Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik geloof niet dat je berijpt wat ik bedoel D*N. De grot is de beste kans voor jezelf. Je kunt jezelf testen, kijken of je onder dat soort 'vreselijke'omstandigheden kunt overleven en er iets van maken. Dat is toch de ultime Robinson: helemaal alleen op onbekend terrein.
Misschien qua overleven is het een grotere uitdaging dan de eilanden, dat zou zo maar kunnen. Echter je kan daar nog zoveel survivalen als je wil, de kans dat je daarmee ver gaat komen is niet al te groot... Dus je kan veel beter via de eilanden naar de samensmelting gaan.
Dat doe je dan wel op een hele beroerde wijze daar mijn mening over de vrijwillige opgave van Freddy en het citaat dat ik op dit forum gebruik helemaal niks met elkaar te maken hebben. Het onderscheid tussen spel en realiteit is je vreemd? Ik praat over Freddy binnen de context van het spel, jij begint daarentegen nogal raadselachtige aannames te doen die volledig los staan van het spel.
Dat neemt niet weg dat het de ultieme robinson proef is voor jezelf!
Alleen, je kan nog zo je best doen, maar of het enig nut blijkt te hebben?
Waarom dan juist dát citaat als je op een forum bijdraagt dat een spel becommentarieerd?
Omdat ik het een mooi citaat vind en niet van mening ben dat mijn forumnaam en citaat op enige wijze met Expeditie Robinson in verband hoeven te staan. Het is overigens geen leefregel maar een observatie over een veranderende werkelijkheid/cultuur.
Zeker een heel mooi citaat en vandaar dat ik het niet kan laten het in verband te brengen met jou en je opmerkingen. Tja zo werkt dat nu eenmaal op een forum waar je anoniem bent maar een beetje van jezelf laat zien dmv een foto en een citaat.
het geheim is: het heft áltijd nut!
Aangezien Freddy het programma heeft verlaten, mogen ze van mij nog wel doorgaan hoor
Ik vind het erg raar dat je een handtekening van een forummer in verband brengt met wat hij van het spel vind . en waarom verdedig je freddy dan zo terwijl je nu zegt dat de grot de ultieme kans is in het spel? Ik snap de logica niet helemaal meer
Je snapt het misschien niet omdat het windstil is bij je.
is een behoorlijk slecht argument als iemand om uitleg vraagt.
OK, hier de uitleg: ik verdedig alleen freddy's keuze!Niet iedereen wil terug in de (symbolische) baarmoeder!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
722 gasten en 0 vaste bezoekers