Zoals al regelmatig is gebeurd tovert men bij ER weer iets onverwachts uit de hoge hoed
In dit geval een grote grot vol met vleermuizen (de bloedzuigende varieteit misschien
) waarin de afvallers moeten blijven.
Nu vraag ik me dus af of er onder die afvallers ook weer eilandraden en proeven worden georganiseerd waar ook mensen weggestemd worden?
Of komen alle afvallers op een gegeven moment (bijvoorbeeld na de samensmelting) weer terug? Want dan kunnen de afvallers zelf weer hun eigen complotten gaan smeden.
Even een aanvulling heb ook wat gegoogled:
" Spelunking. Although Caramoan is popular for its rich islands and beautiful waters, the place also boasts of marvelous caves. Cave exploration is one true adventure as you may have to maneuver through mud, climb cliffs, swim in deep water, and balance on rocks just to see the beauty of the caves. But, the adventure is all worth it when you see the inside. The stalactites and stalagmites form a spectacular architecture, and there are thousands of bats or kulapnit that may be scary but are actually harmless. The experience and beauty of the place is one that you’d remember long after your vacation is over. "
De vleermuizen zijn dus ongevaarlijk. En met wat verder zoeken ontdek ik dat het de " golden crowned fruit bat " is. En hiervan zijn genoeg afbeeldingen via Goggle te vinden.