Ik vind dit echt zo belachelijk dat Nicholas eruit is gestemd, sowieso hoe die andere mensen zich zo lui opstellen en dan nog van die vis durven te eten die notabene wordt gevangen door de mensen die ze veroordelen dat ze teveel doen. Echt ze zijn zich ook gewoon aan het vervelen ga dan gewoon naar huis ofzo in plaats van nog wel na te denken over samenspannen en op wie je moet stemmen. Zeg dan gewoon stem op mij ik ga naar huis want ben niet robinson waardig, wat is winnen als je het niet eens aan kunt op zo'n eiland te zitten.
Er zitten gelukkig nog 2 mensen in die ik het gun om te winnen dat is als eerste Tanja (vrouw naar mijn hart) en als 2e Niko, Niko mocht ik voor de samensmelting niet maar laat hier wel zien dat hij spirit heeft als robinson.
Ik ben het niet met jou eens dat het belachelijk is dat Nicolas eruit is gestemd, en dat de anderen niet ''robinson waardig'' zijn omdat ze lui zijn.
mijn mening:
1. In ER gaat het erom om te overleven in de diverse groep mensen, hoewel hij goed is in het overleven, en verzamelen van voedsel is zijn sociale spel niet heel erg sterk. En in dit spel is het sociale tactische spel misschien wel het belangrijkste, en dat is juist datgene wat hij niet zo goed deed als de rest. Dus daarom vindt ik het niet oneerlijk dat hij eruit is gestemd.
2. Om over het onderwerp ''Robinson waardig'' te discusieren is eigenlijk een onbegonnen zak omdat het het een abstract begrip is. Maar naar mijn mening ben je robinsonwaardig als doorzet wanneer je het moeilijk hebt, inzet toont en de wil hebt om te winnen. En dat je ''Robinson waardig'' zou zijn omdat je actief en gespierd bent vindt ik onrelevant omdat je dan puur naar oppervlak kijkt, en niet naar de psychiche kant van het spel.
3. Dat het oneerlijk is dat ze hebben samengezweerd vind ik naar mijn mening niet kloppen, om dat het in dit spel erom gaat dat je zo ver mogelijk moet komen. Dat jij Niko dan wle robinsonwaardig vindt, vind ik raar aangezien juist hij veel aan samenspanning heeft gedaan. Samenspanning is een deel van het spel datgeeft om iedereen die niet ''robinson waardig'' is een kans om ver te komen en zichzelf alsnog te bewijzen.
In het kort; Ik ben het niet met jou eens dat het oneerlijk is dat hij eruit is, als hij ook maar een beetje tactisch had gedacht, had hij op Anne gestemd en zat hij er nog in.