1) Tanja
2) Sascha
3) Anne
4) Patrick
5) Esther
6) Lauretta
7) Niko
Jochem
De "de sterksten verdienen om aan het einde te staan... en o ja ik ben de sterkste persoon op het eiland dus laat me winner" bullshit steekt weer eens de kop op.
Buargh, kunnen die mensen nu eens een entertainende, spannende show maken i.p.v. dat zelfverheerlijkend gedoe. Ben ik blij dat Nicolas eruit ligt voordat hij dat (slaapverwekkend en voorspelbaar) plan kon uitvoeren ^__^.
En wat de orde van de dag betreft:
Tanja is met kop en schoulders de beste persoon dit seizoen. Ze heeft een grote kans om mijn TOP10 allertijden te doorbreken ^__^
Sascha is geweldig. Anne is ook o.k., ik kan niet wachten om te zien hoe lang ze zich in de running weet te
"ElizaOrlins'en."Ik mag Patrick ook wel (hij is grappig <3), als is die wel een beetje (veel) te zagerig naar mijn smaak. Esther's bad problematieken waren entertainend genoeg voor een vijfde plaats.
Dan...
Lauretta begint me te irriteren, tot op het punt dat het me gewoon MISSELIJK maakt dat ze waarschijnlijk mensen als Niko en Anne zal overleven, ondanks het feit dat Niko en Anne dolgraag in de Expeditie willen blijven en er ALLES aan doen. Lauretta's biechten is letterlijk het enige entertainende wat ze doet, want de hele dag op haar luie kont zien zitten niksen is niet echt iets waar ik wekelijks graag naar uitkijk.
Niko toonde voor de verandering wat persoonlijkheid... totdat hij in de preview begon te zagen over "hoe smerig Anne het spel gespeeld heeft." Wat een schijnheiligaard. Ik ben Sipke Jan's exit nog niet vergeten, hoor. Hij is gewoon bitter dat iemand zo zwak als ANNE er in geslaagd is om hem tactisch buitenspel te zetten. Zielig.
De ENIGE persoon die ik echter helemaal niet mag is Jochem. Ik vind hem nogal saai en echt, echt onnoemelijk bitter t.o.v. Niko voor Plan Pita. Bovendien is hij de enige nog (in de expeditie) levende persoon die letterlijk nog *NIETS* van waarde aan de show heeft toegevoegd. Bah, ik hoop dat hij de volgende is.