Auteur Topic: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5  (gelezen 15804 keer)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Gepost op: 8-09-2011, 16:03:35 »
Na de cycloon begint nu eindelijk de zon te schijnen. De eerste afvaller komt aan in de grot, er ligt een opdracht te wachten. Maar deze blijkt niet makkelijk.

De rollen op het eiland beginnen zich te verdelen, Nicolas ontpopt zich in zijn team als een echte Robinson en de eerste ergernissen ontstaan tussen Esther en Sylvia.

De echte competitie begint, de teams zien elkaar bij de eerste proef, eentje waarbij de fysieke krachten van de kandidaten bepalend zullen zijn voor winst of verlies. Bij verlies volgt de eilandraad en de eilandraad betekent ook een nieuwe afvaller voor de grot. Allemaal weten ze dat ze daar niet naartoe willen. Zowel Kamp Noord als Kamp Zuid zet dus alles op alles om de eerste immuniteit voor het team te winnen.

--

Vanaf 20:30 kun je in dit topic alles kwijt over de tweede aflevering. Veel kijkplezier allemaal ::zwaai:: !
The sun came up and reality set in.

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2011, 20:45:19 »
Ik denk dat het meer energie kost om dat 6 keer te herhalen als het liggen in de zon.  ::rofl::

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2011, 21:24:03 »
Ik vraag me eigenlijk af waarom men tijdens de eliminatieproef niet de 'kietelmethode' heeft toegepast? Ik heb in elk geval niet gehoord dat dat niet mocht.

Met kietelen kun je iemand namelijk zo van die paal loskrijgen, mits de betreffende persoon niet tegen kietelen kan, uiteraard.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2011, 21:24:59 »
Ik vraag me eigenlijk af waarom men tijdens de eliminatieproef niet de 'kietelmethode' heeft toegepast? Ik heb in elk geval niet gehoord dat dat niet mocht.

Met kietelen kun je iemand namelijk zo van die paal loskrijgen, mits de betreffende persoon niet tegen kietelen kan, uiteraard.

Of je nagels gebruiken...  ::tandpastasmiley::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2011, 21:25:47 »
Of je steekt een mes in diegenes hoofd, dan kan je m ook zo meeslepen. Heb niet gehoord dat dat niet mocht dus. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2011, 21:45:16 »
Zwarte steen? Wat is dat voor iets stoms. Laat de groep gewoon zelf beslissen wie niet mee doet aan de proef.

En ik vind het ook jammer dat ze na de stemming nog gaan praten over hoe en wat. Eigenlijk moet degene die de meeste stemmen heeft gekregen direct vertrekken richting grot.

Toch wel jammer voor Sipke Jan hoor, dit gun je niemand!

Offline Forsythia

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 8-09-2011, 21:47:11 »
Leuke aflevering weer, jammer alleen voor Sipke Jan. :( De stemming viel me gelukkig mee en toch tof van Niko dat hij ervoor uitkwam op Katerine gestemd te hebben.

Mooi gebruik ook van de soundtrack van Alice: Madness Returns (voor de liefhebber). :P

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #7 Gepost op: 8-09-2011, 21:48:38 »
Mooie aflevering! Er kan dus werkelijk iemand terugkeren uit de grot in het spel! Alleen jammer dat het lijkt dat Sipke Jan die kans niet meer gaat krijgen.

Leuke proef, en ook een originele manier om degene te kiezen die niet mee mag doen met het spel!

Jammer, maar vooral verrassend dat Katherine naar de grot moet... Zij lijkt mij toch echt niet de zwakste van Zuid... Mij lijken Anne en misschien zelfs Lauretta zwakker....
Ich bin ein Bärliner!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2011, 21:49:59 »

Leuke proef, en ook een originele manier om degene te kiezen die niet mee mag doen met het spel!

Neeee.. laat het nou niet aan het lot over!  ::niet-ok::

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2011, 21:51:04 »
Ik vraag me wel af waarom Katerine zo zeker van haar zaak leek te zijn dat ze geen munten heeft ingezet, zij heeft dus niets gemerkt?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2011, 21:51:54 »
Neeee.. laat het nou niet aan het lot over!  ::niet-ok::
Juist wel, dat geeft een spannende draai aan het spel! Zo voorkom je ook scheve gezichten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2011, 21:54:49 »
Juist wel, dat geeft een spannende draai aan het spel! Zo voorkom je ook scheve gezichten!

Scheve gezichten  ::ok:: en zelf kiezen voegt nog een beetje strategie toe..

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2011, 21:56:45 »
leuke aflveringen behalve dat gezeur over bruin/rood en de zon. verbranden...

tjonge dat ging wel heel lang door..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 8-09-2011, 21:57:41 »
Ik vond het een leuke aflevering. Die Esther vond ik ontzettend irritant met haar "de zon kost zoveel energie" gezeur 10x....
De proef was grappig om te zien. Vooral die mensen die het erover hadden dat ze nooit los zouden komen of supersterke beenspieren hebben en dan zo los zijn :)
Ik snap wel dat Katherine weggestemd werd, ze lijkt me wat dommig en dat kan echt op je zenuwen gaan werken. Bijvoorbeeld hoe ze iedereen opnoemde en zei dat ze allemaal sterk zijn en toen dat iedereen ook mentaal sterk is....
Denk niet dat Sipke Jan nog terug komt. Het idee met boot bouwen vind ik leuk gevonden. En de grot lijkt me ook niet zo erg als het eerst leek. Ze mogen er gewoon uit, boot bouwen etc.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #14 Gepost op: 8-09-2011, 21:58:07 »
leuke aflevering. Leuke proef, fijne actie en ik was blij dat Noord won, vind team zuid niet zo leuk.
Al vond ik die Esther wel enorm zeuren over Sylvia, wat kan zij zagen zeg. Sylvia is een volwassen vrouw, als zij wil verbranden dan wil ze verbranden. Erover praten kost nog veel meer energie.

Sascha maakt gebruikt van de Antony game tactiek, heel slim. Houd zich een beetje op de achtergrond, maar doet toch genoeg om zich te laten gelden. Maar is niet zo'n type als Nicholas.
Best een slimme tactiek waar Antony ver mee kwam, een paar taakjes doen per dag, je sociaal opstellen en meer niet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #15 Gepost op: 8-09-2011, 22:01:12 »
Was trouwens aangenaam verrast door Niko en Kobe, dat ze niet meteen Lauretta eruit stemden.
Misschien had ik ze te zwaar beoordeeld vorige aflevering.
We zien wel.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 8-09-2011, 22:01:22 »
Sneu voor Sipke Jan, einde programma voor hem lijkt me. Katherine zal wel schrikken dat ze er toch in haar eentje zal moeten zitten. Ik vind het wel jammer dat Katherine eruit is. Ik denk dat ik me op den duur wel aan haar was gaan irriteren. Maar van mij had Anne er wel eerst uit gemogen. Die lijkt me ook nog wel wat zwakker in proeven.

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 8-09-2011, 22:23:30 »
Wat ik mij  nog afvroeg, de stemming is 's avonds maar Sipke Jan komt pas 's ochtends aan in de grot en Katherine ook zagen we in het voorstukje. Dus waar slapen zij die nacht?

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-09-2011, 22:56:08 »
Ze krijgen toch ook altijd zonnebrand mee? Gebruikt niemand dat deze serie? Er zijn er al zoveel verbrand...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #19 Gepost op: 8-09-2011, 23:24:05 »
Ik ben blij dat Lauretta doorgekomen is  ::bravo:: Ik hoop zo dat die Kobe en Niko en ook Deborah er gauw uit gaan en Anne vind ik een beetje no robinson dus mag er hopelijk ook gauw uit verder vind ik Nicolas en Sascha Do toppie jammer dat Sylvia en Esther zo lopen te zeuren want ze zijn opzich best tof ook.