Auteur Topic: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]  (gelezen 32125 keer)

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat -kamp noord]
« Reactie #80 Gepost op: 23-09-2011, 11:24:40 »
Ik hoop dat zij en Tanja er echt wat van gaan maken in die grot. Het leek er wel op in het voorstukje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat -kamp noord]
« Reactie #81 Gepost op: 23-09-2011, 11:39:43 »
Jammer, maar het was te verwachten.
Ik hoop wel dat ze nog een tijdje in de grot blijft want ik kan wel altijd lachen om haar =P
ahah zo denk ik ook. Zolang ze maar blijft met haar humor dan komt het wel goed ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat -kamp noord]
« Reactie #82 Gepost op: 23-09-2011, 16:16:47 »
Is wel erg omslachtig allemaal, maar ik begrijp wat je bedoelt. Dank dat je de moeite hebt genomen het een en ander te verduidelijken.  ::bravo::

Even off-topic, maar misschien ook een tip voor anderen:

Als je een stuk tekst van iemand quote, kun je daar zelf (na de /quote) tekst bijzetten.

Je kan zoveel stukken tekst als quote erin zetten en daar zelf steeds tussen reageren.
(tekst als quote kun je maken door quote tussen vierkante haakjes ([ en ] ) te zetten en na de tekst /quote ook weer tussen diezelfde vierkante haakjes te zetten. Dus [ quote ]  tekst [ /quote ] (maar dan zonder spaties)

Dan kun je dus een antwoordding maken als bijv.:

daar reageer je op

daar reageer je ook weer op

en dan heb je al op 3 mensen gereageerd

Je moet dan wel eens meerdere schermen openen om te zorgen dat je van iedereen de teksten kunt kopiëren in je invulscherm, maar verder werkt het ideaal.

Als je nog vragen hebt, dan roep je maar. Mag ook per PB.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat -kamp noord]
« Reactie #83 Gepost op: 23-09-2011, 17:19:28 »
Je kunt toch ook gewoon iemand citeren en dan in het scherm naar onder scrollen en meerdere citaten toevoegen?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat -kamp noord]
« Reactie #84 Gepost op: 24-09-2011, 11:41:21 »
Ik vind het jammer dat ze naar de grot moest maar als ik Nicholas was had ik ook op haar gestemd.
Puur omdat ze in de proef zwak was en op het eiland misschien de zwakste is ( al komt het niet zo over bij mij maar wij zijn er ook niet de hele dag bij ).
Ze red zich wel in de grot. Ze is een sterke meid
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

I-love-paars

  • Gast
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #85 Gepost op: 26-09-2011, 23:44:09 »
In het begin vond ik haar echt super, maar de laatste tijd toch wat minder hoor.

Vorige keer toen ze bezig was over het andere kamp: dat is niet eerlijk blabla. Ok kan zijn, maar het is een spel vol verrassingen. En dat weet je op voorhand. Vond het nogal zagerig.

Ook vandaag bezig zijn over: ik heb een fout gemaakt. Wat bedoelde ze in godsnaam? Ze kreeg de kist gewoon niet vooruit. Punt.
En dan met Lauretta er over bezig zijn dat andere konkelfoezen en dat Do misschien niet zo lief zal blijven. De enigste die niet aan het konkelfoezen was, was Do;-)!

Ze kan soms echt grappig zijn, maar op andere momenten... Ze kan denk ik moeilijk tegen haar verlies. Maar goed, daar is niets mis mee. Je mag gerust competitief ingesteld zijn:).

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #86 Gepost op: 27-09-2011, 10:21:42 »
Tanja en Sylvia lijken me 'peas in a pod'.. Het wordt pas echt interessant als onze moppertante Anne erbij zou komen.. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #87 Gepost op: 27-09-2011, 15:21:31 »
Tanja en Sylvia lijken me 'peas in a pod'.. Het wordt pas echt interessant als onze moppertante Anne erbij zou komen.. ;D
Of Deborah ::rofl::. zie het al helemaal voor me.... deborah met twee modellen in een grot ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #88 Gepost op: 29-09-2011, 21:32:50 »
Heel heel heel erg jammer dat ze opgeeft :( Die 2 dagen had ze toch wel uit kunnen zitten?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #89 Gepost op: 29-09-2011, 21:52:40 »
Heel heel heel erg jammer dat ze opgeeft :( Die 2 dagen had ze toch wel uit kunnen zitten?

Ik vind het ook erg jammer en hoewel ik haar besluit respecteer vind ik toch dat ze in elk geval nog even had kunnen blijven tot de volgende kandidaat zich bij hen had gevoegd zodat Tanja niet alleen had hoeven blijven.

Verder echt wel een topwijffie hoor!  ::bravo::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #90 Gepost op: 29-09-2011, 22:01:32 »
Pfff, alweer een opgever...

Nou ::zwaai::, en vergeet je gitaar niet ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #91 Gepost op: 29-09-2011, 22:08:23 »
Erg jammer dat ze heeft opgegeven, ik ben toch enigszins teleurgesteld dat ze in dit geval geen doorzettingsvermogen heeft getoond. Samen met Tanja had ze die extra paar dagen makkelijk kunnen volhouden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #92 Gepost op: 29-09-2011, 22:18:11 »
Ik vind het ook jammer maar ik snap het wel.
Die grot zou mij ook wat benauwen vooral snachts en Syl en Tanja hebben hele andere ideeen van het spel. Tanja wil winnen en Syl wil het avontuur en ze heeft idd heel weinig kans om nog terug in de expeditie te komen en om dan nog te winnen. Dus ja ik denk dat ik hetzelfde gedaan had.
Vind wel dat ze heel open en eerlijk is geweest altijd en veel zelfkennis heeft. Vond haar een leuke kandidaat en ga haar accentje missen. ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #93 Gepost op: 29-09-2011, 22:27:10 »
Nou ::zwaai::, en vergeet je gitaar niet ;)

Zei hij met een Ernst Paul accent :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #94 Gepost op: 29-09-2011, 22:32:13 »
Dat verdient ze naar mijn mening niet. Dat grapje.
Ze geeft op ja, maar ze heeft het in elk geval geprobeerd in de grot en ze heeft Tanja heel loyaal geholpen met bouwen.
Vergeet je gitaar niet past goed bij Freddy die te lui is om het ook maar te proberen in de grot en daarmee zijn eigen team naait.
Dat vind ik echt zwak, Syl heeft het in elk geval geprobeerd en dat de grot haar heel ongelukkig maakt kan ik goed begrijpen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #95 Gepost op: 29-09-2011, 22:44:23 »
Dat verdient ze naar mijn mening niet. Dat grapje.

Dat kan uiteraard :)
Ik ben echter een andere mening toegedaan

Syl en Tanja hebben hele andere ideeen van het spel. Tanja wil winnen en Syl wil het avontuur en ze heeft idd heel weinig kans om nog terug in de expeditie te komen en om dan nog te winnen.

Als dit de reden is, zou ik eerder opgeven als ik wist dat ik niet meer kon winnen, avontuur heb je sowieso...ook als je niet wint... je verliest nu net het avontuur op het moment dat je opgeeft.

Bovendien leek ze me in deze aflevering verre van ongelukkig... ik geloof gewoon niet dat ze opgaf omdat ze 'ongelukkig en/of benauwd' of weet ik wat was. Die paar daagjes hadden ze elkaar kunnen ondersteunen. Ze zegt het zelf ergens... "het valt wel mee, maar ik heb mijn beslissing gemaakt"(of iets in die lijn van woorden). Gooi het maar op principe (net zoals Freddy)...

Ze zal wel beseft hebben inderdaad dat ze moeilijk kon winnen nog en daarom geeft ze op... (denk ik, maar goed, dat zullen we nooit weten).

 
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #96 Gepost op: 30-09-2011, 01:22:31 »
Ze zal wel beseft hebben inderdaad dat ze moeilijk kon winnen nog en daarom geeft ze op...


Dat lijkt me duidelijk. Slechte verliezer, geen ruggegraat. Ik had meer van haar verwacht.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #97 Gepost op: 30-09-2011, 14:55:36 »
Syl, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!   ::bravo::

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #98 Gepost op: 30-09-2011, 15:45:45 »
Ben blij dat ze eruit is!

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Sylvia Geersen [Kandidaat - NL]
« Reactie #99 Gepost op: 30-09-2011, 17:10:06 »
Dat verdient ze naar mijn mening niet. Dat grapje.
Ze geeft op ja, maar ze heeft het in elk geval geprobeerd in de grot en ze heeft Tanja heel loyaal geholpen met bouwen.
Vergeet je gitaar niet past goed bij Freddy die te lui is om het ook maar te proberen in de grot en daarmee zijn eigen team naait.
Dat vind ik echt zwak, Syl heeft het in elk geval geprobeerd en dat de grot haar heel ongelukkig maakt kan ik goed begrijpen.

Inderdaad, zij heeft het in ieder geval geprobeert en op die manier Tanja wat kunnen ondersteunen. Vond het zo lief van Syl dat zij aan Tanja vroeg: ach lievert, heb je wel gegeten? Vond het leuk dat zij er bij was.  ::hug::