Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 47311 keer)

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #120 Gepost op: 25-10-2011, 19:34:29 »
Ik vind het gewoon smerig dat ze alle 3 op hem stemden. Ok, je mag uiteindelijk stemmen op wie je wil. Dat mag tactisch zijn.. Maar ik vond hun redenen echt geen steek houden.Ik vind Lauretta en Patrick irritant overkomen, niet Nicolas...

Het is volkomen normaal dat je iemand wegstemd omdat je hen niet graag mag. Het gebeurt in elke editie van dit spel, en meerdere keren bovendien. (Net zoals Deborah en Sipke Jan die weggestemd werden omdat de meerderheid hen duidelijk niet mocht; en Do/Lauretta/Petrick die het erg lang hebben kunnen uithouden juist door hun populariteit bij de anderen.)Ik snap niet waarom hun argumenten geen steek zouden houden als Nicolas' OVERIJVERIGHEID je dermate irriteert dat je hem eruit wil over een "sitting Duck" zoals Anne.

Het sociale aspect is erg belangrijk. Je moet ervoor zorgen dat je medekandidaten je respecteren en je de overwinning gunnen. Nicolas heeft duidelijk iets fout gedaan, want hij ligt eruit door het GEBREK aan sociale contacten/respect dat hij van de anderen kreeg. Z'n eigen fout dat hij daar niets aan gedaan had toen hij er nog de kans voor had.

Ik bedoel, ik ben geen Pat/Lau *fan*, maar beiden lijken me best milde mensen van nature, en dat wil waarschijnlijk wel zeggen dat Nicolas een ECHTE stoorzender was. Dat maakt hun keuze om Nicolas weg te stemmen eerder logisch dan achterbaks of smerig.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

I-love-paars

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: 25-10-2011, 19:47:26 »
Het is volkomen normaal dat je iemand wegstemd omdat je hen niet graag mag. Het gebeurt in elke editie van dit spel, en meerdere keren bovendien. (Net zoals Deborah en Sipke Jan die weggestemd werden omdat de meerderheid hen duidelijk niet mocht; en Do/Lauretta/Petrick die het erg lang hebben kunnen uithouden juist door hun populariteit bij de anderen.)Ik snap niet waarom hun argumenten geen steek zouden houden als Nicolas' OVERIJVERIGHEID je dermate irriteert dat je hem eruit wil over een "sitting Duck" zoals Anne.

Het sociale aspect is erg belangrijk. Je moet ervoor zorgen dat je medekandidaten je respecteren en je de overwinning gunnen. Nicolas heeft duidelijk iets fout gedaan, want hij ligt eruit door het GEBREK aan sociale contacten/respect dat hij van de anderen kreeg. Z'n eigen fout dat hij daar niets aan gedaan had toen hij er nog de kans voor had.

Ik bedoel, ik ben geen Pat/Lau *fan*, maar beiden lijken me best milde mensen van nature, en dat wil waarschijnlijk wel zeggen dat Nicolas een ECHTE stoorzender was. Dat maakt hun keuze om Nicolas weg te stemmen eerder logisch dan achterbaks of smerig.

Ja natuurlijk stem je mensen weg die je niet graag hebt. Zou ik ook doen.
Ik wil gewoon zeggen dat in mijn ogen Nicolas totaal niet irritant overkwam.
Terwijl ik dat van Lauretta en Patrick wel vind. Door niet te willen meehelpen of zelfs maar gewoon mee te gaan op zee bv komen ze ook allesbehalve sociaal over. Ze doen niet eens moeite voor de groep en het kamp. Ze breken mensen die meehelpen af. (wel niet in het gezicht)
Ok Nicolas is misschien overijverig. Maar had niet het idee dat hij er anderen mee lastig viel. (Hij vermelde het ook enkel voor de camera dat hij het irritant vindt dat anderen niets doen, of tegen zijn maatjes niko en sascha). Hij spoort alleen af en toe aan om mee te helpen met hem.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2011, 19:49:31 door Lukie4, Reden: quote gefixed »

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #122 Gepost op: 25-10-2011, 20:00:57 »
Ja natuurlijk stem je mensen weg die je niet graag hebt. Zou ik ook doen.
Ik wil gewoon zeggen dat in mijn ogen Nicolas totaal niet irritant overkwam.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de realiteit anders was... We weten dat Nicolas CONSTANT bezig was, en voor mensen die graag eens was gas terugnemen en het rustig aan doen, zoals Patrick, moet die constante overdrive ENORM storend geweest zijn. Ik weet van mezelf dat ik er me ook ENORM aan zou ergeren. (dat wil nog altijd niet zeggen dat ik Nicolas die  weggestemd zou hebben).

Terwijl ik dat van Lauretta en Patrick wel vind. Door niet te willen meehelpen of zelfs maar gewoon mee te gaan op zee bv komen ze ook allesbehalve sociaal over. Ze doen niet eens moeite voor de groep en het kamp.

Elke aflevering bevat maar één uur van een volledig verloop van 2 à 3 dagen, dus je kan NIET met 100% zekerheid zeggen dat Patrick/Lauretta niets doen... Als ze iets doen wordt het in ieder geval niet getoond, en het is duidelijk dat de makers Patrick/Lauretta als lui willen bestempelen (waarschijnlijk omdat ze allebei verliezen en weldra weggestemd zullen worden wanneer de rest zich tegen hen keert.)

Dat wil, opnieuw, niet zeggen dat ze NIETS doen.... ookal is dat waarschijnlijk wel het geval :-/

Ze breken mensen die meehelpen af. (wel niet in het gezicht)
Ok Nicolas is misschien overijverig. Maar had niet het idee dat hij er anderen mee lastig viel.

Dit is de exacte reden waarom Nicolas weggestemd werd. Hij irriteerde drie mensen in zijn kamp, en had er GEEN ENKEL idee van. Als Nicolas ook maar een greintje social awareness had, zo hij het door hebben gehad, wat gas teruggenomen en was hij in het spel gebleven.

Of hij had samen met Niko/Tanja op Patrick/Anne gestemd dat had hem ook gered.

De nare conclusie van het hele debacle is dat Nicolas' exit volledig en alleen te wijten is aan Nicolas' eigen incompetentie.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline ikke en niemand

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 25-10-2011, 22:08:48 »
Niemand die mij zo ergerde als Anne (buiten Nico) misschien) maar nu met de enige echte Robinson weg te stemmen heeft ze het HELEMAAL verkorven bij mij (en niet komen zeveren van "het is maar een spel) .. In dit programma leer je wel echt de ware aard van iemand kennen Anne !!   Nicolas ,ik kende je niet (nooit naar de Pfaffs gekeken ,wel commentaar over jou gehoord) wel , ik vind dat jij met opgeheven hoofd het programma mocht verlaten.
Voor mij stak je in velerlei opzichten boven de anderen uit en verdiende jij Miter Robinson te worden ,met als echtgenote misses Tanja Robinson.
En ik hoef hier geen commentaar op; Ieder zijn gedacht  , en dit was 't mijne

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 26-10-2011, 09:59:13 »
Mooi, succes ermee.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #125 Gepost op: 26-10-2011, 10:02:23 »
Het leuke van een forum is juist dat men er wel op reageert ;).
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #126 Gepost op: 26-10-2011, 11:02:35 »
dan kan je net zo goed niet reageren :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #127 Gepost op: 27-10-2011, 05:36:04 »
tja ikke, had je het ook op een briefje kunnen schrijven en gevouwen onder je hoofdkussen kunnen leggen.
hier hoef ik ook geen commentaar op  ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #128 Gepost op: 27-10-2011, 08:38:13 »
En nu gaan we weer naar Anne :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 27-10-2011, 14:03:29 »
Ook waar. Lauretta, Patrick en Jochem mogen ook hun eigen hachje redden.
Maar hoe ze nu gespeeld hebben vind ik totaal niet mooi.
Als ze er zelf willen inblijven, konden ze deze week op Anne stemmen.
Maar ze stemden op Nicolas omdat ze hem irritant vinden. Ik vind Nicolas totaal niet irritant, Lauretta en Patrick daarentegen.
De echte reden is volgens mij waarschijnlijk omdat ze bang zijn van hem en toch een tikkeltje jaloers omdat hij al het werk doet en aankan, terwijl zij geen energie meer hebben.. Ze zien dat Nicolas goed bezig is. Dat maakt hen bang en jaloers. Dus strategische stem.. Maar toch vind ik het niet mooi van hen:p Nicolas mocht er echt nog langer inzitten van me!

Nee ik had Nicolas ook liever wat langer gezien dan die zeurende nicht. En lau die meegezogen wordt. Jochem doet, zoals ik al eerder zei, zn eigen ding en als anderen hem dan volgen dan is dat hun tactiek.

next exit:

Pat
Anne
Lau

Maar denk dat Niko de volgende is.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #130 Gepost op: 27-10-2011, 21:42:30 »
en daar ging Anne ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 27-10-2011, 21:44:25 »
Ze speelde een spel, haar goed recht, ik had het in haar positie ook gedaan, maar ze zal mijn favoriet nooit worden. Ik ga haar niet missen.

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 27-10-2011, 23:03:46 »
Adieu Anne, ik ga je niet missen  ::zwaai:: 

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 28-10-2011, 01:24:36 »
Jammer, de sympathiekste speler ligt er alweer uit. En de eenheidsworsten bleven over.

Offline semadima

• Forumlid
  • kritiek krijgen doet beter leven
« Reactie #134 Gepost op: 28-10-2011, 05:57:28 »
ik vind haar slecht en dat voor een BV, ik denk zelfs niet dat bij het terug zien van deze afleveringen  zichzelf schaamt over haar gedrag  ::niet-ok:: ::niet-ok::
ik hoop dat ze gauw weggestemd wordt wat haar verdiende loon is

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 28-10-2011, 08:44:07 »
Dan mag ze eindelijk eens een keer iets koken, is het niet te vreten.. ::rofl::
Blij dat ze eruit is..  Kan ik eindelijk een aflevering kijken zonder soms mijn blik te moeten afwenden.. ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2011, 09:29:34 door tarzanneke »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #136 Gepost op: 28-10-2011, 11:19:25 »
Dan mag ze eindelijk eens een keer iets koken, is het niet te vreten.. ::rofl::
dat vond ik ook best grappig ::rofl::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 28-10-2011, 12:22:50 »
Jammer, de sympathiekste speler ligt er alweer uit. En de eenheidsworsten bleven over.

ik vond haar deze aflevering bepaald niet sympathiek, met haar doorzichtige actie om zichzelf ineens als voedselvinder te gaan promoten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #138 Gepost op: 28-10-2011, 14:09:56 »
Ik vind het wel jammer dat Anne eruit is. Ze was wel iemand die het spel goed doorhad en steeds probeerde boven water te blijven. Vond haar ook sympathiek. Snap niet dat mensen zo negatief over Anne zijn.

Jammer Anne, het was wel te verwachten dat je er snel uit zou liggen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 28-10-2011, 14:17:25 »
Anne gelukkig je bent weg! Robinson gaat over overleven , hoe vang ik een vis , hoe bouw ik een hut etc. en niet wie mag ik wel wie mag ik niet, Ow hij doet te veel dus eruit. Nee de ECHTE Robinson zit reeds thuis. Nicolas JIJ bent de Robinson.