Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Wie weet komt er idd weer een herindelingsproef, zoals we die vorig jaar ook hebben gehad
Nou idd! In de kennismaking zie je ook Esther en Patrick bij 1 van de hutten van kamp Zuid....
Hier is een tabel met wat ik hier heb gelezen in dit topic, ben dus zelf nog niet op onderzoek uitgegaan. Aanvullingen zal ik updaten.KandidatenKampAnder kamp?GrotSipke Jan BousemaKamp Zuid1ste, dag 3Katerine AvgoustakisKamp ZuidGezien[2]Anne De BaetzelierKamp ZuidFreddy De KerpelKamp ZuidTanja DextersKamp NoordSylvia GeersenKamp NoordGezien[2]Lauretta GerardsKamp ZuidDominique van HulstKamp NoordGezien[2]Nicolas LiébartKamp NoordPatrick MartensKamp NoordJa[4]Deborah OstregaKamp ZuidGezien[2]Esther SchoutenKamp NoordJa[4]Jochem UytdehaageKamp NoordNiko Van DriesscheKamp ZuidKobe Van HerwegenKamp ZuidSascha VisserKamp NoordJa[3]Gezien[1][1] Intro[2] Promo's/trailers voor de 1e aflevering[3] Intro[4] De kanidaten aflevering
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik weet niet of dit hier echt thuishoort, maar voor het zekerste zet ik het hier;).Bij ons in België zonet gezien wat er gaat gebeuren in aflevering 3: Eddy zegt op de eilandraad: 'als jij het spel nu verlaat, gaat er alsnog iemand naar de grot. Iemand wil dus opgeven...?
Ik denk dat Patrick van kamp gaat wisselen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
706 gasten en 4 vaste bezoekers