Ja natuurlijk stem je mensen weg die je niet graag hebt. Zou ik ook doen.
Ik wil gewoon zeggen dat in mijn ogen Nicolas totaal niet irritant overkwam.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de realiteit anders was... We weten dat Nicolas CONSTANT bezig was, en voor mensen die graag eens was gas terugnemen en het rustig aan doen, zoals Patrick, moet die constante overdrive ENORM storend geweest zijn. Ik weet van mezelf dat ik er me ook ENORM aan zou ergeren. (dat wil nog altijd niet zeggen dat ik Nicolas die weggestemd zou hebben).
Terwijl ik dat van Lauretta en Patrick wel vind. Door niet te willen meehelpen of zelfs maar gewoon mee te gaan op zee bv komen ze ook allesbehalve sociaal over. Ze doen niet eens moeite voor de groep en het kamp.
Elke aflevering bevat maar één uur van een volledig verloop van 2 à 3 dagen, dus je kan NIET met 100% zekerheid zeggen dat Patrick/Lauretta niets doen... Als ze iets doen wordt het in ieder geval niet getoond, en het is duidelijk dat de makers Patrick/Lauretta als lui willen bestempelen (waarschijnlijk omdat ze allebei verliezen en weldra weggestemd zullen worden wanneer de rest zich tegen hen keert.)
Dat wil, opnieuw, niet zeggen dat ze NIETS doen.... ookal is dat waarschijnlijk wel het geval :-/
Ze breken mensen die meehelpen af. (wel niet in het gezicht)
Ok Nicolas is misschien overijverig. Maar had niet het idee dat hij er anderen mee lastig viel.
Dit is de exacte reden waarom Nicolas weggestemd werd. Hij irriteerde drie mensen in zijn kamp, en had er GEEN ENKEL idee van. Als Nicolas ook maar een greintje social awareness had, zo hij het door hebben gehad, wat gas teruggenomen en was hij in het spel gebleven.
Of hij had samen met Niko/Tanja op Patrick/Anne gestemd dat had hem ook gered.
De nare conclusie van het hele debacle is dat Nicolas' exit volledig en alleen te wijten is aan Nicolas' eigen incompetentie.