Auteur Topic: Patrick Martens [Kandidaat - NL]  (gelezen 46020 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Patrick Martens [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2011, 18:03:13 »
hij mag wel winnen ;D. Als hij en Sylvia ver komen, dan word dit nog een hele grappige ER ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2011, 13:31:45 »
hij mag wel winnen ;D. Als hij en Sylvia ver komen, dan word dit nog een hele grappige ER ::jaja::
het zijn ook mijn twee favorieten. Erg grappige tv, maken die twee!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #22 Gepost op: 10-09-2011, 20:20:29 »
Ik denk dat Patrick ver kan komen doet het tot nu toe erg goed. ::jaja::

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2011, 21:51:22 »
Wel raar, dat hij precies de 2 mensen die hij nota bene zelf bij het team heeft gehaald er vervolgens alletwee uit wilde stemmen, is bij Lauretta niet gelukt maar hij stemde wel op haar dus die keuze van hem om juist die mensen erbij te halen was niet echt goed.  ::ohno::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-09-2011, 22:00:12 »
Wel raar, dat hij precies de 2 mensen die hij nota bene zelf bij het team heeft gehaald er vervolgens alletwee uit wilde stemmen, is bij Lauretta niet gelukt maar hij stemde wel op haar dus die keuze van hem om juist die mensen erbij te halen was niet echt goed.  ::ohno::
Zo vreemd is dat toch niet,
met de andere mensen zat hij al veel langer op het eiland en had hij waarschijnlijk dus ook een betere band opgebouwd.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 15-09-2011, 22:00:46 »

Ik vind het best wel logisch eigenlijk ;)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 16-09-2011, 15:13:06 »
Patrick kan heel ver komen, vooral sociaal lijkt hij het heel goed te doen. Tot nog toe lijkt hij de gunfactor in overvloed te hebben.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 16-09-2011, 16:40:58 »

Dat iedereen op Freddy stemde vonde ik echt niet vreemd. Ze dachten een sterke man binnen te halen, maar in de proef viel hij zwaar door de mand. Dat zegt iets over zijn daadwerkelijke fysieke gesteldheid. Daarnaast wist hij dat niet op sociaal gebied te compenseren.
Patrick's stem op Lauretta (hebben we dat gezien?) had ik niet verwacht. Ik dacht dat hij een speciale band met haar had en haar daarom bij het team had gekozen, maar dat baseer ik verder nergens op. En ook voor haar geldt: niet bepaald de sterkste schakel. Team Noord hangt duidelijk de tactiek aan: zo sterk mogelijk blijven zodat we zo min mogelijk naar de eilandraad moeten. Als ze toch moeten, sneuvelt dus de zwakste schakel. En misschien is Lauretta dat wel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #28 Gepost op: 16-09-2011, 17:00:44 »

Patrick's stem op Lauretta (hebben we dat gezien?)
Ja ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline DeDenker

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 17-09-2011, 00:22:29 »
beetjevreemde actie eerst kiest ie lAURETTA  om haar vervolgens weer kwijt te willen. Lauretta vangt tenminsten vis in tegenstelling tot Sylvia de drama queen.

Offline Brown

• Forumlid
Re: Patrick Martens [Kandidaat - NL]
« Reactie #30 Gepost op: 30-09-2011, 19:01:33 »
Geen woorden! oja toch wel Luidonder.

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 1-10-2011, 13:22:45 »
Hmm...ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vond hem zo best wel sociaal overkomen, maar ik vind hem nu eigenlijk een beetje achterbaks. Beetje achter de rug om neerbuigend doen over het feit dat Nicolas vanalles aan het doen is...dat moet Nicolas toch zelf weten? Als je hem niet wilt helpen, oké, maar ik vind het dan een beetje flauw om er zo over te zeuren...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #32 Gepost op: 1-10-2011, 15:25:16 »
Geen woorden! oja toch wel Luidonder.
daaar heb je dat woordje weer, hea Ycaris ::) ::rofl::.
Hmm...ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vond hem zo best wel sociaal overkomen, maar ik vind hem nu eigenlijk een beetje achterbaks. Beetje achter de rug om neerbuigend doen over het feit dat Nicolas vanalles aan het doen is...dat moet Nicolas toch zelf weten? Als je hem niet wilt helpen, oké, maar ik vind het dan een beetje flauw om er zo over te zeuren...
volgens mij was ie gewoon grappig aan het doen ;). en het was natuurlijk ook een beetje irritant dus opzich mag ie dat best zeggen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 3-10-2011, 12:46:07 »
Tuurlijk mag ij dat zeggen. Maar zeg dat dan op het moment dat ze de boot gingen slepen en niet naderhand. Wees dan zo slim om daar meteen aan te denken.

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 15-10-2011, 17:15:34 »

Inderdaad, typisch Patrick. Vind hem verder nogal goedgelovig, daar wordt hij straks op gepakt. Zo geloofde hij meteen dat nog niemand een munt had gevonden, hoe naief kun je zijn. Degene die een munt vond gaat hem dat echt niet vertellen, en terecht!  ::rofl::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 21-10-2011, 01:15:13 »
Ik ben wel een beetje klaar met dat eeuwige gezeik en dat steeds valser wordende toontje van Patrick. Als je zó weinig doet als hij, zou je je in mijn ogen wat bescheidener moeten opstellen. Niet iedereen heeft natuurlijk evenveel energie of een even sterke wil, en ik geloof best dat hij fysiek echt afgetakeld is, maar negatieve energie heeft hij nog meer dan genoeg. Het zou hem sieren als hij eens een toontje lager zou zingen.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 21-10-2011, 01:18:08 »
Heerlijk dat hij in een complotje zat, die kan ik wel waarderen.
Daarnaast stelt hij een beetje teleur tot nu toe..
There's no show like a reality show ;)

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 21-10-2011, 07:54:37 »
Nou, patrick stelt wel meer als een beetje teleur.
Ik vraag me altijd af hoe mensen met zo'n negatieve houding zelf de afleveringen terugkijken.
Ben je dan trots op jezelf als je op zo'n manier sterke en robinsonwaardige kandidaten eruit werkt.
"ja het was lekker rustig zonder Niko en Nicolas". Vind je het gek, mafkees, jullie doen de hele dag helemaal niets. Ze hebben natuurlijk flink geknipt in het beeldmateriaal.
maar ik vraag me af of ze van Patrick ook nog beelden hebben waarin hij niet zeurt over andere kandidaten of mokt als het hem een beetje tegenzit.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 21-10-2011, 08:22:20 »
Ik ben wel een beetje klaar met dat eeuwige gezeik en dat steeds valser wordende toontje van Patrick. Als je zó weinig doet als hij, zou je je in mijn ogen wat bescheidener moeten opstellen. Niet iedereen heeft natuurlijk evenveel energie of een even sterke wil, en ik geloof best dat hij fysiek echt afgetakeld is, maar negatieve energie heeft hij nog meer dan genoeg. Het zou hem sieren als hij eens een toontje lager zou zingen.

helemaal mee eens ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #39 Gepost op: 21-10-2011, 08:26:51 »
Wat een zeikerd die patrick, heeft ie zeker van zijn vriendinnetje do geleerd.
Snel naar huis graag.
En wat zijn ze toch lui dit jaar. Jezus vorig jaar had je Saar, Regina, Antony die altijd wel iets deden in het kamp. Nu stemt patrick een harde werker weg omdat hij zich irriteert aan het feit dat hij hard werkt.
Patrick heeft voor mij behoorlijk afgedaan. Vond hem vanaf het begin al niet echt leuk maar nu helemaal niet meer.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.