Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 47306 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2011, 18:33:45 »
ik moet eerlijk zeggen dat ik haar nu nog wel grappig vind.
Lijkt me echt zo'n type die totaal niet weet waar ze mee bezig is en een ongeloofelijke warhoofd is. Sipke was gewoon zo dom om haar te geloven, dat reken ik Anne niet aan. Maar ben wel benieuwd wat voor soort contact zij heeft met Niko en Kobe ...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Quirino

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2011, 11:29:09 »
Ze is niet echt slim bezig vind ik... Zodra Lauretta eruit is zal ze zich toch moeten beseffen dat zij de volgende is? :S

En dat glashard liegen vond ik ook een rotstreek en het was ook onnodig: met 6 tegenstemmen had het niets uitgemaakt wat Sipke Jan gestemd had.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2011, 13:08:49 »
En dat glashard liegen vond ik ook een rotstreek en het was ook onnodig: met 6 tegenstemmen had het niets uitgemaakt wat Sipke Jan gestemd had.

In tegendeel... dat zorgt dat geen van de belgen al een stem verzameld heeft.
Soms hebben er 2 een gelijk aantal stemmen en wordt er gekeken naar eerder vergaarde stemmen. En wie er dan de meeste heeft, valt af.
Dus Anna is wel slim... Al Lauretta nu eens een gelijk aantal heeft als een ander, valt zij al af wegens 1 stem uit een eerdere ronde.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2011, 13:26:24 »
Soms hebben er 2 een gelijk aantal stemmen en wordt er gekeken naar eerder vergaarde stemmen. En wie er dan de meeste heeft, valt af.
Dus Anna is wel slim... Al Lauretta nu eens een gelijk aantal heeft als een ander, valt zij al af wegens 1 stem uit een eerdere ronde.
et zou dan nog slimmer geweest zijn als ze tegen Lauretta gezegd zou hebben dat iedereen voor Sipke Jan zou gaan... Nu heeft in ieder geval Deborah (?) al een stem, wat misschien in dat geval ook wel niet geweest zou zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2011, 14:58:11 »

Maar die telde toch niet mee vanwege de immuniteitsmunt?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #25 Gepost op: 11-09-2011, 13:27:49 »
Totaal Robinson Onwaardig ten eerste durft zij niet in de grot te zitten ten tweede zegt ze dat ze niet zo goed is in proeven zoals die andere mensen en ten derde doet zij net zo hard mee aan die complotten!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #26 Gepost op: 11-09-2011, 13:36:41 »
Dat derde vind ik Robinson waardig ::)

En het tweede getuigt alleen maar van zelfkennis

En het eerste eigenlijk ook ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 11-09-2011, 13:42:07 »
Ze loopt verkeerd tijdens opdracht numero uno doordat ze verkeerd had geluisterd <-- mag imo gelijk naar huis.

Verder vind k dr irritant, gemeen (liegen tegen Sipke Jan) en doet ze me denken aan Martine dus ze mag gaan.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #28 Gepost op: 11-09-2011, 14:13:33 »
Dat derde vind ik Robinson waardig ::)

En het tweede getuigt alleen maar van zelfkennis

En het eerste eigenlijk ook ;D
::rofl:: Je kan haar geen ongelijk geven :P.

I-love-paars

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2011, 20:45:40 »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #30 Gepost op: 12-09-2011, 20:48:05 »
::rofl:: geweldig stukje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #31 Gepost op: 12-09-2011, 20:55:30 »
 ::rofl:: Als ze dit nou eens gefilmd hebben, dan ga ik hier nog heel erg om lachen tijdens de uitzending :P

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #32 Gepost op: 14-09-2011, 20:29:19 »
Hier een quote uit de reactie van Anne:

De Baetzelier reageerde kort op het verhaal van Ostrega. 'De sfeer in Kamp Zuid zat van in het begin fout. Omdat het allemaal individualisten waren. Ieder voor zich, terwijl je als team sterk moet staan.

Volgens Anne was de sfeer direct fout, allemaal individualisten. Dat beloofd nogal wat.

Gek zijn is gezond

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 16-09-2011, 12:26:12 »
Ach, als iemand schijnheilig bezig is dan is zij dat wel. Ik heb iemand zich nog nooit zo zien inlikken bij de anderen. Nee, Anne is niet wie ze zegt dat ze is. Dat kan nog gezellig worden daar, maar gelukkig hebben enkelen haar nu door. Van mij mag ze eruit.  :P

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-09-2011, 12:38:53 »
Ach, als iemand schijnheilig bezig is dan is zij dat wel. Ik heb iemand zich nog nooit zo zien inlikken bij de anderen. Nee, Anne is niet wie ze zegt dat ze is. Dat kan nog gezellig worden daar, maar gelukkig hebben enkelen haar nu door. Van mij mag ze eruit.  :P
op zich is het niet zo dom, dat ze wat probeert. Maar te laat en te opzichtig, zo te zien.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-09-2011, 14:56:17 »
Zij is natuurlijk niet meer te redden. Wat ook prima is, want ik vind er niet veel aan.

Offline DeDenker

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 17-09-2011, 00:36:10 »
Weg met haar. Geslijm met de hollanders

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #37 Gepost op: 17-09-2011, 03:25:29 »
Anne is juist heel goed bezig. Ze voelt aan dat ze niet goed in de groep lag, ondanks het feit dat de mensen die op haar stemden weg zijn. Ze is nu bezig om een nieuwe alliantie te vormen met Esther en hopelijk ook Jochem waardoor het 3 vs 3 wordt wat interessant kan gaan worden bij een eilandraad. Ik denk ook dat ze probeert om Deborah te laten ontploffen zodat ze er zelf beter door lijkt.

Qua persoonlijkheid niet mijn favoriet maar eindelijk iemand die echt het spel aan het spelen is.

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 17-09-2011, 05:51:16 »
Als "echt het spel spelen' betekent dat het betere slijmwerk van Anne begint, denk ik dat je gelijk hebt..
Haar oude kampleden hebben gelukkig door waarmee zij bezig is, en hopelijk vliegt zij bij de volgende eilandraad eruit..
Deborah is haar grote concurrent, vandaar dat ze zo sjagrijnig kijkt als Deborah complimenten krijgt over het eten.. ;D
« Laatst bewerkt op: 19-09-2011, 05:09:57 door tarzanneke »

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 18-09-2011, 11:51:39 »
Anne is juist heel goed bezig. Ze voelt aan dat ze niet goed in de groep lag, ondanks het feit dat de mensen die op haar stemden weg zijn. Ze is nu bezig om een nieuwe alliantie te vormen met Esther en hopelijk ook Jochem waardoor het 3 vs 3 wordt wat interessant kan gaan worden bij een eilandraad. Ik denk ook dat ze probeert om Deborah te laten ontploffen zodat ze er zelf beter door lijkt.

Qua persoonlijkheid niet mijn favoriet maar eindelijk iemand die echt het spel aan het spelen is.

Het idee is inderdaad prima, ik denk alleen dat iedereen er makkelijk doorheen prikt, inclusief Esther en Jochem. Ik denk dat ze meer kans op succes heeft als ze gewoon open kaart speelt met in elk geval Jochem en Esther, door te benadrukken dat het driemanschap Niko-Kobe-Deborah de stemtouwtjes wel erg stevig in handen heeft en of ze daar niet iets aan kunnen doen. Jochem en Esther lijken me best gevoelig voor een verbondje hier of daar. Dat geslijm werkt volgens mij alleen maar averechts, want op de zenuwen (mooi zeugma).