Och ja, ze verdiend 10 jaar eenzame opsluiting!
Weet je wat het mij zegt Reaver?
Dat de crew kennelijk eet of eten laat liggen in de nabijheid van kandidaten (beetje dom, wij noemen dat de kat op het spek binden ) en het naar mijn idee dan ook al veel vaker gebeurd moet zijn als Evi dit nu toevallig opmerkte.
Maar misschien hoort dit alles meer thuis in het Tanja topic (alhoewel ik het, in tegenstellig tot de Tanja haters wel grappig vindt)
Je vroeg het interview omdat het anders puur zwartmakerij zou zijn... ik heb het er enkel op gezet, niet afgenomen of uitgeschreven...
Het laat ruimte vrij van interpretatie maar vind je reactie hierop beetje kort door de bocht, op zich ook wel grappig maar soit...
In de vorige contracten stond dat het nemen van voedsel van de crew tegen de regels is... dit kan Frans van 2007 wel bevestigen.-->
verslag van Frans Als de crew de druk een beetje wil opvoeren door hun voedsel te laten liggen is dat hun goed recht, je tekent als kandidaat tenslotte een contract dat je akkoord gaat met de regels: lap je deze aan je laars dan moet je ook de ballen hebben om de consequenties te dragen, maar dan moet men wel zorgen dat ze voor iedereen gelijk zijn en niet met de natte vinger te pas of te onpas gaan doordrukken omdat iemand een beetje alone-time achter de rug heeft gehad.
Ik ben geen Tanja hater maar vind indien ze de regels overtrad, de productie hier ook kordaat tegen moeten optreden zoals in het verleden reeds gebeurd is -> halve proviand moest afgegeven worden, diskwalificatie (vind ik persoonlijk nogal grof maar straffeloosheid bij betrapping is ook geen goed signaal naar de kandidaten toe).
Liegen tegen medekandidaten hoort bij het spel, maar tegen productie over een regel die uitdrukkelijk beschreven staat...
Dit geeft maar weer eens aan dat men iemand kan neerzetten hoe ze willen en de tolerantie tov de kandidaten niet geheel verloopt met dezelfde maten en gewichten. En dit is een aspect dat heel vaak van toepassing is in het dagelijkse leven...
Daar moet ik ook best om lachen, maar wel int groen
en volgens het interview kon Evi er ook om lachen
Tuurlijk, goedlachse Evi gaat bewust geen kandidaten zwartmaken hoor