1: Tanja
2: Lauretta
3: Esther
4: Patrick
5: Jochem
6: Sasha
7: Niko
-Tanja vind ik gewoon geweldig, ze is grappig,eerlijk en ze heeft het volgehouden in de grot.
Qua proeven is ze nog niet echt super goed geweest maar ik vind dat zij Robinson 2011 mag worden.
-Lauretta was mijn favoriet van in het begin en daarom zal ze altijd wel een hoge plaats voor mij krijgen
-Ik vind Esther tot nu toe ook nog altijd een toffe dame
. En ik vind haar gewoon ook echt super lief, dat liet ze voor mij wel zien op winaarseiland toen ze begon te huilen in het bed voor het compliment van Patrick.
- Patrick heb ik soms nogal een dubbelgevoel. Vorige aflevering vond ik hem wat minder toen hij continu aan het zagen was en helemaal down was, maar deze aflevering vond ik hem terug leuker nu hij terug wat positiever kijkt naar expeditie Robinson.
-Van Jochem weet ik het niet zo goed, hem zie je niet zo vaak. En toen hij zei dat hij veel eten in zijn koffer had vond ik ook wel wat dom van hem.
-Ik weet niet wat mensen nu zo leuk vinden aan Sasha hij irriteert me echt te vaak. Voor hem kan het niet schelen wie eruit ligt zolang hij maar niet in gevaar komt. en zijn blikken staan me soms echt niet aan op tv
-Niko mag voor mij de volgende zijn die eruit vliegt (maar hij wint altijd immuniteit
). Hij praat wel over anderen hoe achterbaks ze wel niet zijn en het sluw spelen maar dan moet hij toch eens naar zichzelf kijken voor de samensmelting. Het valt me ook op dat nu zijn vriendje Kobe weg is hij plots vriend van iedereen wilt worden en zowat de leiderrol op zich pakt. Hij is nu ineens de persoon die nooit het spel smerig zou spelen. Yeah right