Auteur Topic: Kobe van Herwegen [Kandidaat - BE]  (gelezen 18287 keer)

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Kobe van Herwegen [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2011, 23:46:34 »
Hehe Iwein. Om eerlijk te zijn ik had ZO HARD gehoopt dat hij en Lauretta team Walrus 2.0 zouden worden, maar helaas met deze swap zal dat moeilijk worden.

Desondanks is hij zonder enige twijfel mijn favoriete man dit seizoen. Hij is gewoon zo chill en laidback en eigenijk verbazingwekkend sterk en slim? Echt iets om fan van te zijn, vind ik. ::bravo::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline popcorn

• Forumlid
Re: Kobe van Herwegen [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2011, 16:38:19 »
Hehe Iwein. Om eerlijk te zijn ik had ZO HARD gehoopt dat hij en Lauretta team Walrus 2.0 zouden worden, maar helaas met deze swap zal dat moeilijk worden.

Desondanks is hij zonder enige twijfel mijn favoriete man dit seizoen. Hij is gewoon zo chill en laidback en eigenijk verbazingwekkend sterk en slim? Echt iets om fan van te zijn, vind ik. ::bravo::

Waarom zette Kobe eigenlijkl 2 munten in?  ::ohno::

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kobe van Herwegen [Kandidaat - BE]
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2011, 17:28:45 »
Ik denk niet dat het drietal Kobe/Niko/Deborah in de gaten hadden dat Deborah de impopulairste was. Behalve bij Anne dan. Verder dachten ze dat er misschien een complot van de andere drie was en die kon natuurlijk op elk van hun gericht zijn. Juist onder het motto: 'dat verwachten ze niet' kon er dan gekozen zijn om niet op Deborah te stemmen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2011, 21:20:14 »
Niet echt een slimme zet natuurlijk om de boten te verdelen, als Kobe samen met Nico een boot genomen had, had evenzogoed een van hen de samensmelting gehaal (en had Kobe altijd nog kunnen kiezen om Nico door te laten gaan) of ze waren allebei doorgegaan.  ::tandpastasmiley::

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2011, 21:22:31 »
Niet echt een slimme zet natuurlijk om de boten te verdelen, als Kobe samen met Nico een boot genomen had, had evenzogoed een van hen de samensmelting gehaal (en had Kobe altijd nog kunnen kiezen om Nico door te laten gaan) of ze waren allebei doorgegaan.  ::tandpastasmiley::
Misschien deden ze dit ook om Jochem eruit te werken.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geīnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 13-10-2011, 21:23:34 »
Hij deed niet anders dan Deborah voor Tanja (al was dat wel iets extremer natuurlijk), gewoon je maatje de samensmelting inhelpen. En daarna heb je zelf nog 50% kans om door te gaan. Als ze samen in een bootje hadden gezeten, en Nicolas en Jochem waren als eerste binnen, had ie er sowieso uit gelegen. Nu had ie zelf ook nog een kansje. Nu was ie er bij de eerste echte eilandraad alsnog uitgevlogen, maar toch. Tenminste een kandidaat die echt van het spel houdt, nog weinig gezien (Tanja en Nicolas uiteraard), complot of niet.

Ik vind het echt jammer.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #26 Gepost op: 13-10-2011, 21:42:22 »
::zwaai:: Kobe
Beetje flauw om de boel te saboteren in die boot. Je had beter voor de overwinning kunnen gaan, dan ben je in mijn ogen tenminste een robinson.

In tegenstelling tot Daisy vind ik het echt niet erg dat je eruit ligt.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 13-10-2011, 21:50:35 »
Ik vond Kobe wel leuk. Maar dit vond ik echt een hele vage actie. Eerst zelf de proef verpesten en dan gaan huilen, omdat je eruit ligt. Hij had bijvoorbeeld ook zelf in de boot kunnen springen bij Nicolas. Daar was Nicolas dan misschien niet zo blij mee geweest. Maar blijkbaar is Jochem niet heel goed in vuur maken, dus dan waren Kobe en Niko misschien wel allebei doorgegaan.

Nou ja, ik vind het niet zo erg dat hij eruit ligt nu. Had ie 't maar niet expres moeten verpesten. 

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2011, 21:52:32 »
Ik snap echt niets van zijn plan. Met vuurmaken komt er vaak ook nog wat geluk bij kijken. Maar met al zijn stemafspraken en complotjes vanaf het begin, was hij voor mij toch al geen winnaar. ::zwaai::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-10-2011, 22:42:18 »
Wat een flapdrol. Blij dat hij eruit ligt met zijn rare actie om niet zo snel mogelijk te gaan varen. En dan uiteindelijk toch janken omdat je weg moet.  ???

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #30 Gepost op: 13-10-2011, 23:42:01 »
Wat een flapdrol. Blij dat hij eruit ligt met zijn rare actie om niet zo snel mogelijk te gaan varen. En dan uiteindelijk toch janken omdat je weg moet.  ???
helemaal mee eens, vond het zo'n rare reactie ...
maar goed dat ie eruit is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 13-10-2011, 23:45:32 »
Kobe ! hahahahaha ::rofl::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2011, 12:58:53 »
Het zal hem wel hard tegengevallen zijn dat hij minder snel vuur had dan Jochem...
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2011, 13:08:13 »
Zijn plannetjes werken niet echt. Eerst samen stemmen op 1 persoon om Deborah mee te nemen. Resultaat Deborah naar de grot. Nu weer een plan om Jochem eruit te werken met als resultaat dat hij er zelf uitligt  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wij zaten thuis met 5 mensen te hopen dat Jochem hem zou verslaan.  ;D
Gek zijn is gezond

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2011, 14:18:07 »
Ik vond hem wel een leuke kandidaat, die op zijn minst probeerde tactisch en strategisch te stemmen.
Maar na gister vind ik hem echt een idioot.
Eerst zegt hij in de camera 'ik wist goed hoe ik moest roeien maar ik hield me van de domme',
om vervolgens tegen Evi te zeggen ' ik wist al dat ik ging verliezen want ik kan niet roeien' .
En ook het opzettelijk verliezen om een vriendje verder te helpen vind ik niks.
Het is misschien heel aardig en alles, maar het zuigt alle spanning uit het spel...

Nee, heb er totaal geen moeite mee dat ie weg gestemd is!
There's no show like a reality show ;)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #35 Gepost op: 14-10-2011, 14:23:09 »
Twee uitgedachte plannetjes beiden mislukt ;-) Dus schatte hij de boel steeds slecht in. Heeft mijn inziens weinig bijgedragen, een terechte exit.
Gek zijn is gezond

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-10-2011, 14:51:48 »
Hoezo is het plan van Kobe vreemd? Ik vond het best wel slim. Je wilt tenslotte zelf doorgaan en ook dat je beste vriend doorgaat. Dus Kobe liet Niko die minder goed is in vuur maken met Nicolas gaan en begon zelf te saboteren, zodat Niko en Nicolas samen eerder terug waren en Niko dus meer tijd heeft om vuur te maken. Kobe was ervan overtuigd dat hij beter dan Jochem zou zijn in het vuurmaken, maar schatte dat verkeerd in. Als hij inschatting wel klopte, zaten Kobe en Niko gewoon allebei in de samensmelting. Het plan was om zowel Niko als hemzelf door te laten gaan en niet enkel Niko.
Dat het flauw of kinderachtig is om dat op deze manier te doen zodat Jochem weinig kans maakt, is natuurlijk een kwestie van smaak. Wat hij deed was absoluut niet tegen de regels. Verplaats je eens in zijn schoenen. Jij zou toch ook willen dat je zelf en je beste vriend door kunnen gaan?  ;)

En dat hij huilde omdat hij het spel moest verlaten liet alleen maar zien dat hij echt wilde blijven en ook echt een passie voor het spel had. Liever dat dan iemand die er direct vrede mee heeft dat hij naar huis moet en zijn schouders ophaalt.

Kobe, je hebt het spel strategisch gespeeld, je laten gelden in de proeven, laten zien dat je een trouwe vriend bent en als 'een Robinson' op een eiland zou kunnen overleven. Jammer voor je dat je Jochem onderschatte, maar verder prima gedaan! ::ok::

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2011, 15:10:02 »
Hij is in ieder geval geheel in zijn eigen stijl vertrokken; door een mislukte tactiek.. ;D

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2011, 15:51:02 »
Voor een goochelaar toch pijnlijk dat al je truukjes mislukken!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #39 Gepost op: 14-10-2011, 17:20:26 »
Voor een goochelaar toch pijnlijk dat al je truukjes mislukken!
;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.