Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 47288 keer)

Offline Millesime

• Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #100 Gepost op: 18-10-2011, 09:35:59 »
Brown, het kan ook dat ze vaak meegenomen wordt naar het winnerseiland en dat is natuurlijk ook steeds een opsteker

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 20-10-2011, 22:10:57 »
Verbaasde me wel dat ze ondanks die 2 zwarte stemmen toch die ene munt die ze nog heeft niet inzette?

Offline Sarita

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 20-10-2011, 22:27:45 »
Ik denk dat ze de anderen gehoord heeft toen ze zeiden op Nicolas te stemmen en toen besloot ze nog even te bewaren voor de volgende stemming.

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 20-10-2011, 22:30:58 »
Verbaasde me wel dat ze ondanks die 2 zwarte stemmen toch die ene munt die ze nog heeft niet inzette?

Ze zal er wel zeker van zijn geweest, dat ze er niet uitgestemd werd (complotje)? Of ze dacht dat die ene stem ook niet veel meer zou uitmaken.
Ze wint deze expeditie iig niet  ::ohno::

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #104 Gepost op: 20-10-2011, 22:32:04 »
Ik denk dat ze de anderen gehoord heeft toen ze zeiden op Nicolas te stemmen en toen besloot ze nog even te bewaren voor de volgende stemming.

Maar als Nicolas en Niko mee waren gegaan met Sacha en ook op haar hadden gestemd dan had zij toch moeten vertrekken?

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #105 Gepost op: 21-10-2011, 01:11:41 »
Erg raar dat ze die munt niet inzette. Ze wist ongetwijfeld zeker dat Nicolas vier stemmen zou krijgen, maar ze kon nooit zeker weten dat zij er geen vier of vijf in totaal zou krijgen (met die twee zwarte stemmen erbij).

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 21-10-2011, 01:15:58 »
Tenminste iemand die nadenkt en tactisch stemt.
Logisch dat ze deze stem uitbracht om zichzelf te redden ook.
There's no show like a reality show ;)

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 21-10-2011, 14:35:58 »
Wat is Anne raaaaaar , ze speelt op de gevoelens van anderen, Ow ik ga echt niet mensen overhalen niet op mij te stemmen ,maar ik blablabla en Lauretta trapt er met beide benen in.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #108 Gepost op: 21-10-2011, 21:34:13 »
::jaja:: meer dan logisch en goed gespeeld :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline klimmer

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 21-10-2011, 21:59:13 »
Helemaal me eens ::jaja::, zo hoort het spel gespeeld te worden vind ik!

Offline VlaamseArdennen

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 21-10-2011, 22:18:34 »

Ook mee eens, goed gespeeld gewoon. Niet vergeten dat ze veruit de oudste is, nadeel voor proeven, voordeel qua mensenkennis.

I-love-paars

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 24-10-2011, 23:19:44 »
In de preview van volgende aflevering ligt Anne zwaar onder vuur.
Ik vind niet dat er Anne iets mag verweten worden. Degene die iets moeten verweten worden zijn Lauretta, Patrick en Jochem. Dat was duidelijk afgesproken.
Anne deed dat gewoon om haar eigen hachje te redden. Iedereen zou hetzelfde doen als haar. Ze had waarschijnlijk in de mot dat die 3 op Nicolas gingen stemmen en volgde dus gewoon.
Denk niet dat Nico, Tanja en Nicolas hadden afgesproken. Ze hebben op de voor hen zwakste gestemd. En dat is volgens mij idd Laurette ipv Anne. Anne kon de zware kist verslepen en slaagde in de blokkentoren.

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #112 Gepost op: 24-10-2011, 23:23:16 »
Volledig mee eens. Anne heeft het VOLLE RECHT om zichzelf te redden. Daar zijn de eilandraden toch voor?

Als de anderen kwaad zijn dat Anne er nog in zit, is dat VOLLEDIG aan hen te wijten. Dan hadden ze Anne maar moeten wegstemmen i.p.v hun stemmen in Lauretta's richting te vergooien. Zo zit dat!

Dat terzijde, ik hoop dat Anne de finale haalt... gewoon de gedachte alleen al is hilarisch op zich. (
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Katyblue

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 24-10-2011, 23:29:04 »
En natuurlijk is het Niko weer die hierover gaat beginnen volgende week ik zie het al zo voor me  ::jaja::
Ze zullen waarschijnlijk denken dat Anne ervoor gezorgd heeft dat iedereen op Nicolas ging stemmen om haar eigen te redden terwijl ze dat niet gedaan heeft. Ze is niet mijn favoriet maar ik zie toch liever eerst een paar anderen naar huis gaan

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 25-10-2011, 16:39:40 »
Wacht ff Anne mag haar haggie redden en Lau Pat Joch niet? Ik denk dat Jochem gewoon deed wat ie moest doen en Lau en Pat spelen onder 1 hoedje. Maar als Anne mag doen wat ze doet dan mogen Lau en Pat dat toch ook!? Al vind ik Lau en Pat heel erg dom stom oen etc.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #115 Gepost op: 25-10-2011, 18:52:53 »
Ik vind niet dat er Anne iets mag verweten worden. Degene die iets moeten verweten worden zijn Lauretta, Patrick en Jochem. Dat was duidelijk afgesproken.
Waar haal jij vandaan dat ze het met z'n drieën hebben afgesproken? Zolang het niet in beeld is zijn er gewoon geen bewijzen voor... En ik denk dat Jochem het toch eerder zelf heeft bedacht, hem kennende.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #116 Gepost op: 25-10-2011, 19:00:35 »
Waar haal jij vandaan dat ze het met z'n drieën hebben afgesproken? Zolang het niet in beeld is zijn er gewoon geen bewijzen voor... En ik denk dat Jochem het toch eerder zelf heeft bedacht, hem kennende.
ze hebben er in ieder geval over gesproken.
Patrick vroeg het aan Jochem. Jochem antwoordde eerlijk. Patrick zei toen dat hij ook op Nicholas ging stemmen. Lauretta zat erbij (en trok haar conclusies)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

I-love-paars

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: 25-10-2011, 19:23:20 »

Mja ok, ze hebben misschien niet echt een duidelijke stemafspraak gemaakt.
Maar ze waren toch precies heel zeker dat Nicolas er ging uitliggen. Want ze wisten alle 3 van elkaar dat ze op hem gingen stemmen en dat geen van hen nog ging veranderen van mening.
Laurette zat ook met een megagrijns op haar gezicht toen Nicolas zo veel stemmen kreeg en duidelijk werd dat hij inderdaad weg moest.
Ik vind het gewoon smerig dat ze alle 3 op hem stemden. Ok, je mag uiteindelijk stemmen op wie je wil. Dat mag tactisch zijn.. Maar ik vond hun redenen echt geen steek houden.Ik vind Lauretta en Patrick irritant overkomen, niet Nicolas...

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #118 Gepost op: 25-10-2011, 19:27:07 »
Wacht ff Anne mag haar haggie redden en Lau Pat Joch niet? Ik denk dat Jochem gewoon deed wat ie moest doen en Lau en Pat spelen onder 1 hoedje. Maar als Anne mag doen wat ze doet dan mogen Lau en Pat dat toch ook!? Al vind ik Lau en Pat heel erg dom stom oen etc.

Er is helemaal geen probleem dat Lau en Pat zichzelf willen redden door een grotere bedeiging weg te stemmen. Het is zelf volkomen begrijpelijk dat ze Nicolas wegstemmen gewoon omdat ze hem niet graag mogen. Het tactische en social aspect zijn altijd al stukken belangrijker geweest in deze fase van het spel.

Het probleem met Lauretta/Petrick is dat ze de hele dag op hun luie, zeverende kont zitten te spenderen. Ze voegen gewoon NIETS van waarde toe buiten een grappige biecht hier en daar, wat echt amper genoeg is om hun aanwezigheid te waarderen over humorloze zuurpruimen als Jochem.

Het doet mij allemaal denken aan Dennis/Esmeralda die constant kritiek hadden om Simone/Igor/Marjolein terwijl ze zelf amper wat deden (wel, Marjolein deed idd NIETS, maar Simone/Igor waren beiden erg sterk en recht-voor-hun raap.), totdat <3 Marcel <3 hen geweldiger wijs uit het spel kegelde ^__^. Ik hoop dat Lau/Pat een gelijkaardig lot wacht, liefst waarbij Anne hen allebei overleeft.

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

I-love-paars

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 25-10-2011, 19:33:51 »

Ook waar. Lauretta, Patrick en Jochem mogen ook hun eigen hachje redden.
Maar hoe ze nu gespeeld hebben vind ik totaal niet mooi.
Als ze er zelf willen inblijven, konden ze deze week op Anne stemmen.
Maar ze stemden op Nicolas omdat ze hem irritant vinden. Ik vind Nicolas totaal niet irritant, Lauretta en Patrick daarentegen.
De echte reden is volgens mij waarschijnlijk omdat ze bang zijn van hem en toch een tikkeltje jaloers omdat hij al het werk doet en aankan, terwijl zij geen energie meer hebben.. Ze zien dat Nicolas goed bezig is. Dat maakt hen bang en jaloers. Dus strategische stem.. Maar toch vind ik het niet mooi van hen:p Nicolas mocht er echt nog langer inzitten van me!