Auteur Topic: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 25441 keer)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2011, 21:49:35 »
Och och wat een grap. ER valt elk jaar dieper en dieper helaas  ::ohno::

2 opgevers? En waar slaat het in hemelsnaam op dat ze nog een keer moeten stemmen? Dat is echt de grootste (mislukte) grap ooit. Slecht geregeld hoor.. en heel erg jammer. Waar gaat dit naartoe?  ::niet-ok::
Naja opgever 1 was noodgedwongen en wie weet als die 2 samen waren geweest in de grot dat ze elkaar erdoorheen hadden geholpen (productie zou wss ook gewoon willen dat er meerdere kandidaten waren)

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2011, 21:49:40 »
freddy is wel hee erg.

ik vind het wel een goede zet weer te laten stemmen..

hoe vaak is het soms al niet van te voren duidelijk.. en hebben ze toen ook tegen diegene gezegd.. mooi dan kan je nu weg.. en gaan we daarna stemmen..

oke nu beetje laat beslist..

die grot is in elk geval een grote flop!!

wie kan er in 5 dagen nog zon boot bouwen... wat moet je nou met 2 van die boten terwijl er niemand of een iemand nog kans wil gaan maken!

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-09-2011, 21:49:49 »
Wat vreemd dat er opeens twee kandidaten worden weggestemd enkel omdat Freddy niet naar de grot wil gaan. Kamp Noord wordt daardoor dubbel gestraft voor het verliezen van één immuniteitsproef. Indien Freddy wel naar de grot zou gaan en vervolgens daar op zou geven (net als Katerine) was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Milady

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2011, 21:50:18 »
Volgens mij werd het van die 2e stemming ter plekke bedacht. Valt me zwaar tegen, echt slecht! :|

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-09-2011, 21:51:18 »
Naja opgever 1 was noodgedwongen en wie weet als die 2 samen waren geweest in de grot dat ze elkaar erdoorheen hadden geholpen (productie zou wss ook gewoon willen dat er meerdere kandidaten waren)

Nee? Sipke Jan was noodgedwongen ja, maar Katherine en Freddy niet hoor.

Offline Martschout

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 15-09-2011, 21:52:11 »
Ik vind dit dit echt heel jammer.  ::ohno::

Tanja was mijn favoriete kandidaat. Ook de manier waarop ze naar de grot moet is gewoon niet leuk. En als ik freddy was, zou ik lekker naar die grot gaan, en dan na 2 uurtjes opgeven. Dan heb je toch je team geholpen :)

Maarja, toch denk ik dat Tanja zo'n doorzettingsvermogen heeft dat ze die grot wel gaat overleven. En het zou helemaal mooi zijn als ze weer terug komt na de samensmelting ! We zullen zien ...

Offline poentje

• Winnaar pool ER 2013
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 15-09-2011, 21:53:49 »
je weet dat als je voor/op een eilandraad opgeeft er toch iemand weggestemd moet worden, dat was vorig jaar ook al het geval. Maar waarom is dat nu zo erg. Ik kan je verklappen dat er nog meer mensen worden weggestemd, er kan er maar één namelijk winnen. Hoe oneerlijk dat ook is. Waarom kunnen ze niet gewoon allemaal winnen, dat is wel zo eerlijk.

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 15-09-2011, 21:56:17 »
Flauwe truc van de producers maar ja al die opgevers hadden ze waarschijnlijk niet verwacht. Ze hebben die grot natuurlijk niet voor niks ingericht!
Snap de angst voor die grot niet zo, Katherine heeft niet eens geprobeerd de nacht er door te brengen....

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 15-09-2011, 21:57:39 »
Freddy kreeg nog een keer de keus om naar de grot te gaan maar bleef bij zijn besluit, ik snap dat niet hij had na een uurtje in de grot alsnog op kunnen geven.

Leuke proef trouwens! De keus om Freddy en Lauretta binnen te halen en ze dan vervolgens allebei weg te stemmen snap ik niet van Patrick.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 15-09-2011, 22:00:02 »
Tja, ik denk niet dat er nog iemand die weggestemd is terugkomt in het spel. Er moeten nog twee boten gebouwd en het zou me niet eens verbazen als Tanja ook opgeeft volgende week.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 15-09-2011, 23:11:44 »
Ik hoop echt dat Tanja het volhoudt, al is het alleen maar om de grot wat spannender te maken. Zodra er 2 zitten, zullen ze niet meer voor de ander willen onderdoen en blijven zitten.

De reden waar voor Katrine heeft opgegeven ... hhmm ... kom op zeg, een week, hoe lang is dat nou in je leven? Dat kan toch wel. Als je er nou helemaal fysiek doorheen zit, ok, maar de expeditie is net begonnen.

Iets anders, Jochem was goed bezig vandaag, mag ook nog wel even gezegd worden. ::ok::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #31 Gepost op: 15-09-2011, 23:13:44 »
Jochem is mijn winnaar ::trots::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 16-09-2011, 00:01:41 »
Ik vind dit dit echt heel jammer.  ::ohno::

Tanja was mijn favoriete kandidaat. Ook de manier waarop ze naar de grot moet is gewoon niet leuk. En als ik freddy was, zou ik lekker naar die grot gaan, en dan na 2 uurtjes opgeven. Dan heb je toch je team geholpen :)

Maarja, toch denk ik dat Tanja zo'n doorzettingsvermogen heeft dat ze die grot wel gaat overleven. En het zou helemaal mooi zijn als ze weer terug komt na de samensmelting ! We zullen zien ...

ik ben lbij dat Tanja juist naar de grot moet.. ze is alleen maar een gezelligheistype...
Het is juist schitterend, eindelijk een onvoorspelbare afloop!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #33 Gepost op: 16-09-2011, 04:53:10 »
Arme Tanja :(. erg jammer dat het zo heeft moeten gaan...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-09-2011, 05:33:16 »
Niet getreurd, ze is er nog niet uit..
Anne vind ik steeds onsympathieker, ze lijkt me bazig en stiekum..  Zij mag de volgende zijn naar de grot.. ;D

Ben wel een beetje benieuwd waar de weggestemde mensen overnachten, voor ze de volgende dag naar de grot gaan..
Mischien in een leuk klein hutje op een onbewoond eilandje?   :)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2011, 07:06:19 door tarzanneke »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-09-2011, 08:07:58 »
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Anne is zeker de volgende indien Zuid naar de eiland raad moet, indien er weer een switch komt, maar dat zie ik niet gebeuren (niet snel tenminste).

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 16-09-2011, 11:41:16 »
En als ik freddy was, zou ik lekker naar die grot gaan, en dan na 2 uurtjes opgeven. Dan heb je toch je team geholpen :)
volgens mij viel dat kwartje niet bij hem, en ook niet bij de rest van het team. Niemand die, zo te zien, de tegenwoordigheid van geest had om dat tegen Freddy te zeggen.
Verder uiterst suffe actie van productieteam. Beter en leuker imo als het bekend was, dat als je niet naar de grot wil (of misschien zelfs in de grot opgeeft) je je oude team benadeelt omdat er dan nog één uit moet.

(Hoewel bij nader inzien dat wellicht ook niet zo fair is, voor het geval een afvaller sjagrijnig is dat hij eruit gestemd is kan hij meteen wraak nemen)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Robientje

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 16-09-2011, 11:52:14 »
volgens mij viel dat kwartje niet bij hem, en ook niet bij de rest van het team. Niemand die, zo te zien, de tegenwoordigheid van geest had om dat tegen Freddy te zeggen.
Verder uiterst suffe actie van productieteam. Beter en leuker imo als het bekend was, dat als je niet naar de grot wil (of misschien zelfs in de grot opgeeft) je je oude team benadeelt omdat er dan nog één uit moet.

(Hoewel bij nader inzien dat wellicht ook niet zo fair is, voor het geval een afvaller sjagrijnig is dat hij eruit gestemd is kan hij meteen wraak nemen)

mogelijk hebben ze hiervoor gekozen om de 3 dagen achterstand vanwege de cycloon weer weg te werken... ::vergroot::

Offline Vogelbekdier32

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 16-09-2011, 13:01:38 »
Sjongejonge dit jaar Robinson is een opeenstapeling van falen.. eerst dumpen ze alle goede en alle slechte apart van elkaar, dan geven ze die kampen ongelijke eilanden, dan die domme grot, dat oneindige aantal immuniteitsmunten, een Vlaams complotje in de eerste aflevering, 2X moeten stemmen in de tweede aflevering en om het nog even erger te maken een aantal superslappe deelnemers *freddy en katharien*hoest.
Heel erg jammer, vorig seizoen was epic.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 16-09-2011, 13:08:45 »
Sjongejonge dit jaar Robinson is een opeenstapeling van falen.. eerst dumpen ze alle goede en alle slechte apart van elkaar, dan geven ze die kampen ongelijke eilanden, dan die domme grot, dat oneindige aantal immuniteitsmunten, een Vlaams complotje in de eerste aflevering, 2X moeten stemmen in de tweede aflevering en om het nog even erger te maken een aantal superslappe deelnemers *freddy en katharien*hoest.
Heel erg jammer, vorig seizoen was epic.
meeste met je eens: behalve vlaams complot
vorig jaar had je trouwens ook slappe deelnemers: die blonde (geen idee meer hoe ze heet) en John van Lottum en z'n maatje.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”