Op dit ogenblik is Lauretta mijn favoriete. Ze lijkt me een underdog en doet mij denken aan een andere favoriete van mij, van een niet-zo-lang-geleden-beëindigd seizoen:
<3
1.
Lauretta2.
Nicolas (ik had al een gevoel dat hij mij zou boeien, maar hij is eigenlijk NOG beter. (beroep: "Van de Pfaffs"
). Ik denk dat hij een goede kans maakt om te winnen.
3.
Anne. (Moederfiguur <3 Liep de volledig verkeerde kant uit tijdens de eerste proef <3)
4.
Sylvia (Drama over zonnebaden, lol <3. Ze geeft me Kim Feenstra vibes)
5.
Kobe (Lijkt me nogal slim, en ik heb hoge verwachtingen voor hem)
6.
Deborah: (seks refereren tijdens een fysieke proef = LOL)
7.
Sipke Jan (ik hoop dat zijn enkel geneest en dat ie snel terug is
)
8.
Sascha (op dit ogenblik voorspel ik dat Sascha wint. Hij lijkt me gewoon iemand die slim en krachtig genoeg is om het te doen)
9.
Niko (hij lijkt me listig, maar een echte fan ben ik voorlopig niet)
10.
Freddy (Heeft mijn verwachtingen nog niet ingelost, maar ik WEET dat hij het in zich heeft om mij te boeien)
11.
Tanja (Idem Dito)
12.
Katherine (ze is o.k., maar ze doet niks voor me. Ze is te alledaags)
13.
Patrick (Whatever. Ik herinner me dat hij iets grappigs deed tijdens aflevering 2, maar ik ben al vergeten wat)
14.
Do (ik ben Belg, dus ken ik haar helemaal niet. Nochthans lijkt ze wel mee te vallen... als ze überhaupt ook getoond wordt)
15.
Jochem (zzzzzzzzz)
16.
Esther. (Nee bedankt. Ze lijkt me niet alleen saai, maar ze lijkt me ook iemand die zich vooral focust op "fysieke kracht" en "robisonwaardigheid"... Niet echt wat ik graag heb in een ER deelnemer)