Eerst maar is zeker weten of dat bericht wel echt waar is...
Vorig jaar was er ook een artikel over de 'motivatie'-vergoedingen om de bekende koppen mee te krijgen op zulke reality programma's er werd een bedrag vernoemd van 6000€(wie of hoe de voorwaarden waren werd er niet vermeld).
Bij 71° Noord werden de bedragen wel netjes uit de doeken gedaan en was er zelfs sprake dat er serieus kon onderhandeld werden en dat de zanger van Volumia daar toen echt het maximum eruit getrokken heeft.
Hoe het juist zit met ER was niet echt duidelijk Sergio gaf ook toe dat hij er financieel geen kater aan overgehouden heeft...
Bokspeer Freddy spreekt nu ook over een vergoeding en als ze opgeven, houden ze er alsnog een ruime cent aan over.
Ik ben van mening als je er zelf uitstapt, je recht hebt op
Wat zijn die afgeleefde vips dan meer dan de onbekende vraag ik me dan af (er zijn genoeg onbekende mensen die op verschillende vlakken al meer bereikt hebben dan de meesten die dit en vorig jaar meededen...)
Bij de onbekenden hebben de meesten onbetaald verlof moeten nemen en werd er soms een tegemoetkoming gegeven maar die was bijlange niet zo noemenswaardig... de 100 hebben toen niets gekregen, maar werden wel gevraagd hun eigen vliegticket en inentingen te betalen...
Als ze dan toch zo'n 'feelgood' programma willen maken, selecteer dan getalenteerde mensen die in het dagelijkse leven de nodige shit al over hun hebben gehad en geef hen 3000 euro om mee te doen aan dit programma met de voorwaarde dat ze het volhouden en een aantrekkelijke som voor de eindwinnaar.