Mijn selectie van fragmenten na het eerste deel van afl. 4 (dat NU wordt uitgezonden in België)
Deborah's gezicht wanneer Anne in de wok begint te roeren
Kobe die Anne en Niko afluistert terwijl ze over hem roddelen
en... deze conversatie:
Anne: "Dus als je op iemand zou stemmen op de volgende eilandraad, wie zou het zijn?"
Niko: "Jij ^__^"
Anne: :-/
Niko: "Ja maar iedereen heeft zo zijn specialiteiten... wat is de jouwe?"
Anne: "Ik heb geen specialiteiten :-/"
Niko: "Tja..."
Kobe: "Oh hallo daar ik heb alles gehoord wat je over mij zei, Anne"
Anne: *Busted*
pwnt.
Net Goed. Anne moet stoppen zich in een slachtofferrol te duwen en eigenlijk iets -je weet wel- aan haar lage positie te
doen door een eigen inbreng te verzinnen ipv die van anderen (Deb, Kobe) te pikken.
Deel 2:
Ik neem mijn woorden over Anne terug. Jezus christ, haar prestatie tijdens de proef :-O. Wat een GEWELDIGE overwinning voor Zuid. Prachtig moment.
Deel 3:
"Smakelijk hé, Vleermuizen."
Tanja <3333333333
Nicolas zijn gereutel over "sterkste persoon" dit en "sterkste persoon" dat. Ugh, elke keer als ik die bevooroordeelde troep hoor beginnen mijn oren te flapperen.
De expedities tussen Kobe en Deborah worden precies een vaste waarde of zo? Ik ben er in ieder geval een fan van. ^__^ Het moment op de berg was ECHT ruw en rauwe emotie, I love it <3
lol Hoe komt het dat die Nicolas zo overactief is? Hij doet amper iets in "De Pfaffs"
Dat is alles. Zeker geen slechte aflevering. Vooral de Immuniteitsproef was heerlijk intens en bipolair.