Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Aan het laatste twitterbericht van Sasha te zien zijn hij en Lauretta geen vriendjes geworden .
<3 is een hartje. Dus <3333333 zullen wel heeeeel veel hartjes voor Sascha zijn Of begrijp je niet waarom Sascha een hartje krijgt?
Nou, aan het antwoord van Lauretta te zien is dat gevoel wederzijds... Saschavisser88 #expeditierobinson@laurettagerards huilebalk! Om zo'n pannenkoek! laurettagerards "@Saschavisser88:#expeditierobinson@laurettagerards huilebalk! Om zo'n pannenkoek!"Hou je bek dikke hoer ;-) vies ben je
Volgens mij zat iedereen Jochem toen in het ootje te nemen..Vind Sascha ok, de enige die niet in de charme-truukjes van Tanja trapt..Vandaar dat zij hem er steeds uit wilde stemmen..
En nu lijken ze het zelfs wel goed met elkaar te kunnen vinden ( voor even? )
Sascha heeft geen enkele proef gewonnen, het zou wat zijn dat hij bij zijn eerste poging meteen raak schiet. Ben alleen bang dat Tanja, die na hem is, raak schiet.
Beter verwijderd de moderator alle voorgaande 4 berichten en dit bericht ook!Want ook al is de échte spoiler nu verwijderd.. ik kon nog steeds afleiden wat ermee bedoeld werd
ik nu juist benieuwd wat de spoiler was ::nieuwgierig::. Kan iemand dat in het spoilertopic zetten?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
713 gasten en 0 vaste bezoekers