Sorry voor mijn vreugdedansje maar ik kon alleen maar denken YES!!! toen Patrick eraf donderde. Boontje kwam eindelijk om zijn loontje! Al had ik in beide gevallen gejuicht want Sascha is geen haar beter.
Je kon het ook aan Evi zien, ze nam een welgemeend hartelijk afscheid van hem..
Dat vind ik nu net een houding die een presentatrice niet moet laten zien. Zij had zich in mijn ogen wat neutraler mogen opstellen. Ze is daar niet als vriendinnetje van de kandidaten. Maarja, 't is zo'n moeilijke evenwichtsproef
voor de presentatoren. Kandidaten neutraal benaderen, vriendelijk zijn maar niet té vriendelijk, stel bv. dat zij voor één iemand een grotere sympathie ontwikkelt, kan ze hem/haar bij wijze van spreken bij een proef bevoor- of nadelen, al dan niet onbewust. Als presentatrice is het alsof je zelf op evenwichtsbalk staat. En op dat moment tuimelde ze er toch wel even vanaf. Ik herinner mij Kobe die ook net verloor, daar ging ze toen ook niet zo mee om, voor hem had ze ook geen greintje compassie over. Patrick kan nog zo'n plezante kerel zijn, je moet als presentatrice toch geen medelijden tonen aan kandidaten die het spel verlaten. Dit is het spel, hard maar zo zit het in mekaar.
Verder alleen maar lof over Evi hoor, vind dat ze ongelofelijk goed doet. Beter dan haar Nederlandse evenknie vind ik persoonlijk. Haar eilandraden zijn elke keer top, altijd vuurwerk. Bij Eddy vind ik het soms alsof hij nog dieper had kunnen graven naar antwoorden, Evi gaat overal wat dieper op in. Eddy daarentegen maakt zich er soms een beetje te snel vanaf. Maar dat is misschien een discussie voor in hun eigen topic.