Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
En sinds wanneer is een underdogpositie een reden om iemand aardig te vinden? Anne is ook een underdog, maar ik hoor weinig mensen zich positief over haar uitspreken (en terecht, naar mijn mening).
hoezo is Anna underdog? Omdat ze drie stemmen heeft gekregen?
zoals hierboven gezegt, Anne heeft een paar nare trekjes zoals het slijmen. En Lauretta was gewoon zo vrolijk in de aflevering .
Ik had dr liever weg zien gaan. Weet niet waarom maar vind dr echt irritant.
Maar hoe wekt zij irritaties op dan? In elke aflevering is ze maar een minuut te zien ofzo, en ze heeft nog niet veel van zichzelf laten zien, dus ik ben wel benieuwd.
Wat een mazzel heeft ze toch: slechts een paar dagen op het eiland waar het voedsel schaars is en nu weer terug bij de luxe van Kamp Zuid
Ik heb Lauretta wel zien hozen. Maar nee, al te actief lijkt ze me tot nu toe niet, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen in dat kamp behalve Nicolas.
En maar niks doen, hoewel Patrick en Sacha er ook geen zin in hadden hielpen die dan tenminste nog even die boot naar de zee duwen, gaan Lauretta en Do toe staan kijken!
Ik krijg bij haar steeds meer het gevoel dat ze liever lui dan moe is...
idd ze had (medelijden) met Nicolaas en ze is behoorlijk in haar gezicht afgevallen, hoop wel dat ze haar billen behoudt. ) ummmm
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
678 gasten en 5 vaste bezoekers