Wacht ff Anne mag haar haggie redden en Lau Pat Joch niet? Ik denk dat Jochem gewoon deed wat ie moest doen en Lau en Pat spelen onder 1 hoedje. Maar als Anne mag doen wat ze doet dan mogen Lau en Pat dat toch ook!? Al vind ik Lau en Pat heel erg dom stom oen etc.
Er is helemaal geen probleem dat Lau en Pat zichzelf willen redden door een grotere bedeiging weg te stemmen. Het is zelf volkomen begrijpelijk dat ze Nicolas wegstemmen gewoon omdat ze hem niet graag mogen. Het tactische en social aspect zijn altijd al stukken belangrijker geweest in deze fase van het spel.
Het probleem met Lauretta/Petrick is dat ze de hele dag op hun luie, zeverende kont zitten te spenderen. Ze voegen gewoon NIETS van waarde toe buiten een grappige biecht hier en daar, wat echt
amper genoeg is om hun aanwezigheid te waarderen over humorloze zuurpruimen als Jochem.
Het doet mij allemaal denken aan Dennis/Esmeralda die constant kritiek hadden om Simone/Igor/Marjolein terwijl ze zelf amper wat deden (wel, Marjolein deed idd NIETS, maar Simone/Igor waren beiden erg sterk en recht-voor-hun raap.), totdat <3 Marcel <3 hen geweldiger wijs uit het spel kegelde ^__^. Ik hoop dat Lau/Pat een gelijkaardig lot wacht, liefst waarbij Anne hen allebei overleeft.