Do is waarschijnlijk de volgende die wordt weggestemd. Ze is gesignaleerd in de grot met Tanja en Deborah, dus....
Waarschijnlijk volgt de samensmelting de aflevering daarna. Tanja is gezien bij een modderproef die daar plaatsvindt, dus zij is diegene die terugkeert.
Dat betekend dat de samensmelters de volgende mensen zijn:
- Niko
- Lauretta
- Sascha
- Anne (lol)
- Patrick
- Nicolas
- Kobe
- Tanja
- Jochem
- Esther
Niko en Tanja doen mee aan de modderproef. Waarschijnlijk dezelfde proef die Sebastiaan vorig jaar won. In de screenshots die ik toen nam zijn er 3 à 4 mensen te zien langs de zijnkanten. Dit betekend dat die proef zeker niet NA de F5 plaatsvindt.
Patrick is in de intro te zien tijdens een soort van hengelproef, en aangezien hij er ZO vermagerd en vies uitziet, concludeer ik dat dit enkele aflevering NA de samensmelting valt. Ik schat dat Patrick waarschijnlijk bij de laaste 6 à 7 robinsons zit.
Van de anderen is er geen indicatie hoe lang ze nog in de expeditie zitten. Ikzelf zie het Anne en Kobe niet te lang trekken, maar het gaat VOORAL interessant zijn hoe goed Lauretta en Sascha het doen... Ik vermoed immers dat één van hen de winnaar is.