Auteur Topic: Patrick Martens [Kandidaat - NL]  (gelezen 46069 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Patrick Martens [Kandidaat - NL]
« Reactie #40 Gepost op: 21-10-2011, 10:15:00 »
Het komt bij mij meer over dat de regie Patrick lui over aat komne, dan dat hij het is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2011, 12:06:46 »
Wat een zeikerd die patrick, heeft ie zeker van zijn vriendinnetje do geleerd.

Er zit een heel groot verschil tussen die twee, hoor. Do baalde van zichzelf en keek juist bewonderend naar types als Nicolas die wél de fut konden opbrengen om actief te doen, terwijl Patrick die actieve houding veroordeelt en belachelijk maakt.

Het komt bij mij meer over dat de regie Patrick lui over aat komne, dan dat hij het is.
Het is inmiddels zo opvallend dat het heus niet alleen aan de regie zal liggen. Maar ik neem aan dat hij wel iets meer heeft gedaan dan wat er in alle afleveringen is uitgezonden, want dat is wel héél weinig.  :)

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2011, 12:53:28 »
Het is inmiddels zo opvallend dat het heus niet alleen aan de regie zal liggen. Maar ik neem aan dat hij wel iets meer heeft gedaan dan wat er in alle afleveringen is uitgezonden, want dat is wel héél weinig.  :)
Tja, ik denk van niet. Ik denk dat de regie ook uitzendingen kan vullen van Nicolas die niets aan het doen is. Alleen het botert niet tussen Nicolas en Patrick, en op deze manier is er nog iets wat boeit tijdens het program.

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 21-10-2011, 14:33:00 »
Patrick Luilak. Jij bent totaal niet geschikt voor dit program en dan ga je sjaggie lopen doen tegen de rest.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 21-10-2011, 16:39:13 »
Tja, ik denk van niet. Ik denk dat de regie ook uitzendingen kan vullen van Nicolas die niets aan het doen is. Alleen het botert niet tussen Nicolas en Patrick, en op deze manier is er nog iets wat boeit tijdens het program.
Natuurlijk kan dat, maar je zult Nicolas en z'n kampgenoten dan niet horen zeggen dat hij geen steek uitvoert. Nee, ze zullen nog steeds telkens benadrukken hoe vaak hij bezig is. Zie je dat bij Patrick nu ook?

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2011, 16:47:04 »
Natuurlijk kan dat, maar je zult Nicolas en z'n kampgenoten dan niet horen zeggen dat hij geen steek uitvoert. Nee, ze zullen nog steeds telkens benadrukken hoe vaak hij bezig is. Zie je dat bij Patrick nu ook?
Mochten kampgenoten nu benadrukken dat Patrick zo hard werkt, past dat niet in het plaatje. Dus natuurlijk zien we dat nu niet.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 21-10-2011, 19:01:13 »
Zo ken ik er nog wel een paar. Kortom: laat maar.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 21-10-2011, 20:35:22 »
Zo ken ik er nog wel een paar. Kortom: laat maar.
ah, doet me altijd deugd, dat iemand een uitwisseling van visies zo besluit.{zucht}

« Laatst bewerkt op: 21-10-2011, 20:41:53 door Schulz »

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 21-10-2011, 21:08:45 »
Wat een zeikerd die gast, zit waarschijnlijk ook achter het complot! Heeft totaal geen idee wat Robinson inhoudt dus....

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #49 Gepost op: 21-10-2011, 21:15:00 »
was in het begin mn favoriet, nu niet meer ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline klimmer

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 21-10-2011, 21:25:11 »
Hij is nog steeds een van mn favorieten, maar ik denk dat zijn opmerking op de samensmelting niet een teken van zwakte is, maar meer een eye-opener van hoe zwaar de expeditie is en wat het doet met iemand die niet al veel vet had om te verbranden.
Ik vind dat hij ondanks zijn vermoeidheid en afgezwakte en vermagerde lichaam het heel goed volhoud, menig mens had opgegeven en hij niet, dat vind ik wel een teken van karakter.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2011, 01:50:03 »
ah, doet me altijd deugd, dat iemand een uitwisseling van visies zo besluit.{zucht}

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik bedoelde dat je nu Patrick zelf en z'n kampgenoten wél hoort zeggen dat hij niet actief is. Die opmerkingen komen niet uit het niets. Ook al laat je alleen maar beelden zien van een luierende Nicolas, er zullen geen beelden zijn van gesprekken over zijn luiheid.

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2011, 08:50:00 »
ik denk ook dat Patrick niet voor niets als lui wordt bestempeld. Zou het hem nog opbreken? ergens hoop ik van wel natuurlijk. soort rechtvaardigheid. Patrick zelf zegt op Twitter ook bijvoorbeeld dat het op tv anders overkomt dan als je echt op het eiland bent.
maar ja, als ik hem was, zou ik ook niet toegeven dat je eigen inbreng een "beetje tegenvalt".
Dat was altijd het voordeel met onbekende nederlanders, je wist niet hoe ze waren, dus weet je ook niet hoe ze kunnen zijn. Bij Patrick ben ik gewoon teleurgesteld om hoe hij bij WIDM was en hoe hij nu is.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2011, 11:12:12 »
De regie probeert natuurlijk bepaalde "karakters" te creëren door bepaalde eigenschappen van mensen een beetje uit te vergroten. Natuurlijk zal het op het eiland zelf anders zijn dan hoe het op tv overkomt, maar wat ze op tv laten zien zijn in mijn ogen wel de belangrijke momenten die het verloop van het spel bepalen. Als wij niet steeds beelden hadden gezien van Patrick en z'n vriendjes die zich beklagen over het actieve gedrag van Nicolas (maar in plaats daarvan beelden van Patrick en z'n vriendjes die samen eten aan het koken zijn), dan had nu niemand gesnapt waarom Nicolas eruit was gestemd.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 22-10-2011, 15:11:17 »
Wat een zeikerd die gast, zit waarschijnlijk ook achter het complot! Heeft totaal geen idee wat Robinson inhoudt dus....
Hij heeft er een beter idee van dan jij. Complotten hebben er altijd bij gehoord, zo lang als het al draait. Dat houdt de stemmingen spannend en onverwacht.
Hij heeft juist wel door hoe het werkt. Stem de sterkste eruit, dan hebben we zwakkeren (zoals hijzelf momenteel) meer kans. Dit complot heeft hij heel slim aangepakt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 22-10-2011, 19:33:27 »
Hij heeft er een beter idee van dan jij. Complotten hebben er altijd bij gehoord, zo lang als het al draait. Dat houdt de stemmingen spannend en onverwacht.
Hij heeft juist wel door hoe het werkt. Stem de sterkste eruit, dan hebben we zwakkeren (zoals hijzelf momenteel) meer kans. Dit complot heeft hij heel slim aangepakt.
::jaja::

I-love-paars

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 24-10-2011, 23:14:16 »
Ik erger me al een paar afleveringen dood aan Patrick.
Het viel me de laatste afleveringen op, dat hij altijd op Nicolas afgaf.
Hij is gewoon zo jaloers op Nicolas...
Hopelijk gaat Patrick er snel uit!

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 25-10-2011, 16:42:12 »
Patrick is stink jaloers op Nicolas , Nicolas heeft alles wat Pat niet heeft.  ::rofl::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #58 Gepost op: 25-10-2011, 16:44:25 »
Patrick is stink jaloers op Nicolas , Nicolas heeft alles wat Pat niet heeft.  ::rofl::
ik denk dat je te snelle conclusies trekt. als je je aan iemand irriteert ben je niet altijd jaloers hoor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 25-10-2011, 17:54:31 »
Ik kan me in zijn motivatie vinden over de rust op het eiland maar vind niet echt dat hij het recht heeft om een goede werkethiek af te breken en dan vervolgens mee de voetjes onder de tafel schuift net als Lauretta trouwens.