Auteur Topic: Patrick Martens [Kandidaat - NL]  (gelezen 46053 keer)

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Patrick Martens [Kandidaat - NL]
« Reactie #100 Gepost op: 13-11-2011, 20:59:43 »
Mwoah, wat Olivier volgens mij de kop kostte was dat hij in het afvallers-resort werd zwartgemaakt door iemand met een uit de duim gezogen verhaal, ik geloof dat ie Keo heette.

Dat zal zeker toen hebben meegespeeld, maar als er een zaadje gepland is van twijfel, kan zo'n verhaal wortel schieten. Als je iemand wilt vertrouwen, geloof je die verhalen niet zo snel, toch?

Toch denk ik ook dat het met Patrick in een eventuele finale niet zo zou aflopen. Ik kan me niet heugen dat er iemand echt hardgrondig een hekel aan hem heeft. en dan kom je vaak ver.
of als je 2 zwarte stemmen krijgt, ben je alsnog verkocht.

Mijn kids zijn in ieder geval helemaal pro-patrick, maar ja dat is ook zijn doelgroep.
En dan heeft hij ook nog een heel leuk vriendje, patrick has got it made
« Laatst bewerkt op: 13-11-2011, 21:27:41 door Lukie4, Reden: quote gefixed »

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 13-11-2011, 22:33:01 »
Ik kan me niet heugen dat er iemand echt hardgrondig een hekel aan hem heeft. en dan kom je vaak ver.
of als je 2 zwarte stemmen krijgt, ben je alsnog verkocht.

Een hekel gaat me te ver, maar voor mij voegt hij absoluut niets toe. Ik vind het ook een beetje een 'roddelaar', maar ja, smaken verschillen.  ::vergroot::

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 14-11-2011, 20:38:28 »
Mijn favoriete kandidaat is Patrick ook niet, want mijn favoriet is al naar huis (Nicolas)
Maar hij laat zich de laatste afleveringen wel van een betere kant zien.
Hij heeft duidelijk goed naar de vorige jaargangen gekeken, welk gewenst gedrag levert bonuspunten op. maar dat kan uiteindelijk ook nog je ondergang blijken te zijn.

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #103 Gepost op: 14-11-2011, 23:53:37 »
Naar mijn mening is Patrick verruit de beste strategische speler dit seizoen. Hij is waarschijnlijk de zwakste van alle negen die de samensmelting haalden, maar desondanks is hij echter nooit een doelwit geweest. Hij is populair en weet zichzelf WEG van alle drama te houden, wat voor iemand in zijn positie verruit de beste strategie is.

Indien Tanja niet zou winnen, zou ik het zeker Patrick gunnen en op hem stemmen als ik een deel was van de afvallersjury, zelfs over "slimmere" en "actievere" spelers zoals Niko en Sascha.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 15-11-2011, 11:21:56 »
Waarom zou hij de zwakste zijn? Dat blijkt nergens uit. In de proeven doet hij het ook goed.

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 15-11-2011, 13:15:23 »
Patrick is ineens actief Ook niet zo gek heeft al 3 weken op zn rug gelegen en alleen maar lopen klagen over de andere deelnemers. Nu er bijna niemand over is durft ie wel.Ik vind h'm maar een raar achterbaks ventje.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 16-11-2011, 01:00:45 »
Ik vind h'm maar een raar achterbaks ventje.
En wat vindt je precies achterbaks aan hem dan?
Dat vraag ik me af, heb ik zelf echt niet kunnen ontdekken...
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 16-11-2011, 01:37:55 »
Inderdaad, Niko kon laatst slechts met de grootste moeite struikelend van hem winnen..
Patrick heeft humor, relativerend vermogen, is sociaal, en zoals blijkt kan hij nu ook sterk zijn in proeven..  :)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #108 Gepost op: 16-11-2011, 14:07:14 »
En hij waait met alle winden mee.
Gezellig met Eshter, leuke met lauretta, ondertussen altijd Sascha te vriend houden en als het nodig is opeens contact met Jochem zoeken.
Achterbaks is nogal veel gezegd, maar eeeeh slim is het zeker ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 17-11-2011, 15:32:00 »
@expeditie Rob , nou als je dat niet in de gaten hebt. Sorry maar naar welk program kijk jij dan? Patrick was in wie is de mol ook al achterbaks bezig.  Maar goed ! das mijn mening.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #110 Gepost op: 17-11-2011, 17:09:32 »
@expeditie Rob , nou als je dat niet in de gaten hebt. Sorry maar naar welk program kijk jij dan? Patrick was in wie is de mol ook al achterbaks bezig.  Maar goed ! das mijn mening.
ligt eraan wat jij als achterbaks beschouwd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 17-11-2011, 21:51:32 »
En hij waait met alle winden mee.
Gezellig met Eshter, leuke met lauretta, ondertussen altijd Sascha te vriend houden en als het nodig is opeens contact met Jochem zoeken.
Achterbaks is nogal veel gezegd, maar eeeeh slim is het zeker ;)

Hij heeft alleen een hekel aan mensen die werken maar blijkbaar zijn er niet zoveel werkers meer over. :P
Nog even niks.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 17-11-2011, 21:52:06 »
Hij stelde wel het plannetje voor aan Tanja toch?

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 17-11-2011, 21:53:11 »
Hij stelde wel het plannetje voor aan Tanja toch?

::jaja::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #114 Gepost op: 17-11-2011, 21:58:01 »
Hij heeft alleen een hekel aan mensen die werken maar blijkbaar zijn er niet zoveel werkers meer over. :P
nouja Niko werkte ook altijd veel. Ik denk dat ie meer gewoon Nicolas niet zo mocht en niet zozeer harde werkers ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 17-11-2011, 23:05:37 »
Patrick praat en socialized zich overal doorheen. Grote kans dattie het kan gaan winnen (of in ieder geval de finale haalt). Niemand die m niet aardig vind in het kamp.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 17-11-2011, 23:11:20 »
Patrick praat en socialized zich overal doorheen. Grote kans dattie het kan gaan winnen (of in ieder geval de finale haalt). Niemand die m niet aardig vind in het kamp.

Het is niet mijn favoriet iig

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 17-11-2011, 23:16:43 »
Opzich goed er door heen gekomen, maar ''Robinsonwaardig''? Nee... zeuren op alles en voornamelijk de hardste werker en bij iedereen lopen slijmen en daarbij geen proef gewonnen...

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 17-11-2011, 23:43:33 »
Wie niet sterk is moet het slim spelen. Doordat hij de anderen liet werken kon hij zijn eigen krachten bewaren. uiteindelijk gaat het erom dat je overleefd op een eiland en dat je het tot het einde volhoudt. Op welke manier je tot dat einde komt maakt in dit geval niets uit. Niet Robinsonwaardig wil ik het dus zeker niet noemen. Een duidelijke definitie van Robinsonwaardig is ook niet te geven, alleen dat je uiteindelijk overleefd en dat doet Patrick zeker.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline michael9

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 17-11-2011, 23:55:32 »
Wie niet sterk is moet het slim spelen. Doordat hij de anderen liet werken kon hij zijn eigen krachten bewaren. uiteindelijk gaat het erom dat je overleefd op een eiland en dat je het tot het einde volhoudt. Op welke manier je tot dat einde komt maakt in dit geval niets uit. Niet Robinsonwaardig wil ik het dus zeker niet noemen. Een duidelijke definitie van Robinsonwaardig is ook niet te geven, alleen dat je uiteindelijk overleefd en dat doet Patrick zeker.

Typisch een deelnemer voor wie de expeditie 2 maanden zou moeten duren en dan de ergens een volle maand in je eentje of met twee op een eilandje zitten, dan is z'n luiheid en geklaag vlug over denk ik  ;)