is, daar ben ik het niet mee eens. Een gemiddelde acteur in Nederland verdient misschien net boven het minimumloon. En topsporters (voetballers niet meegerekend) kunnen ook maar net leven van wat ze verdienen (en vaak hebben die er een baan bij). Dus ik denk dat het geldbedrag echt wel een motivatie kan zijn. Regina was er vorig jaar ook echt blij mee.

BN-ers zijn niet te vergelijken met Amerikaanse celebrities(behalve Famke Janssen en Doutzen Kroes misschien, maar dat zijn ook eigenlijk celebrities en geen BN-ers), maar waarom worden de deelnemers eigenlijk betaald? Zo krijg je wel mensen die meer in het geld geïnteresseerd zijn dan het spel zelf. Ik vind de deelnemers van WIDM veel fanatieker, dus waarom niet zoals bij WIDM alleen een geldprijs voor de winnaar? Ik denk dat er dan meer BN-ers meedoen die echt het spel willen spelen, de kandidaten die zelf fan zijn van dit soort programma's zijn altijd het leukst.

Offline DeDenker

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 17-09-2011, 00:04:56 »
Nu je het zo zegt ben ik het inderdaad ook wel met je eens... (behalve dat Vlaams complotje...)... Op de een of andere manier weet het me dit jaar ook weinig te boeien... :(

2x stemmen in de 3de aflevering bedoel je!

Offline DeDenker

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 17-09-2011, 00:07:53 »
De grot mooi onderdeel dan laat je zien dat je een echte robinson bent, Mits je alleen bent want robinson was ook alleen en niet met 10 man. En als je zoals catharine in de grot gaat zitten en jezelf helemaal gek maakt met hallucinaties ja dan houdt je het niet vol. Ga het strand op of ga eten zoekn.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #57 Gepost op: 17-09-2011, 10:51:06 »
Op zich nogal een tegenvaller, ER wordt zo in mijn ogen minder interessant. ::oink::

Dat Sipke Jan niet verder mocht was te verwachten, maar dat er wederom 2 mensen opgaven vind ik ronduit irritant worden. Als dat zo doorgaat wordt het een ER van kunstgrepen.

Gek zijn is gezond

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #58 Gepost op: 17-09-2011, 11:42:38 »
Daar ben ik ook bang voor. Met 1 uitvaller en 2 opgevers (nu al!) is het wachten op de eerste stemronde waarin er niemand naar huis hoeft. Hoewel dat ook weer voor sensatie kan zorgen, iemand die je er uit stemt, maar die toch blijft!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #59 Gepost op: 17-09-2011, 12:49:50 »
Ik vind er dit jaar nog weinig aan moet ik eerlijk zeggen.
Maar dat kan nog komen hoor, ik moet altijd weer even wennen aan de nieuwe kandidaten. Maar ik mis een beetje het sfeertje van vorig jaar.
Ik vind de grot op zich een prima idee, maar ik vind het zwak dat er zoveel mensen opgeven en ik baal dat Sipje ( mijn bijnaam voor Sipke )naar huis moest gaan.
Vond het wel een aardige aflevering maar ik mis een beetje de spanning van vorig jaar, de complotten, de vervelende maar grappige Sergio, en zelfs mijn grote vriend Iwein mis ik een klein beetje.
Nu ik vorig jaar nog eens terug gezien heb erger ik me helemaal niet aan Iwein en Sergio, kan zelfs om ze lachen. Dat geld ook voor Antony trouwens.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.