Wederom wordt het hem veel te makkelijk gemaakt om (straks) beslissend te zijn. Ik vond het niet zo slim dat de drie vrouwtjes Katerine, Anne en Lauretta met elkaar zo moeilijk zaten te doen over de stemmen. Alledrie waren ze bang dat ze de klos zouden zijn. Terwijl het kamp Niko, Kobe en Deborah gewoon spijkers met koppen aan het slaan was. Dan denk ik: Dames, denk even logisch na en sla de handen ineen. Pik Deborah eruit en geef die drie stemmen, dat kan alleen maar in je voordeel werken. Tijdens die expeditie naar eten ook even Freddy polsen en wellicht ben je er dan al. Als dat niet lukt (wat ik zou verwachten) gewoon alledrie een muntje inzetten (mits voorradig) en je bent er sowieso, want die Deborah voelt 'm toch niet aankomen. Deze passieve houding gaat ze nu wel alledrie de kop kosten, normaal gesproken. Ze vinden alledrie dat ze het niet verdienen om eruit gestemd te worden, vecht dan ook voor je kans. Maar nee, ze vinden het "goed dat er nog niet over de naderende stemming gesproken is". Zo ga je nooit winnen...